Någon som har 190 mille över?

Inaktiv
Någon som har 190 mille över?

http://aftonbladet.se/vss/resor/story/0,2789,954909,00.html

Självklart har man dom pengarna över som bara ligger och inte gör någon nytta
Undra om man får tillbaka dom där 5% man betalade i handpening om man inte klarar proven?
Och framför allt..under hur många som ens kommer att köpa en sån där resa?


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Inaktiv

Wow, hela 200kr i rabatt om man boka över internet, man kan göra stora fynd med det här internet


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Inaktiv

boka rymdresa över internet... njaaa, några decennium för tidigt för mig.

Medlem

Inte för tidigt. bara för dyrt

(skulle vi inte sluta länka till aftonbladet.. eller hur gick det med det?)

Inaktiv

Kan vi inte göra något intressant av detta? Exempelvis vart går smärtgränsen för er? Dvs, hur mycket pengar måste ni ha för att kunna lägga 190 miljoner på en resa ut i rymden?

Tänkte först svara drygt 300 miljoner själv och då ha kvar ca 100 miljoner. Men så kom jag att tänka på familjen och vännerna. Lite grisigt att slänga ut 190 miljoner på någon jävla resa när man istället kunnat göra hela släkten till miljonärer.
Svaret blir därför miljardär för min del.

Medlem

Hade nog aldrig bränt 190 mille på en rymdresa oavsett om jag så var lika tät som Kamprad, Bill Gates eller någon annan tomte. Jag menar, inse hur jäävla mycket du får för dom pengarna istället.

Inaktiv

Jojo, men hur många har varit i rymden och hur många har bil och hus? Hade jag haft 190 miljoner så hade jag lätt spenderat de på en rymdresa. Men jag betalar hellre 140 miljoner direkt till RKA, som garanterat är inblandad i denna affär, istället för att betala 50 miljoner extra till Vingsnubben.


signatur

DNF is still not finished -- but it's almost done, says Scott Miller

Medlem

Tsss, rymden är väl inte så speciell.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av ostmjuk hamster:

(skulle vi inte sluta länka till aftonbladet.. eller hur gick det med det?)

ja tack!!

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av ostmjuk hamster:

(skulle vi inte sluta länka till aftonbladet.. eller hur gick det med det?)

ja tack!!

Kommer aldrig hända, alla läser aftonblajjan, men ändå påstår alla att den suger. Det hänger liksom inte ihop överhuvudtaget


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

evh
Medlem

Aldrig att man pungar ut 190 mille för en rymdresa.. sure det hade vart trevligt, men sen då? Däremot om man va miljardär men det är jag inte.... än


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

jag skulle skämmas om jag kom upp till ISS som nån jävla turist och störde deras arbete (för jag hoppas att de gör någon nytta där uppe)...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av ostmjuk hamster:

(skulle vi inte sluta länka till aftonbladet.. eller hur gick det med det?)

ja tack!!

Varför det så länge det är en väl skriven och sanningsenlig nyhet man länkar till? Ni hatar aftonbladet för att de skriver skit men det bra de skriver kan man väl kolla in?

Medlem

Har varigt ute i rymden hela mitt liv, på en liten planet kallad Tellus.
Och ni?


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

1
Skriv svar