Bioshock 2-film i bättre skick

Robot
Medlem
Bioshock 2-film i bättre skick

1an var överskattad men ändå ett bra spel, får se vad för nyheter de har i 2an

Medlem

Hoppas de gör det med mindre action, mer stämning och interagerande med karaktärerna. Lite mer rollspel så att säga, men utan att tappa kontakten med ettan.


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Jag tror det blir bra

Medlem
Skrivet av Snowman01:

1an var överskattad men ändå ett bra spel, får se vad för nyheter de har i 2an

Håller med.

Snygg trailer, dock.

Medlem

Jag förstår inte varför en tvåa är nödvändig. Slutet "wrappade" upp allt på ett tillfredsställande och komplett sätt. Luktar mjölkning lång väg, är skeptisk.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Jag förstår inte varför en tvåa är nödvändig. Slutet "wrappade" upp allt på ett tillfredsställande och komplett sätt. Luktar mjölkning lång väg, är skeptisk.

Håller med till 100%, känns som riktig hård mjölkning.
Men vem vet...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag är alltid skeptisk till spel nuförtiden, men då jag älskade ettan kan tvåan bli bra den med

Medlem

Härligt med bra kvallé.
Men jag ser fram emot att se det på min egna TV.
Mm, hämtade mitt exemplar av BioShock till PS3 igår på Webhallen.
Vet inte om jag ska ge mig på det ikväll, eller vänta tills imorgon och mysköra med nån öl. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Jag förstår inte varför en tvåa är nödvändig. Slutet "wrappade" upp allt på ett tillfredsställande och komplett sätt. Luktar mjölkning lång väg, är skeptisk.

Tja, BioShock är ursprungligen tänkt att vara en trilogi, vilket Ken Levine sagt från början.
Och slutet?

Det är tvetydigt då du har två alternativa slut.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Som det ska bioshockas när det släpps. Jag spelade ettan sönder och samman. Måste fan läsa boken som allt baseras på också... vad den nu hette...


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Som det ska bioshockas när det släpps. Jag spelade ettan sönder och samman. Måste fan läsa boken som allt baseras på också... vad den nu hette...

"Atlas Shrugged" av Ayn Rand.
Samma här, skall inhandlas nästa vecka btw, lön imorgon.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Just så. Visste att det var något med "Atlas" hehe. Tackar. Ska beställa den typ nu.


signatur
Medlem

Hyffsat värdelös teaser...

Inaktiv
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Gortie:

Som det ska bioshockas när det släpps. Jag spelade ettan sönder och samman. Måste fan läsa boken som allt baseras på också... vad den nu hette...

"Atlas Shrugged" av Ayn Rand.
Samma här, skall inhandlas nästa vecka btw, lön imorgon.

Tänkte "den kan vara kul att läsa" men sen går man in på wikipedia och där står det: Atlas Shrugged is one of the longest novels ever written in any European language. Så jag tror jag struntar i det

Medlem
Skrivet av johansandstrom:

Tänkte "den kan vara kul att läsa" men sen går man in på wikipedia och där står det: Atlas Shrugged is one of the longest novels ever written in any European language. Så jag tror jag struntar i det

Inte för att det är fel med långa böcker i sig, men i det här fallet så gör du rätt. Atlas Shrugged är i likhet med resten av Ayn Rands produktion en otroligt usel bok. Långtråkig, sjukt platt skriven och med karaktärer som bara fyller en enda roll, att predika Ayn Rands vansinniga och sinnesjuka människosyn. Håll dig långt borta från den.

Medlem

Hon är inte så vansinning.

Men böckerna är inte så intressanta, nej.

Medlem

Sämsta teasern jag sätt på länge..

Medlem
Skrivet av TheAnte:

Sämsta teasern jag sätt på länge..

Kanske blir bättre då du "sett" den?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av TheAnte:

Sämsta teasern jag sätt på länge..

Kanske blir bättre då du "sett" den?

Okej fel av mig. Förlåt.

Språkpoliser... >.<

Medlem
Skrivet av TheAnte:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av TheAnte:

Sämsta teasern jag sätt på länge..

Kanske blir bättre då du "sett" den?

Okej fel av mig. Förlåt.

Språkpoliser... >.<

Hehe, sorry. Kunde inte låta bli den.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Sjukt bra spel ettan var, kan knappt vänta på detta!

1
Skriv svar