Aftonbladet närmar sej världherravälde?

Inaktiv
Aftonbladet närmar sej världherravälde?

Jag börjar känna mej klart hotad av Aftonbladet. Man behöver bara titta på det i listform:

[http://www.aftonbladet.se/]

Punkt SE

Aftonbladet TV

Det börjar bli Carver News Network över det hela. För när kommer Aftonbladets operativsystem?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Sluta läs smörjan då. Varje besök gynnar dem.

Medlem

Bästa är att sluta posta länkar till aftonbladet eftesom dom tjänar på det.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av SgtKelly:

Jag börjar känna mej klart hotad av Aftonbladet. Man behöver bara titta på det i listform:

[http://www.aftonbladet.se/]

Punkt SE

Aftonbladet TV

Det börjar bli Carver News Network över det hela. För när kommer Aftonbladets operativsystem?

Här har de gott om stoff att göra en bra film till den nye homo-Bond.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av dosman:

Jag förstår inte heller varför personer som inte gillar Aftonbladet besöker hemsidan i fråga.

Det är som att titta på något obehgligt, man ville inte titta, men man bara måste smygkika ibland.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Man måste ju titta för att vara säker på att det fortfarande är skit, annars kan man bli anklagad för att inte veta vad man pratar om.

Jag läser bara kolumnisterna på AB, säger jag stolt!

Medlem

Har inget emot aftonbladet, kollar rubriker ett par gånger pet dag får att se vad som hänt, man blir ju helt insnöad annars

Medlem

...eller så kollar man www.dn.se, www.svt.se eller www.svd.se eller vadsomhelst annars och får bra koll där.

på köpet så slipper du filtrerar bort nyheter som innehåller NAKENCHOCK eller FARMENJANNE eller VI HAR HELA LISTAN

Medlem
Skrivet av lave:

Fixade din länk bara

Medlem
Skrivet av lave:

...eller så kollar man www.dn.se, www.svt.se eller www.svd.se eller vadsomhelst annars och får bra koll där.

på köpet så slipper du filtrerar bort nyheter som innehåller NAKENCHOCK eller FARMENJANNE eller VI HAR HELA LISTAN

haha, instämmer


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

lave says it how it is


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

jag tycker vi borde införa en bannlysning på http://www.aftonbladet.se , då det är faktiskt en riktig skitsida
Speciellt när det hela tiden dyker upp trådar från just denna sida alla sägs hata ^^

Börjar bli lite som fragbite.se med nya posts om britneys nya, nya kille osv


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Börjar bli lite som fragbite.se med nya posts om britneys nya, nya kille osv

menar du den nya, eller den som var ny innan hon dumpade den som var ny förut som blev före detta ny?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av Greger:

Börjar bli lite som fragbite.se med nya posts om britneys nya, nya kille osv

menar du den nya, eller den som var ny innan hon dumpade den som var ny förut som blev före detta ny?

Jag menar såklart den nya hon hade innan hon dumpade den som var ny när den då nya var ny som var otrogen med hennes nya vän som även var ihop med britneys nuvarande nya :evil:


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

göra ny homo bond film med pussmunnen...

Inaktiv
Skrivet av Greger:
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av Greger:

Börjar bli lite som fragbite.se med nya posts om britneys nya, nya kille osv

menar du den nya, eller den som var ny innan hon dumpade den som var ny förut som blev före detta ny?

Jag menar såklart den nya hon hade innan hon dumpade den som var ny när den då nya var ny som var otrogen med hennes nya vän som även var ihop med britneys nuvarande nya :evil:

ja du värkar ju insatt i det så du behöver ju inte läsa det en anndre gång på FZ ^^

Inaktiv

www.expressen.se då? Va tycker ni om den?

Jag tycker den är lika dålig och borde alltså få lika mycket uppmärksamhet här på FZ!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Vilken tur. FZ är sej likt


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av reset2:

www.expressen.se då? Va tycker ni om den?

Jag tycker den är lika dålig och borde alltså få lika mycket uppmärksamhet här på FZ!

Tycker nästan FZ(eller åtminstånde några medlemmar här), bör ta till sig FOX motto, "Fair and balanced".

Medlem
Skrivet av reset2:

www.expressen.se då? Va tycker ni om den?

Jag tycker den är lika dålig och borde alltså få lika mycket uppmärksamhet här på FZ!

genom att säga sådär inför du samma problem dom trådar som handlade om en viss incident i usa fick ustå.

Tycker man nått är sämre skapa en tråd om det sitt inte o grumla över i denna tråd att afronbladet får (för) mycket kritik.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Talade för en tid sedan med supporten angående strulet med ett ADSL modem och när internet såg ut att fungera bad supportkillen mig att göra ett surftesttest genom att besöka aftonbladet.
Jag sa - Eh va..? Aftonbladet? Den tidningen är ju värdelös.
Supportpersonens småskratt lät medhållande.
Så man tackade för hjälpen och där var berättelsen slut

Visst har det funnits undantag där man blivit positivt överraskad, men överlag suger tidningen stenhårt.

Inaktiv

Vadå? Är det något fel med att vilja läsa om Britney utan trosor och George Clooneys hus i pepparkakor!?

Inaktiv

Va!? Har George Clooney ett äkta pepparkakshus?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

hehe

Personligen anser jag att aftonbladet och liknande skräp är en stor skamfläck i mänsklighetens historia. Kommer aldrig respektera en tidning som försöker konvertera människor till idioter.
(hade visst lite mer att säga *grr* )

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:
Skrivet av reset2:

www.expressen.se då? Va tycker ni om den?

Jag tycker den är lika dålig och borde alltså få lika mycket uppmärksamhet här på FZ!

genom att säga sådär inför du samma problem dom trådar som handlade om en viss incident i usa fick ustå.

Tycker man nått är sämre skapa en tråd om det sitt inte o grumla över i denna tråd att afronbladet får (för) mycket kritik.

Aftonbladet är skit och det är Expressen med. Det räcker så och en ny tråd om det vill väl ingen ha.

Edit: Men... de borde få lika mycket kritik och det är väl snarast så att Expressen som har stått inför lagens långa arm nyligen.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

1
Skriv svar