Låtlistan till Wii Music släppt

Medlem
Låtlistan till Wii Music släppt

Föredrar låtarna i GH och RB-spelen...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Bara den inte kostar för mycket kan det vara ett kul partyspel

Medlem

Vill veta hur man spelar de här spelet, är de knapptryckningar ala Guitar Hero eller reagerar den på rörelser från Wiimoten? Har även hört olika varianter på samma låt, så exakt hur kan man påverka läten från instrumenten? Ska bli intressant att testa iaf.

Medlem

Värdelösa låtar. Legend of Zelda och Mario var ju de enda bra jagh hittade när jag ögade igenom listan snabbt.

Medlem

Vilken härlig blandning. Guitar Hero och Rock Band är ju ganska insnöade på gitarrtung rock så varför ska Wii Music apa efter?Nintendo slår till igen.

Medlem

ROFL Det där är nog den tråkigaste låtlistan ever.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Man undrar lite om det är ett skämt. Fine, man behöver inte ha rock men allvarligt... happy birthday?

Jösses...


signatur
Medlem

Usch fy fan, sämsta listan någonsin.

Medlem

Var inte det här riktat till förskolebarn och sånt som ska lära sig/leka med musik? Har för mig att jag läste det, isåfall är ju listan mer förståelig. Blir kanske inte ett partyspel som så.

Medlem

HAHAHAHA. För fan alltså.

Medlem

Finns en liten film över hur wii music fungerar här:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=32485

Medlem

En låtlista som den här vänder sig till en massivt större publik än vd de i RB och GH gör.

Här kan folk från 6 års ålder till 99 år från hela världen spela, ett genidrag från Nintendos sida.

Medlem

Kan inte vänta på att få svänga loss till hitlåtar såsom "La Cucaracha" (som betyder Kackerlacka), eller "Happy birthday to you)...NOT

Medlem

Är det bara jag som ser Adolf Hitler i orkestern? =S

Inaktiv
Medlem

Visar dock att wii ännu en gång är för små ungar

Medlem
Skrivet av haido:

En låtlista som den här vänder sig till en massivt större publik än vd de i RB och GH gör.

Här kan folk från 6 års ålder till 99 år från hela världen spela, ett genidrag från Nintendos sida.

känns mer som att det tagit låtar som är gratis

äldre än 50 år , herregud skulle ta mitt wii om jag

ägde en banka skiten ur den sen köpa gh lr rb

till en annan konsol

1
Skriv svar