ATI och Nvidia laddar för Far Cry 2

Robot
Medlem
ATI och Nvidia laddar för Far Cry 2

Nvidia verkar ha dragit tillbaks beta drivrutinerna. När man försöker tanka dem så når man bara en 'Page not found' sida.

Det va ju bra:)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Detta låter lovande

Medlem

Tankar på en gång! ;D Hoppas man kan lira detta med en medel-fps 50 på "High".. vore ju schyst. Men mitt 8800GTS 320 är väl för slött antar jag


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Nvidia verkar ha dragit tillbaks beta drivrutinerna. När man försöker tanka dem så når man bara en 'Page not found' sida.

Fungerade här.

Medlem

"Anpassade drivrutiner" på samma sätt som för Crysis som fick sämre grafik men bättre prestanda?

/ LordDaimos

Medlem

180.42 finns inte i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Hoppas innerligt att mitt system (intel p4 3.2ghz, 4gb ddr2, ati radeon x1950pro 256mb, xp 32-bit) klarar far cry 2 smärtfritt på medium eller high Systemet klarar ju Crysis på high, så varför inte Far Cry 2, liksom?

Längtar tills jag hittar produkten i min postlåda på torsdag eller fredag

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

180.42 finns inte i alla fall.

Jodå, är väl bara era anslutningar som strular för tillfället. Blir så ibland.

Medlem

hmm 4200+ X2 och 8800gts 320...will it cut it...

Medlem

Dem har sänt mitt FC 2 ifrån CDON, och jag tankar dessa, tänker först köra med dem jag har, sedan testa dessa för att se om det blir skillnad för mitt 88GT

Medlem

Jag har inte stött på någonting som mitt 8800 Ultra inte klarat av på högsta inställningar ännu (inklusive Crysis) så jag antar att Far Cry 2 flyter på smärtfritt. Sedan lär jag ju bli avbruten i mitt spelande av alla dessa jäkla bluescreens. Men med hjälp av trevliga medlemmar så håller det problemet på att lösas!

Synd bara att betadrivrutinerna verkar fungera för alla utom mig dock.

Medlem

Rättelse: 180.4 fungerade utmärkt att ladda hem och installera.

Medlem

Kan iaf säga att 4870x2 plöjer ALLT i sin väg! =D Och editorn är så jäääääklar bra! Go FC2, GO!

Medlem
Skrivet av helmesjo:

Kan iaf säga att 4870x2 plöjer ALLT i sin väg! =D Och editorn är så jäääääklar bra! Go FC2, GO!

Klart som fan at det gör vad förväntade du dig? Över 5000 för ett grafikkort. Tar inte det alla spel på högssta upplösning och allt på max så tar man ju självmord.

Medlem

Ska bli intressant å se hur pass bra optimerat spelet är, men med tanke på att konsolversionen är snyggt och flyter på bra så tycker ja att PC-versionen bör flyta på bra de med.

Medlem

Tycker dom kan fixa buggarna som redan finns först


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:
Skrivet av helmesjo:

Kan iaf säga att 4870x2 plöjer ALLT i sin väg! =D Och editorn är så jäääääklar bra! Go FC2, GO!

Klart som fan at det gör vad förväntade du dig? Över 5000 för ett grafikkort. Tar inte det alla spel på högssta upplösning och allt på max så tar man ju självmord.

Man begår självmord. Om man har sån ångest över sitt grafikkorts prestanda bör man uppsöka läkare.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Grattis alla med supergrafikkort.
Jag sitter på nVidia 7-serie


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag har spelat konsoll versionen på en mässa.. Det jag undrar va som skiljer sig mellan pc o konsoll? i konsoll versionen går inte hus o sprängas (som i crysis) husen ser förstörbara ut men är inte det, vissa träd går inte att skjuta ner.. undrar om det är så i hela spelet eller bara konsoll versionerna?.. Vet att det inte är cryis men tycker det är lite konstigt om dom inte har det med när dom säger att det slår crysis i grafik.. hmm

Inaktiv

Tror ni min laptop klarar far cry 2? Intel core 2 duo 2.53ghz . 4 gb minne. nvidia geforce 9600m gt.och vista home premium ??

Skrivet av kebbe_90:

Nvidia verkar ha dragit tillbaks beta drivrutinerna. När man försöker tanka dem så når man bara en 'Page not found' sida.

Page not found hala tiden:(
Collectors Edition på väg


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Harryhasch97:

Tror ni min laptop klarar far cry 2? Intel core 2 duo 2.53ghz . 4 gb minne. nvidia geforce 9600m gt.och vista home premium ??

Japp.. ska testa på min laptop med 4850, 3GB RAM, 2GHz, men to.m crysis fungerar på den i medium och detta spel är mycket mindre krävande.


signatur
1
Skriv svar