Medlem
leet speak

http://www.youtube.com/watch?v=_b1cyNigny8

Altså.. jag vet inte ens vad jag ska skriva... känslan innom mig är bara... argh jag kan inte ens uttrycka i ord hur störd jag blir när jag ser det här, det bubblar innom mig, jag får en cp-knäpp :evil::evil:


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Medlem

Finns bara en sak att säga:
LOL!


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Fan kommer morsan/farsan in så byter man ju till en "säker" ruta om man sitter på tillexempel IRC, MSN osv.. Det handlar ju om privatlv FFS?

Medlem

ahaha! Så roligt.

Medlem

Haha, finns det folk som på allvar chattar med l33t-speak mer än typ "lol" och "brb" och liknande?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Jee
Medlem

0rk4 l33t-$p34k.


signatur

Eller inte?

Medlem

Roligt att de har med ungen i en sekund där han säger i could uuuh be dangerous


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

LOL

5N4R7 K0MM3R V4L UN64RN4 BL1 73RR0R157-57ÄMPL4D3

(jag kan inte på riktigt, men försöka duger)


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

åh herrejääääääääääääävlar vad jag vill slå en spade i hövvet på alla dom där hahahahahahaha
fan vad patetiskt reportage.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Jag sitter alltid med 1337-omvandlaren när jag chattar med kompisar

Gör inte ni det?

Medlem

$jäL\/|<L4R7


signatur
Medlem

Ganska tragiskt att det finns folk som använder sig utav det seriöst. Räcker med att någon skriver "lol" till en så har jag jäkligt svårt att ta personen på allvar och det är på gränsen att man idiotförklarar personen i fråga.

Medlem
Skrivet av jingai:

Ganska tragiskt att det finns folk som använder sig utav det seriöst. Räcker med att någon skriver "lol" till en så har jag jäkligt svårt att ta personen på allvar och det är på gränsen att man idiotförklarar personen i fråga.

lol

nj
Medlem

0h n035! 7h3y 4r3 cr4ck1ng 73h c0d3! ...errm... sved lite i själen att skriva det där.

Visst att lol/rofl/etc används ibland när jag pratar med folk på irc/icq, ser heller inget problem med att någon använder det så heller.
Däremot så stör jag mig lite på meningar i stil med "du är så lol" och liknande, hur kan någon vara skratta högt? o_O

Medlem

håller med dig nj^ dagens unga verkar köra med lol i lite vad som helst, dess ursprungliga inebörd verkar vara borta.
"men lol på dig!" "asså lol?" osv...


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Citat:

Experts say that if you don't know leetspeak, you'll be in the dark.

Ja, det är ju verkligen svårt att förstå vad t.ex. |-|3|_|_0 betyder.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Youtube-proffs

Jävlar i min låda.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av jingai:

Ganska tragiskt att det finns folk som använder sig utav det seriöst. Räcker med att någon skriver "lol" till en så har jag jäkligt svårt att ta personen på allvar och det är på gränsen att man idiotförklarar personen i fråga.

lol

lol pwned


signatur

yolo

Medlem

akronymer har väl inget med leet-speak att göra? Tanken är ju bara att underlätta för skrivandets skull. Går fortare att skriva "brb" osv.


signatur

thank you, come again

Medlem

signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Citat:

ONC3 UPON A MIDNIGHT DREARY WHIEL I PONDERAD WEAK AND W3ARY
OVAR MANY A QUANET AND CURIOS VOLUM3 OF FORGOTAN LOR3
WHIEL I NODED NAARLEY NAPNG SUDENLEY THEYRE CM3 A TAPNG
AS OF SOME ONA GANTLEY RAPNG RAPNG AT MAH CHMBR DOR
TIS!!!1!!1! OMG WTF LOL SOMA VISI2R I MUT3RED TAPNG AT MAH CHMBR DOR -
ONLEY THIS AND NOTHNG MOR3!11!111 OMG WTF LOL

lol, noob.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

They are promoting - TERRORISM!.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv
Skrivet av huxflux:

akronymer har väl inget med leet-speak att göra? Tanken är ju bara att underlätta för skrivandets skull. Går fortare att skriva "brb" osv.

agreed.

Inaktiv
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av jingai:

Ganska tragiskt att det finns folk som använder sig utav det seriöst. Räcker med att någon skriver "lol" till en så har jag jäkligt svårt att ta personen på allvar och det är på gränsen att man idiotförklarar personen i fråga.

lol

lol u tk him 2 da bar|?

Medlem
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av jingai:

Ganska tragiskt att det finns folk som använder sig utav det seriöst. Räcker med att någon skriver "lol" till en så har jag jäkligt svårt att ta personen på allvar och det är på gränsen att man idiotförklarar personen i fråga.

lol

Haha, precis. Jingai - om du ser ner på folk som använder "lol" måste du känna dig ganska överlägsen då A L L A gör det.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Medlem

l1ek h4xx im g0nna kill y0 d000d!!111
Ja, l33t språket är verkligen nästa sorts terrorism akta er, vi måste börja göra razzior på DH, fyfan fullt med terrorister där som kan bli dom nästa columbine-skjutarna!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Karmalicious:
Skrivet av jingai:

Ganska tragiskt att det finns folk som använder sig utav det seriöst. Räcker med att någon skriver "lol" till en så har jag jäkligt svårt att ta personen på allvar och det är på gränsen att man idiotförklarar personen i fråga.

lol

Haha, precis. Jingai - om du ser ner på folk som använder "lol" måste du känna dig ganska överlägsen då A L L A gör det.

Alla och alla, det är väl lite att ta i kanske. Finns då ingen i t.ex min vänskapskrets som använder sig utav det varken i skrift eller tal (tur var väl det annars hade jag blivit galen). Andra akronymer har jag inget större problem med, även om jag tycker att det ser jäkligt löjligt ut. Det är bara "lol" och "rofl" som jag verkligen stör mig på.

Medlem

Shit va de förstorar upp allt och skrämmer livet ur de stackars föräldrarna.

Amerikanska nyhetsinslag är till för att skrämmas

12
Skriv svar