Dragon Age till PS3 och Xbox 360 nästa år

Robot
PaZ
Medlem
Dragon Age till PS3 och Xbox 360 nästa år

På vilket vis är det glada nyheter för dem som valt wii?

Medlem

Undrar hur pass bra det fungerar på konsoll jämfört med PC. :> Tror dom nailar den här.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Så länge de inte påverkar PC versionen på något viss så är det ju bara bra att det når fler spelare. Men jag vill inte se något korkat konsol-inventory-system alá Mass Effect eller liknande..


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av PaZ:

På vilket vis är det glada nyheter för dem som valt wii?

om man valt wii får man skylla sig själv


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av PaZ:

På vilket vis är det glada nyheter för dem som valt wii?

hehehe fast wii har andra coola spel som inte vi ps3 ägare har

(ska sj skaffa Wii en gång i tiden) 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

PaZ
Medlem

Man kan ju tänka så att om man har en wii och är intresserad av rpg så har man nog en pc också, och föredrar att spela den typen av spel på den ändå..

Inaktiv

Oh yay! Lite synd att det ges ut av EA, hur som helst.. Undrar ifall ja ska köpa till PC eller 360? Vad tycker ni?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Tycker du ska köra på PC. Om du inte känner för att vänta ett år på konsoll-versionerna.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Varför skriver de pc exklusiv om spelet kommer till konsoll också?


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Fan jag vill inte veta det reda... som om jag ska sitta som på nålar i lite mer än ett år?


signatur

"Någonting smart...!"

Medlem

Det blir lugnt PC versionen av det här iaf

Inaktiv

Ser Riktigt Lovande ut

1
Skriv svar