Ny mmorpg/rpg community öppnar om ett par dagar.

Inaktiv
Ny mmorpg/rpg community öppnar om ett par dagar.

Hej,

Först och främst vill jag börja med att jag har läst igenom FZ forum regler och liknande
men inte hittat någonstans att man inte får posta/locka medlemmar till andra sidor.
Om detta inte är tillåtet enligt FZ regler, ber jag om ursäkt och ber en moderator ta bort denna post.

Förövrigt, det jag vill säga är att i veckan öppnar en ny MMORPG/RPG community,
Communityn heter lightweb.se och är en helt ny och nyutvecklad site.

Än så länge är sidan relativt "tom" men under de kommande veckorna kommer lightweb.se's lead team
att utveckla sidan så gott det går.

Lightweb.se har valt att först och främst ha en proppfull databas med information
om 4 stora mmorpg/rpg spel. Därefter kommer vi att lägga till de spel som önskas.
De fyra spel vi börjar att publicera är:
Warhammer online - The age of reckoning
World of warcraft
Neverwinter nights (1 & 2)
Dark age of camelot

!Speldelen kommer under veckan!

Om intresset är stort och vi känner att det är efterlängtat, ligger även 2 andra projekt hos lightweb.se
under utveckling (dock är det än så länge inte bestämt om dessa skall släppas eller inte, men som sagt,
finns intresset, gör vi det med en gång).
De två nya projekten bygger på samma koncept fast istället för mmorpg/rpg spel,
är den ena en XBOX360 Community, och den andra en almänn spel-community, som inriktar sig på allt
från rpg's till fps, till racing spel. "You name it, we'll get it".

Hur som helst tror/hoppas vi på lightweb.se att intresset blir stort.

Känner du för att bli skribent och skriva spelartiklar eller recensioner på spel,
skriv ett mail/inlägg till en administratör så kontaktar vi dig om det blir aktuellt.

www.lightweb.se - Din RPG Community öppnar nästa vecka, men vi bjuder nu in folk att ta
en preveiw på sidan. Och hoppas även att alla dessa väljer att stanna med oss.

Tack för att ni lyssnade, och förhoppningsvis ses vi på lightweb.se.

Med vänliga hälsningar
lightweb.se - mythicz

(Tack FZ för en kannonsida)

Medlem

Såg ju mer ut som att någon fan-sida för WoW just nu. Hoppa över WoW-designen, den passar sig verkligen inte för en sida som ni nu har tänkt er.

Inaktiv

Håller med, ser ut som en dålig rip-off från WoW sidan...

Medlem

Satsa hellre på en egen design än att ta bilder direkt från blizzards sidor. Ser lite konstigt ut med world of warcraft loggot längst upp när sidan heter lightweb.

1
Skriv svar