Soulcalibur IV - Vader och Yoda för alla

Robot
Soulcalibur IV - Vader och Yoda för alla
Medlem
Soulcalibur IV - Vader och Yoda för alla

Namco + Gratis = does not compute.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Buu!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Klart man skall pynta för det !!? *ironi*
Man undrar ju vart världen är på väg?

Medlem

Skönt =D, fan man vill ju testa vader =P

Medlem

Kikar man på nyheten står det:
"2008-10-20 21:34 Tomas Andersson 0 kommentarer"

Men när man klickade på 0 kommentarer var det flera här. Går man tillbaka och trycker F5 så sidan laddas om så är det ändå bara 0 kommentarer här

Redaktör

Fiend: det beror på att nyheterna (och en del annat på sajten) läggs i en cache som uppdateras med olika intervall (från en till ett antal minuter). Detta görs för att minska belastningen på huvudsidan. Helt normalt alltså. Det onormala är hur många snabba kommentarer som ramlade in.


signatur
Medlem
Skrivet av reeseth:

Klart man skall pynta för det !!? *ironi*
Man undrar ju vart världen är på väg?

Klart man ska pynta för det *inte ironi*
Är gratis någon form av rättighet eller?


signatur

Patrick
Producer@DICE

Inaktiv

Yes! Slipper man Yoda Vader är det enda sanna valet!

Medlem

mongi: När det ligger på spelet redan, så borde det fan t.om varit unlockable. Och inte någon man både behövt köpa o ladda ned.

Medlem

Jag har en PS3:a och Soul Calibur IV. Kan ju glömma att jag tänker ladda ned en liten grön mupp med dålig meningsbyggnad att spela. Har tyckt synd om 360-ägarna fram tills nu.

Nej, den Star Wars karaktären som man helst av allt hade velat ha i Soul Calibur är ju Jar-jar Binks. Jag menar, vem har inte velat ge den karaktären storstryk i ett fightingspel??

Inaktiv
Skrivet av mongi:
Skrivet av reeseth:

Klart man skall pynta för det !!? *ironi*
Man undrar ju vart världen är på väg?

Klart man ska pynta för det *inte ironi*
Är gratis någon form av rättighet eller?

hahah detta gillade vi.

På tal om annat så är det ju kanon att jag kan testa darth vader inom snart!:up:

Medlem

Varför kostar nya banor osv på konsoler? Det har alltid varit gratis på dator.

Inaktiv

För att förstöra för oss?

Medlem
Skrivet av Håkan:

mongi: När det ligger på spelet redan, så borde det fan t.om varit unlockable. Och inte någon man både behövt köpa o ladda ned.

Är du säker att karaktärerna ligger med i båda versionerna av spelet? Kan ju lika gärna vara så att man får ladda ner allting.

Låter grymt iaf, har tvekat på att köpa SC4 till 360 pga att inte båda fanns med så nu blir det nog ett köp

/ LordDaimos

Medlem

Nice, nu blire köp av 360 versionen istället för att vänta tills jag införskaffat en PS3

Inaktiv

lol! så länge höll det. buuu

1
Skriv svar