CoD 5-beta för pc blir öppen

Robot
Inaktiv
CoD 5-beta för pc blir öppen

Ge oss nya banor på CoD 2 istället.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Fränt !


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem

haha jag tycker det börjar bli för många CoD spel...

Medlem

Den där trailern är inte från PC-versionen va? Kan inte undgå att lägga märke till att de spelar med handkontroll.

Medlem

CoD5 var pretty darn lame. Kändes som en ofärdig mod.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

ska lätt testas:P

Medlem
Medlem

Detta spelet är en direkt motsats till vad Hells Highway var, det ser helt enkelt bättre och bättre ut för värje gång man ser det.

Medlem

Nice
GL HF

sj kan jag inte lira... då DHL var här idag å hemtade min Laptop (speldator) för att den ska på verkstad för defekta högtalare...... just nu sitter jag vid en AMD 900mhz å det är Survival kan jag säga er

men somagt GL HF till er andra


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Fan va coolt att spela HUND i mp! ha ha


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

Man spelar inte som hund, hundarna är istället för helikoptern som man fick efter 7 kills i CoD4.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

ofta kan inte registera:(

Medlem

Behöver man registrera sig för att spela eller är det bara ladda ner och spela när betan släpps?

Medlem

Får hoppas att denna har mer känsla som cod:uo som imo var de bästa cod spelet.

Medlem

Testade betan på 360 och var inte alls imponerad. Vill man panga så finns det klart bättre spel för det (t.ex. CoD: Modern Warfare). Kanske gör sig bättre på PC dock, blir nog att testa det där också.

/ LordDaimos

Medlem

kebbe_90 Hells Highway och Call of Duty 5 är två helt olika sorters shooters, sen så var inte alls Hells Highway så dåligt som jag trodde det skulle vara. Fantastiskt roligt då man spealde på authentic.

Call of Duty 5 är däremot inte så kul. Exakt, exakt samma sak som 4:an fast med andra vapen, banor och perks. Kanske därför 5:an är rolig. För att det är 4,5

Medlem

Fan, vill inte skjuta massa hundar =(

PC får väl öppen då man måste tanka via Xbox-live på 360? Det uppskattar väl inte microsoft kan man tänka.

Medlem

Det ser verkligen sjukt trist ut. WWII-spel var kul i början av 2000-talet, nu är det verkligen uttjatat. Lite som med The Sims.

Medlem

Hoppas de har fixat Bolt-action till Pc-betan!

Medlem

fan är det bara jag som inte kan regga på hemsidan ? kommer till att jag ska aktivera med länken som ska komma på mailen men får inget mail =/

Medlem
Skrivet av norrby89:

fan är det bara jag som inte kan regga på hemsidan ? kommer till att jag ska aktivera med länken som ska komma på mailen men får inget mail =/

Nej, du är inte ensam. Får inte heller något aktiveringsmail. Andra verkar inte ens ha kommit så långt i processen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Bara jag som inte får något aktiveringsmejl efter registreringen?

EDIT: Tydligen fler med samma problem.

Inaktiv

Verkar som CoD 4 med WW2 texturer...


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem

Detta ska lätt som fan testas.

Inaktiv

Ni hörde väl Kiefer Sutherland i trailern hoppas jag?

Medlem

Någon som vill ha beta nyckel till 360?


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Jag trodde COD5 skulle bli skit, men det ser ju riktigt coolt ut!!

Medlem

ja jag har då inga höga förväntningar på detta spelet...

Jot
Medlem

spel där man kan gibba är alltid rätt, bastu!


signatur

ejot på irc.. fråga mig inte om e:et :)

12
Skriv svar