Inaktiv
dörrterror!

[http://www.youtube.com/watch?v=vHt5USBMxkc]

hahahaha så jävla roligt!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

hahaha, så jävla bra.
klockrent att jesustomten bara fixar slirren i slutet för att gå till nästa hus för att försöka lura någon annan med sitt BS.

Medlem
Inaktiv

signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

ja va säger man? Sorgligt om det inte är staged. Att väcka folk tidigt på helgerna med sånt där tjafs borde ge dom en bra plats i helvetet i min bok.

Medlem

HAHAHA, båda är helt sköna! ha ska dom om dom väcker en när man sover som godast.

Medlem

haha LMAO!!!:), fast lite synd att de inte fick stryck( helst han i slips).

Edit:jag pratar om första filmen


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Inaktiv

hahahah, bästa jag sätt. Men vad hände med förlåta? Dom glömde kanske det..

Medlem

Jag får inte besök av jehovas sen jag sa att jag har en pojkvän och att vi var lyckliga och hade mycket homosex.

Jag fick inte ens vara med


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Jehovas som ska va så himla bra.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Sist de knackade på min dörr och förkunnade att jorden skulle gå under, bad jag dem fara åt helvete.

nj
Medlem
Skrivet av Chief Red Cloud:

Sist de knackade på min dörr och förkunnade att jorden skulle gå under, bad jag dem fara åt helvete.

Men, roligare är ju att svara "Ja, jag vet, jag håller på att slutföra de sista förberedelserna för det hela nu, saknar bara en jungfru att offra." och sedan kasta igen dörren i ansiktet på dem...

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av Chief Red Cloud:

Sist de knackade på min dörr och förkunnade att jorden skulle gå under, bad jag dem fara åt helvete.

Men, roligare är ju att svara "Ja, jag vet, jag håller på att slutföra de sista förberedelserna för det hela nu, saknar bara en jungfru att offra." och sedan kasta igen dörren i ansiktet på dem...

HAHAHAHAH


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

till de senaste jehovas som var hemma hos oss sa jag att vår familj var judar. jag vet dock inte om de gick på det.


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Inaktiv

har tyvärr aldrig haft nöjet att få träffa dessa tomtar
men när jag gör det ska jag klä av mig naken och skrika JAG ÄR BÖG, TA MIG FÖR DEN JAG ÄR!!!!!11 och jaga dom ner för gatan


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Jag brukar bara glo på dem och slänga igen dörren, ser inte anledning att slösa energi och syre för att överhuvudtaget tilltala dom där krypen.

Inaktiv

"Höjden av ensamhet är när man bjuder in jehovas på fika och de smiter när du är och kissar."

Youtube-proffs

Gillar första klippet.. springer och är virrig som fan "This is gonna be GREAT!!"


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

hehe stakars krakar.
kommer nog aldrig förstå hur folk kan gå på sånna där saker, bra att det finns folk som kan kasta lite grejor på dem så att de får fram lite mera normala kännslor.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Värst va de svor! Inte heeelt säker, men det får man väl inte enligt deras tro?

Jäkla skön film. Hoppas att de där dörrknackarna lärde sig en läxa nu.

Medlem
Skrivet av Zerpent:

Värst va de svor! Inte heeelt säker, men det får man väl inte enligt deras tro?

Jäkla skön film. Hoppas att de där dörrknackarna lärde sig en läxa nu.

vet inte vilka det var, men det var inte jehovas vittnen eftersom de inte tror på helvetet.


signatur

thank you, come again

Medlem

Han som öppnade dörren sa iaf "Oo, cursing!", eller nåt sånt. Så det är nog några som inte får svära.

Medlem

Sist de kom hem till mig tog jag deras jävla papper, höll med dem och sa sedan hejdå. Om jag har tur så tror de att jag konverterade


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar