Xbox 360 , Nintendo Wii eller Playstation 3 ?

Inaktiv
Xbox 360 , Nintendo Wii eller Playstation 3 ?

Jag tycker att playstation kommer nog slå Wii och Xbox360 . Kanske någon vet vad Grafiken är på wii ?


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Medlem

Tittar du på grafiken så ja då har Wii inte en chans. Skulle jag vilja ha grym grafik och spela i HD skulle jag ta 360 lätt. Finns MÅNGA bra spel ute till 360, några har även kommit ut på lågpris. 2007 ser MYCKET ljus ut för 360 om man tittar på vilka spel som kommer.

Ps3 har typ MGS4/Final fantasy13 som kommer 2007/2008?
annars finns det väl inte så många spel att se fram emot atm.
Dyrare och med sämre onlinetjänst än x-box live+ färre spel.

Wii bjuder ju på nytt sätt att spela på så är man inte rädd för sämre grafik så kan det bli intressant. Sen skadar det ju inte om man gillar Zelda, metroid, mario spel

Jag skulle nog köra med 360 och Wii som komplement dvs 2 maskiner(eller varför inte alla 3 om nu ps3 i framtiden levererar).

Medlem

Säger 360, men jag är mycket intresserad av vad Wii och ps3an kommer ge i framtiden.

Inaktiv

Jag förstog inte ditt inlägg riktigt Frosty?

Själv la jag min röst på Wii, men jag kommer kanske skaffa en konsoll till så man har 2. I dagsläget skulle det bli en Xbox 360 brevid min Wii, enda anlednignen är att jag skulle hålla mina inköpskostnader nere på 360 spelen

Hittade en gammal tråd om precis samma sak som jag hade glömt bort att vi hade.

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=1822

Medlem
Skrivet av jimmi:

Hittade en gammal tråd om precis samma sak som jag hade glömt bort att vi hade.

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=1822

det finns minst en till, utöver den jimmi länkar till


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

PS3


signatur

Meep!

Medlem

Wii, möjligtvis en ps3 när de sjunker i pris.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

PS3 låter lite intressant, Wii gillar jag inte alls för aldrig gillat nintendo nå mycket så min röst faller på 360.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Adekvat 8)


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Wii - spelkänsla, innovation och nytänkande före (otroligt snygga) ständiga kloner av Wolfenstien 3D.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Man köper spelen beroende på vspel man tror eller vet man kommer gilla, undantaget wii då där man hävdar att det ska vara mer känsla.

Hade jag pengar hade det blivit 360 ev ps3 , wii känns bara som jättestor hype.

Får se när det kommer mer titlar till wii hur det kommer se ut på den fronten.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Om dom kommer ut med nåt bra svärdspel (typ oblivion kanske?) där man kan vifta skönt med svärdet kanske jag skulle fundera på att skaffa wii.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

MFC
Medlem

inte Xbox360 iaf..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

Köp den DU vill ha?


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Måste säga att xbox360 är nog bland dom bästa konsollerna ute på marknaden, pro evolution soccer 6, eller gears of war? dead rising på toppen och det är njut, sen så har ju inte dom andra två konsollerna kommit ut än, wii har mycket att ge och ps3 kommer nog bli lite utav en klon på 360 känns det som :/


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Jaja vi får väl se PS3 snart ni kommer nog få ångra vad ni har sagt PS2 va ju bättre än Xbox ( Det som va bra med xbox va att den hade hårddisk ^^ ) Ja PS3 kommer vara dyr , men man betalar mer för det som är bättre . Det är så med alla saker (bilar,datorer,mobiler osv)


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Medlem

^-- Bra för vilket syfte? Eller bara ur ett status perspektiv? Då är vi inne och snackar om icke verbal kommunikation genom status prylar! Dyrare saker menar inte alltid bättre praktiskt använding av tinget i fråga.

Medlem

ps2 va bättre än xbox, jasså på vilket sätt då ? knappast med grafik

fast klart, ps2 kom ju före xbox så.

Inaktiv

PS3 såklart. Hatar Nintendo. Verkligen hatar.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av MFC:

inte Xbox360 iaf..

Jo.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Enda anledningen till att jag skulle köpa en 360 idag är för att kunna låna spel av polare och slippa lägga ut så mycket cash på det. eller dela på köpen med någon av dem.

Medlem

saknar fan Sega.... fast dom kommer knappast släppa nån konsol igen,

Medlem

mm jag med! Älska SEGA.
mitt SEGA Mega Drive 2, släpper jag aldrig!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

hade du också sega mega cd, tror den hette så, och den där x32 som såg ut som en svamp som man tryckte ner i sega megadriven ?

blev riktigt fräsig grafik i megadriven med x32 och x32 spelen

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=Z1hwb5yGZZQ

Wii, helt klart, håller ni inte med?

EDIT:"I am large and in charge" haha, priceless.

Medlem

va inne på att skaffa xbox 360 och Wii

men nu känns det mer som om det blir Wii och Ps3

Medlem

Kör du på grafiken, så ska du välja 360, den klarar att visa mera shaders osv samtidigt än vad PS3 kommer att göra.


signatur

AYY LMAO

Medlem

jo, har skaffat gamla fina xbox spel till 360 nu med,
Ninja Gaiden , Knights of the old republic 1 och 2 och Fable , Fable of the lost chapters som funkar till 360

Medlem

Det är inte värst mycket skillnad mellan Fable och Fable: TLC ska du veta.
Har du Fable: TLC så har du allt som ingår i Fable.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

mmm, fast dom kostade bara 100 kr styck så

1
Skriv svar