What's that smell? Mayday, Mayday!!

Medlem
What's that smell? Mayday, Mayday!!
Skrivet av Aftonbladet:

Fis tvingade plan att nödlanda
Kvinnan tände tändstickor för att dölja stanken

En kvinnlig passagerare som hade problem med gaser i magen fick ett flygplan att nödlanda i USA i måndags.
För att dölja stanken tände kvinnan tändstickor för att eliminera odören.
Röklukten spred sig och piloten tvingades nödlanda planet.
Med ombord på American Airline-planet var 99 personer som var på väg till Dallas.
Plötsligt spred sig en röklukt på planet och det slutade med att piloten beslutade sig för att nödlanda i Nashville.
Efter landningen tog FBI över och satte igång en ordentlig undersökning av planet. När kvinnan insåg allvaret i situationen, erkände hon att det var hon som tänt stickorna.
Kvinnan uppgav att hon hade en sjukdom som gjorde att hon fick hemska gaser. För att förskona de andra passagerarna från stanken, tände hon tändstickor, rapporterar Washington Post.
Sedan var det fritt fram för planet att fortsätta till Dallas men kvinnan fick finna sig i att bli kvarlämnad. Flygbolaget har meddelat att hon i framtiden inte är välkommen som passagerare på deras flygplan.
Enligt Washington Post fick hon dock plats på ett annat flygplan och kunde fortsätta sin resa.

Done.

Medlem

FZ har blivit RSS feed för AB.

nj
Medlem
Skrivet av Karmalicious:

FZ har blivit RSS feed för AB.

AB är en aldrig sinande brunn av humor...

Medlem

haha, humor!

(kan vi inte göra så i fortsättningen att istället för att länka till aftonblaskan så quotar man bara text och rubrik? så får dom usla journalisterna bara en besökare istället för alla 7 miljoner FZ'are)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Werzion:

haha, humor!

(kan vi inte göra så i fortsättningen att istället för att länka till aftonblaskan så quotar man bara text och rubrik? så får dom usla journalisterna bara en besökare istället för alla 7 miljoner FZ'are)

Bra idé faktiskt - vi eldar på sveriges undergång genom att lura varandra till att läsa skräpet... Jag brukar kolla vad ni skriver istället för artikellänken.

Quota utan att länka, alltså - bra idé!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Werzion:

haha, humor!

(kan vi inte göra så i fortsättningen att istället för att länka till aftonblaskan så quotar man bara text och rubrik? så får dom usla journalisterna bara en besökare istället för alla 7 miljoner FZ'are)

Bra idé faktiskt - vi eldar på sveriges undergång genom att lura varandra till att läsa skräpet... Jag brukar kolla vad ni skriver istället för artikellänken.

Quota utan att länka, alltså - bra idé!

Bra initiativ, detta tänker jag ta efter.

Medlem
Skrivet av Chief Red Cloud:
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Werzion:

haha, humor!

(kan vi inte göra så i fortsättningen att istället för att länka till aftonblaskan så quotar man bara text och rubrik? så får dom usla journalisterna bara en besökare istället för alla 7 miljoner FZ'are)

Bra idé faktiskt - vi eldar på sveriges undergång genom att lura varandra till att läsa skräpet... Jag brukar kolla vad ni skriver istället för artikellänken.

Quota utan att länka, alltså - bra idé!

Bra initiativ, detta tänker jag ta efter.

Respect, I'm with y'all.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Aftonbladet rapporterar om de senaste viktiga händelserna i världen :crazy:


signatur

yolo

1
Skriv svar