NBA 2K9 saknar cd-nyckel

Medlem
Skrivet av Nomble:

Typ som när blizzard "glömde" nyckeln till ingame-pet i Burning Crusade Collectors Edition.

Helt ofattbart att man missar sånt här.

De glömmde iofs ingen nyckel ditt sär , man skickar in streckkoden @ pappret som ligger i lådan så får man det skickat ingame

Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av Nomble:

Typ som när blizzard "glömde" nyckeln till ingame-pet i Burning Crusade Collectors Edition.

Helt ofattbart att man missar sånt här.

De glömmde iofs ingen nyckel ditt sär , man skickar in streckkoden @ pappret som ligger i lådan så får man det skickat ingame

Lyckat att kalla någon "sär" när man själv har fel Dom glömde visst nyckeln, men deras lösning var att man skickade in streckkoden etc. Var dock inte alla som var lika förtjusta i att klippa i sin Collectors Edition

Medlem
Medlem

Lyckat Xhosa.... Fattar inte hur du har tid att sitta på FZ forum, jag menar du måste väl grinda guld i WoW?
Ontopic: Finner inga ord....

Medlem

Det är väll ändå värre med Brothers in Arms: Hells Highway där man får med en CD-Key som varken behövs när man installerar spelet eller när man ska spela online


signatur

<3

Medlem
Skrivet av mogvard:

FAIL

+1

Medlem

You made my day!

Fy vad klantigt, hur kan man missa nåt sånt? Jag skulle avskedat folk som är så inkompetenta, men tack ändå för dagen skratt.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av jovviz:

Det är väll ändå värre med Brothers in Arms: Hells Highway där man får med en CD-Key som varken behövs när man installerar spelet eller när man ska spela online

de råkade väll skicka med det av misstag (säkert samma person som gjorde denna missen)


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av bondmaster:

nej här är lösningen
http://2ksports.com/news/nba2k9/249

Haha, ingen key alls, det var ju en bra lösning...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av bondmaster:
Skrivet av jovviz:

Det är väll ändå värre med Brothers in Arms: Hells Highway där man får med en CD-Key som varken behövs när man installerar spelet eller när man ska spela online

de råkade väll skicka med det av misstag (säkert samma person som gjorde denna missen)

Ja ibland undrar man faktiskt, men det värsta är nog ändå när utvecklarna skyller på att alla laddar ner spelen istället för att köpa dem. Nu får de fan skylla sig själva.


signatur

<3

Inaktiv
Skrivet av ZkilfinG:
Skrivet av xhosa:
Skrivet av Nomble:

Typ som när blizzard "glömde" nyckeln till ingame-pet i Burning Crusade Collectors Edition.

Helt ofattbart att man missar sånt här.

De glömmde iofs ingen nyckel ditt sär , man skickar in streckkoden @ pappret som ligger i lådan så får man det skickat ingame

Lyckat att kalla någon "sär" när man själv har fel Dom glömde visst nyckeln, men deras lösning var att man skickade in streckkoden etc. Var dock inte alla som var lika förtjusta i att klippa i sin Collectors Edition

Vi fick ju en Murloc också, klart det var värt det! Det var ju bara något löst papper man behövde klippa i.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Samma sak hände mig när jag köpte Ut 2004 Editors Choice Edition. Kontaktade både stället jag köpte spelet av och Atari men fick till svar att det gått för lång tid från den ena och att det var butiken jag skulle vända mig till från den andra. Detta trots att Atari var medvetna om att det med vissa utgåvor saknades nyckel. Det slutade med att jag var tvungen att köpa ett nytt spel (denna gång skippade jag EC utgåvan då den var dyrare) och det ironiska var att jag lika gärna kunnat skippa den utgåvan och ändå fått samma spel eftersom det gick att ladda ner extra materialet helt gratis. Detta bland annat är en bidragande orsak till att jag anser att skydd bara jävlas med oss som köper produkten inte de som laddar ner den.

12
Skriv svar