Så har det börjat!

Inaktiv
Så har det börjat!

Äntligen en lösning på ett problem som redan har en lösning.

http://www.bbspot.com/News/2006/11/japanese-kids-supergluing-...


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

åter bevisas det att japaner är helt loss i pallet

Medlem

frågor på det?

det är synd om människorna...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Jee
Medlem
Skrivet av Brian Briggs:

As an alternative to super-gluing and duct tape, Nintendo has begun offering gamers a shatterproof cage to stand in while they are playing games. The Wii Cage is available for $299.

Finns en liten chans att det är ett skämt.


signatur

Eller inte?

Medlem

^-- Men en störa chans att det inte är det

Medlem

"Some doctors have said that Wii fanatics have approached them about surgically implanting the Wii controller on their hands, but said while "technically feasible, would be ethically murky." Most concede, though, that it's only a matter of time before this happens."

WTF?


signatur

Videomupp

Medlem

japaner är för sköna hehe


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

ehh.... ok


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

BBspot är likt The Onion en satir-/humorsajt.

Youtube-proffs

Roligt sedan när dom måste byta batteri.

IDIOTER!!!!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Fattar ni inte att det är ett uppenbart skämt? :\


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

jo


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Det skulle faktiskt inte förvåna mig alls om det där kommer hända med några galna japaner


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Jee:
Skrivet av Brian Briggs:

As an alternative to super-gluing and duct tape, Nintendo has begun offering gamers a shatterproof cage to stand in while they are playing games. The Wii Cage is available for $299.

Finns en liten chans att det är ett skämt.

Ja verkligen! Det känns lite väl...

Citat:

"I like the Wii controller permanently on my hand. I never have to search for it, and the other kids think it is cool," said Yugi Tamagotchi of Tokyo.

Eller är Tamagotchi ett vedertaget efternamn som leksaksfirmorna har lånat till husdjursspelet med samma namn?

Medlem

jag tror att alla japaner heter antingen tamagotchi eller yamamoto (alt. Miyamoto), fast jag kanske har fel?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

inte för att det tillför allt för mycket men Suzuki, Kawazaki m.m är efternamn...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Så sant

Detta öppnar för en annan fråga - hur många konstigheter och sammanträffanden måste det till för att en text skall bli suspekt?

Medlem

Så betyder Tamagotchi något också. Älskade ägg kanske inte är ett så vanligt efternamn? Vet iof. inte alls om Suzuki betyder något.

Medlem
Inaktiv

Om man kollar på vissa tv-program som kommer från Japan så skulle jag vara ganska säker på att det finns dom som verkligen limar fast kontrollen i handen.
Men men..man vet aldrig.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

O ja, spännande funktion.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

1
Skriv svar