Medlem
Skrivet av Silentzio:

Nu blir jag trött, jag brydde mig inte alls om betygsdiskussionen utan ENDAST om det snäsiga svaret som en ny användare på detta forum fick. Något jag tyckte var oerhört onödigt. Att svaret dessutom kom från chefredaktören var extra anmärkningsvärt.

Riktade mig inte till dig och håller med om det snäsiga svaret, uttalade mig snarare om diskussionen i allmänhet...:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Inaktiv

5/5 är helt rätt!

Fan vad roligt detta ska bli att spela. Jag har alltid tyckt om Lionhead då jag har lirat igenom deras Black & White, båda.

Har förhandsbokat det och väntar med spänning!

KoP
Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av erge:
Skrivet av v1ctory:

Blev sugen på en 360 nu Men mitt problem är att ljudnivån stör mig enormt..

Vilken tur då att det finns möjlighet att höja volymen på tvn/stereon/hemmabioanläggningen eller ta på sig ett par hörlurar för att slippa ljudet.

HATAR att spela med hörlurar Att bara höja ljudet är ju självklart en bra ide men jag tror jag skaffar en lite längre hdmikabel och ställer den i rummet bredvid.

Jeez.. brukar du störa dig på när myrorna högljudd klampar förbi ditt hus också?

Medlem

Moha ha ha ha ha!
En annan sitter just nu med ett rykande färkt ex av Fable 2 i handen! *loggar ut*

Medlem

I knowest...

och håller med dig om diskussionen i allmänhet...

Medlem

jahapp. då får man väll krasha ngn polare ett par dagar da.

Inaktiv
Skrivet av Zome0ne:

jahapp. då får man väll krasha ngn polare ett par dagar da.

Hehehe

Roligare om du köper ett eget då?

Medlem
Skrivet av Zome0ne:

jahapp. då får man väll krasha ngn polare ett par dagar da.

Pratar du likadant som du skriver?

Medlem

Om man håller med om betyget måste man väl vänta tills efter man spelat spelet, eller hur?

Bra recension, saknade lite mer utförligt hur stridssystemet fungerar dock. Eller är det verkligen bara "Knapp A = melee, B = range, C = magi"?

Sen måste jag säga att 1an var en fantastiskt flopp för mig, så det kan ju inte bara bli en bra början på 2an.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Kan inte Sony och Microsoft göra ett byte? MGS 4 mot Fable 2!

vi vill inte ha japs spel tack :D:D största anledningen jag köpte 360..American gore.

Varför ska alla bra spel släppas samtidigt.
Jag har knappt pengar eller tid till 3 spel.
WotLK/gears2 och kanske kanske fable2..får skippa en ny vinterjacka i år ser det ut som.

Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av Zome0ne:

jahapp. då får man väll krasha ngn polare ett par dagar da.

Pratar du likadant som du skriver?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Jag fick spelet igår och än så länge sviker det inte. Något som jag verkligen gillar är alla karaktärer i spelet, de har intressant och ofta grymt rolig dialog


signatur
Inaktiv

Ska bli riktigt kul att lira detta i helgen. Vill ha spelet nu. Men webhallen har ju i alla fall skickat det.

Medlem

Det är kul som fan ;D

Medlem

Enda problemet är väl att det tar max 20 timmar att spela ut. Gör inte samma misstag som mig, ställa klockan "rätt" för att det ska blir rätt ingame, får man in cash på sina hyror gånger 100 och har oändligt med cash


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Medlem
Skrivet av brtkrb:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av erge:
Skrivet av v1ctory:

Blev sugen på en 360 nu Men mitt problem är att ljudnivån stör mig enormt..

Vilken tur då att det finns möjlighet att höja volymen på tvn/stereon/hemmabioanläggningen eller ta på sig ett par hörlurar för att slippa ljudet.

HATAR att spela med hörlurar Att bara höja ljudet är ju självklart en bra ide men jag tror jag skaffar en lite längre hdmikabel och ställer den i rummet bredvid.

Vad tusan pratar du om? Vad exakt är problemet med ljudnivån menar du? Flytta vad till rummet bredvid?

OnT: Måste ta och köpa en 360 bara för det här. Älskade ettan.

Haha, när du väl köpt din 360 kommer du förstå vad han menar...

Medlem

hoppas det kommer till pc, vill inte behöva köpa en 360 bara för ett spel.... giiief us!

Medlem

Har spelat i två timmar ungefär och gillar det rejält än så länge! Dessutom redan hunnit gifta mig och skaffa barn.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

"Har spelat i två timmar ungefär och gillar det rejält än så länge! Dessutom redan hunnit gifta mig och skaffa barn."

På två timmar? niiiiiiiiice.

Medlem

Jag hann spela ungefär tre timmar sedan började min 360 blinka rött för tredje gången på dryga halvåret Jag känner mycket kärlek för MS just nu.


signatur
Medlem

riktigt besviken på co-op delen annars är jag sjukt nöjd över spelet. har spelat konstant sen i torsdags. och jag har fullt upp med annat än själva main questen. men iaf problemet angående co-op är verkligen kameran (för man är bunden till samma kamera som sin polare så inget springa runt fritt o ligga med poalrens fru :/ )

och sen att man inte får ha sin egna hero i co-op gjorde mig mer besviken.


signatur

God is dead

Inaktiv

Grymt bra spel. 5/5 är helt rätt! Vad är det ni stör er på angående ljudet med Xbox360? Riktigt högt för mig..

Medlem
Skrivet av shakazed:

Jag hann spela ungefär tre timmar sedan började min 360 blinka rött för tredje gången på dryga halvåret Jag känner mycket kärlek för MS just nu.

Aj..!

Själv har jag bara hunnit med en RROD och det var irriterande nog. Sker det två ggr till inom halvåret så åker lådan i väggen.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

KoP
Medlem

Ajaj.. två fruar i olika städer var visst inte bra.. vart utpressad på pengar av någon ond själ som ville avslöja mina dubbla förhållanden.

Medlem

Såg att Victor ifrån Gameplay gav spelet 3/5


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

ÄLSKADE ettan. Var helt jädra underbart. Spelar det än idag när andan faller på. Eftersom spelet nu fick en 5:a av FZ så känns det absolut inte mindre angeläget att införskaffa det!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

spelar som en tok!
inte så långt i storyn än kanske, men har maxat lv på hugga ved och har näst högsta på smeden
45tusen guld i bara hugga ved.. herregud så segt det var haha.
Men det är ett skit kul spel

har köpt tre hus i staden som jag hyr ut! välldigt fräck ditalj.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

detta måste köpas

NuZ
Testpilot

Spelar om detta nu och faktiskt lika bra som då


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Skriv svar