Inaktiv
Inaktiv

får säkert fetpress från EU med handvändningen "terrorister.."
tröttsamt... att lägga skatt på sånt här känns ju bara stört. särskilt "lagring av datatrafik"... suck. så jävla ogenomtänkt.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

*tar på sig foliehatten*


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

Vilken trafik är det som ska lagras? Alla packet eller bara request och diverse nyckelord? Oavsett vad innebär det stora investeringar för ISPna som sen vi kunder i slutändan får betala.

Inskräkning på vår integritet plus mindre pengar i plånboken.
Dubbel vinst för staten....

Medlem
Medlem
Skrivet av lave:

@StrongBad:

Nej, nej, du ska ta AV dig din folie-hatt! Det är en konspiration av amerikanska staten!

CONCLUSION: The helmets amplify frequency bands that coincide with those allocated to the US government between 1.2 Ghz and 1.4 Ghz.

Amagad! Någon knackar på dörren! Vad ska jag göra?!?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag önskade att jag hade en storebror.

MFC
Medlem

OMG.. WTF!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Sweeeet


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det finns ett visst värde i övervakning vid ställen med hög brottslighet, i bankomater osv men om man tror att man kan fånga annat än fildelare och "fjortisterrorister" som skickar bombhot till affärer som inte säljer lättöl till dem så tror man fel...

Som någon var inne på... man borde ha veto som skattebetalare.

"NEJ"


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

jag förstår inte vad kompassen gör för nytta, storebrorsideer är väl något som kommer då och då från alla fyra hörnen i vår vackra demokrati


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

nej, de kan bara komma från de översta två hörnen.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

i teorin ja. tycker liberaler (ner höger blir det väl) har haft en hel del konstiga ideer de också. sen är ju definitionerna lite gummiartade, moderaterna är konservativa men för liberal politik osv...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

skumt, gjorde det där testet, är nästan nere vid gandi.
ballt, jag är V


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

hwergelmer, nej, även i praktiken. om totalitära förslag läggs fram är de inte liberala, utan totalitära. moderaterna kallar sig fö liberalkonservativa.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

ok, nu hänger jag med. men isf finns det väl inga 100% liberala rörelser då, alla partier är ju totalitära när det passar deras ändamål


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av IceMan:

skumt, gjorde det där testet, är nästan nere vid gandi.
ballt, jag är V

Grejen är väl att det är anpassat till den amerikanska skalan. De flesta svenska politiker hamnar i den nedre vänstra kvadranten typ. Själv hamnade jag typ längst ned till vänster, så jag tror inte riktigt på att mitten verkligen är mitten efter svenska mått.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av Klfh:
Skrivet av IceMan:

skumt, gjorde det där testet, är nästan nere vid gandi.
ballt, jag är V

Grejen är väl att det är anpassat till den amerikanska skalan. De flesta svenska politiker hamnar i den nedre vänstra kvadranten typ. Själv hamnade jag typ längst ned till vänster, så jag tror inte riktigt på att mitten verkligen är mitten efter svenska mått.

precis, jag hamnade fyra steg till vänster och på mitten vertikalt. skulle själv placerat mig en bit in i den högra övre rutan


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

självklart finns det inga "rörelser" som är 100% nånting alls, som man faktiskt kan ta på allvar

extrem liberalism är ju i princip anarki


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

hamnade tre steg åt höger och fyra neråt. ung som jag väntade mig då...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

"åh neeeeeeeej! nu måste vi gnälla - för gnäll är bevisligen effektivare än handling. kanske, maybe bara kanske, om man skriver om det på fz så blir allting bättre. länge leve tangentbord och musarm! vi leve!"

svenskar är bra på att gnälla och dåliga på att agera. därför är svensken snäppet smartare än genomsnittsamerikanen då denne är för dum för att gnälla. däremot är svensken snäppet sämre än genomsnittspalestiniern, som hellre agerar än gnäller.
tillsammans är de alla idioter. men ack så vackra!

Inaktiv

svensken är bra på att säga "höhö detta är så typiskt svenskt"
resten är bullshit, hela världen gör det ;P


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av prikk:

självklart finns det inga "rörelser" som är 100% nånting alls, som man faktiskt kan ta på allvar

Robocop var 50% robot, 50% människa, 100% snut. 200% totalt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av denbästaantisocial:

"åh neeeeeeeej! nu måste vi gnälla - för gnäll är bevisligen effektivare än handling. kanske, maybe bara kanske, om man skriver om det på fz så blir allting bättre. länge leve tangentbord och musarm! vi leve!"

svenskar är bra på att gnälla och dåliga på att agera. därför är svensken snäppet smartare än genomsnittsamerikanen då denne är för dum för att gnälla. däremot är svensken snäppet sämre än genomsnittspalestiniern, som hellre agerar än gnäller.
tillsammans är de alla idioter. men ack så vackra!

Det var ju en generalisering. Vi röstar ju faktist.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av prikk:

självklart finns det inga "rörelser" som är 100% nånting alls, som man faktiskt kan ta på allvar

Robocop var 50% robot, 50% människa, 100% snut. 200% totalt.

hah word


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Hamnade nere till vänster, tillsammans med Mandela & Gandhi (mitt emellan dom faktiskt). Inget dåligt gäng


signatur

yolo

Skrivet av reset2:

Det var ju en generalisering. Vi röstar ju faktist.

aaaaaaaaaaaaah just fan, vi röstar. mycket märkligt bara att oavsett vem som röstar hur så gör de ändå som de vill. ungefär som att röstning verkligen betyder något.

Inaktiv
Skrivet av denbästaantisocial:
Skrivet av reset2:

Det var ju en generalisering. Vi röstar ju faktist.

aaaaaaaaaaaaah just fan, vi röstar. mycket märkligt bara att oavsett vem som röstar hur så gör de ändå som de vill. ungefär som att röstning verkligen betyder något.

Det betyder mycket.

Alternativet skulle vara direktdemokrati.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

hur kommer det sig att björnen vaknat ur idet och börjat posta på fz igen antisocial


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

123
Skriv svar