Vann du i Dead Space-tävlingen?

Robot
Medlem
Vann du i Dead Space-tävlingen?

Nej jag vann inte...


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Next time :/


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

buhu. får väl hoppas de inte är några fegisar som vann nu då

Medlem

Vet inte om jag är en dålig förlorare men tror inte att någon skulle skicka ut någon av dom där i rymden med kanske undantag för Jason Statham.

Kanske ska säga till innan ni har teman på era svar så man inte typ svarar nåt superseriöst när ni sitter och skrattar åt någon som skickat in Chuck Norris eller Steven Seagal som svar

Men som sagt jag kanske bara är sur för att jag inte vann....

Inaktiv
Skrivet av Fearnox:

Vet inte om jag är en dålig förlorare men tror inte att någon skulle skicka ut någon av dom där i rymden med kanske undantag för Jason Statham.

Kanske ska säga till innan ni har teman på era svar så man inte typ svarar nåt superseriöst när ni sitter och skrattar åt någon som skickat in Chuck Norris eller Steven Seagal som svar

Men som sagt jag kanske bara är sur för att jag inte vann....

Tror du är lite dålig förlorare som sagt. Oftast är det humoristiska svar som vinner, vilket jag tycker är grymt bra. Alltid kul att läsa medlemmarnas motiveringar.
Lite tråkigt för dom som suttit i timmar med långa motiveringar och tänkt ut hela manus, men dom borde ha lärt sig att fz ofta tar humoristiska svar:)

Medlem

Jason Statham ftw:D

Grattis alla vinnare:)

Medlem

Nämen, var inte svaret på fråga 3 "A Space Odyssey" ? Damn it! Jag som för en gång skull kände att jag hade en chans att vinna med min motivering att ha Håkan Lans i huvudrollen

Inaktiv

Grattis till alla vinnare!

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Kanske ska säga till innan ni har teman på era svar så man inte typ svarar nåt superseriöst när ni sitter och skrattar åt någon som skickat in Chuck Norris eller Steven Seagal som svar

Ett bra svar är ett bra svar även om det är humoristiskt eller seriöst

Den här gången tycker jag faktiskt att svaren var bra, måhända att kanske Jack Black skulle kännas lite malplacerad (han är ju komiker liksom ) menmen, det är inte upp till mig att bestämma vem som vinner och vem som inte gör det.

Grattis till er som får spelet, det här verkar vara ett riktigt bra och läskigt spel då man inte verkar ha tillräckligt med ammunition nästan hela tiden, speciellt då det inte är konventionella vapen heller.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Grattis till vinnarna!


signatur

tjenare!

Medlem

Den här gången tyckte jag faktiskt att jag förtjänade att vinna. Min Carola-motivering var inte alltför pjåkig.

Nåväl... jag har väl förbrukat all min tur i livet p.g.a vinster från PC Gamer. ;P

Grattis alla vinnare.

Medlem

Bah


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag tycker att de flesta svaren är riktigt bra, grattis alla vinnare


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Grattis till alla vinnare!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Den här gången tyckte jag faktiskt att jag förtjänade att vinna. Min Carola-motivering var inte alltför pjåkig.

Nåväl... jag har väl förbrukat all min tur i livet p.g.a vinster från PC Gamer. ;P

Grattis alla vinnare.

håller med. jag hade tagit Iceman


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Nämen, var inte svaret på fråga 3 "A Space Odyssey" ? Damn it!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

De verkar som att om man ska vinna dessa tävlingar så ska man vara oseriös och inget annat, detta ska ja komma ihåg

Medlem

Grattis alla Vinnare


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Men ett svar innehöll ju faktiskt Chuck Norris... ljugpottor Fz! =D

Medlem

Grattis till vinnarna! Får hoppas FZ är snabbare på att skicka ut de här än de var vid Lego Batman tävlingen, väntar fortfarande på mitt pris från den

/ LordDaimos

Redaktör

LordDaimos, det är inte vi som skickar ut Lego Batman-priserna. Vi snackade med de som sköter utskicket häromdagen, priserna ska vara på gång.


signatur
Inaktiv

Jahopp jag svara rätt på alla men inte vann jag... :/ Kanske för jag är finsk..

Medlem

Ingen vinst igen


signatur

Nämen!

Medlem

HAHAH FY FAN VAD HÄRLIGT :D:D:D:D

Medlem

Damn :'(

ajaa Grz till er som fick


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

"Om Dead Space sticker till Hollywood vill jag ha FZ:s Sarge i huvudrollen, finns ju ingen annan som får självaste Chuck Norris att framstå som en liten tjock Hobbit."

lol.

Grattis iaf!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Gratz till er som vann..

Medlem

hopaps på bättre tur nästa gång:)
grattis alla som vann!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Gz

....ninja


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

12
Skriv svar