Uppföljare till Army of Two, Bad Company

Robot
Inaktiv
Uppföljare till Army of Two, Bad Company

Army of Take Two, ja de kan nog bli bra 1an var ju bra iaf.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

oooh YES!

Army of Two var helt sjukt skoj körde Helt Co-Op med en polare 8)

å Fan va nice med en uppföljare till Bad Company - hoppas den kommer följa karaktärerna i 1an 8)

:heart:


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Grymt med en uppföljare på Army of Two! Ettan var lite väl kort, men riktigt skoj att spela igenom med en polare!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

EA förtjänar inte dessa duktiga spelmakare, utan sina enorma summor som de tjänat på skräpspelen skulle de inte vara ngt, skulle vara bättre om rågrymma Valve eller så fick de bra utvecklarna.


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Så länge de bra utvecklarna producerar bra spel spelar det mig ingen roll om det är på EA eller något annat.
Army of two var sjukt kul, bästa co-op upplevelsen jag varit med om på många år (förutom att det var lite kort).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Känns som jag är en av de få om inte tycker om Army of two, Co-op var det enda i spelet som gjorde det spelbart men det var knappt. Hela spelet saknade liv och härlig atmosfär. Det känns som ett riktigt B spel med en stor budget. Men men, alla har sina tycken. Bad company var ok så det kanske kan bli bra.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

jag tyckte också att Army of two sög riktigt fett. Typ för konsolligt tillomed för konsoll=P.

Medlem

"Intervjun rör också EA:s vilja att komma ifrån stämpeln att enbart släppa sportspel och licensspel."

Har de ingen stämpel för hur många skräp spel till uppföljare de lyckas åstadkomma med också?


signatur

<3

Medlem

Najs ser fram emot andra Army of Two.

Medlem

Army of two var kul men alldeles för kort och fyllt med allt för många idiotiska saker. Större spel, fler vapen, fler armor ( som faktist skiljer sig..), kanske en 3:e person, skillnader mellan karaktärerna osv. så kanske det blir en riktigt bra uppföljare. Känner man EA rätt blir det dock bara nya banor och samma gamla spel, blir inget köp för min del iaf...

Medlem

hoppas det finns multiplayer offline på nästa bad company ^^

Medlem

Army of 2 kan jag inte svara på då jag inte har lirat spelet.
Men en uppföljare till Bad company? Varför? Singel-player delen är ju SKRÄP, minst sagt. Kanon grafik, kanon ljud, kanon allting förutom AI:n som är IQ badboll vilket gör spelet helt ospelbart.

Släpp hellre än riktigt bra MP-expansion för i multi-player är Bad Company riktigt, riktigt bra.

Medlem

Army Of Two var kort men riktigt kul.

Medlem

Army of Two var otroligt mycket sämre än vad jag hade hoppats på. Tråkiga banor, vapen, story, kass multiplayer och en dålig AI.

Bad Company var däremot ett riktigt bra spel, hoppas på en fläskig uppföljare. Det enda DICE borde lära sig är att skaffa ett bättre hit-detection. Call of Duty och Rainbow Six Vegas har haft mycket bättre hit-detection än Bad Company. Trökigt att behöva mata 2 magasin i en kille för att han ska dö.

Inaktiv

This just in - EA släpper uppföljare!

Medlem

jag tycker army of two var helt okey ändå i coop. Men det har sina brister. ^^

Medlem

Army of 2, nice!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Army of Two Two?

Schysst, bara de släpper de flesta till PC :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

kommer dom satsa på att få bort stämpeln på att dom mer eller mindre släpper fel med kvalitets problem?

Medlem

Haha yes! Army of Two! Bästa COOP spelet på länge... mer sånt!!

Medlem

när ska pcn få ett nytt battlefield då? har absolut ingen lust att spela ett bf på konsoll

Inaktiv
Skrivet av jovviz:

"Intervjun rör också EA:s vilja att komma ifrån stämpeln att enbart släppa sportspel och licensspel."

Har de ingen stämpel för hur många skräp spel till uppföljare de lyckas åstadkomma med också?

Bla bla bla

Medlem

Bad company är så bra, ser fram emot uppföljre men vill ha nytt bf till pc också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

I nyheten om Deus Ex gnäller folk på att de ändrar något som funkar. I den här tråden gnäller folk på uppföljare. Hur vill folk ha det egentligen?
Gamers är nog fan den gnälligaste gruppen människor som finns. ^^

Medlem
Skrivet av ChuppyBear:
Skrivet av jovviz:

"Intervjun rör också EA:s vilja att komma ifrån stämpeln att enbart släppa sportspel och licensspel."

Har de ingen stämpel för hur många skräp spel till uppföljare de lyckas åstadkomma med också?

Bla bla bla

Har du problem?


signatur

<3

Medlem

Fått chansen att testa båda.. Har bara en sak att säga..
SLÄPP FPS SPEL TILL PC, JÄVLA NÖTTER!
Båda liren riktigt bra och skulle ha blivit ännu bättre till PC.

Medlem

Dead space > allt annat jag har spelat i år.


signatur

tjenare!

Medlem

Bjud på ett co-op läge till Bad Company istället

12
Skriv svar