Rykte: EA jobbar på nytt Syndicate-spel

Inaktiv
Rykte: EA jobbar på nytt Syndicate-spel

Medlem

Äntligen, Syndicate Wars är ju hur jävla kul som helst


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Äntligen, Syndicate Wars är ju hur jävla kul som helst

Så sant. Var tvungen att leta fram introt men jag måste säga att tekniken har gått framåt sedan dess. Bra spel var det hur som helst.

http://www.youtube.com/watch?v=kGvIrf86g4Y


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Medlem

jag hoppas det är true till originalet. Kanske med en viss uppdatering av grafik och ljudeffekter, men lämna gärna gameplay och musik orört
men nu sitter jag och drömmer igen...

Medlem

Syndicate var ju sjukt bra och helt stört svårt. Hoppas det nya spelet kan behålla samma känsla i design och gameplay. Alltid lika trevligt att ha 8 st miniguns nerstoppade i kalsongerna.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Medlem
Medlem

WOOO! Jag som satt häromdagen o tänkte på att det borde fan komma nytt syndicate, så jag tog fram syndicate o lira..:) Tycker dock Syndicate är lite roligare än wars. Blir lite jobbigt när det är i 3d o snurra, jag hoppas på syndicate fast i godismummiggrafik

Medlem

yay ea förstör enu en klassiker ...

Medlem

Richiraptor-> jag håller helt med dig om att syndicate (och tillägget american revolt) är klart bättre än syndicate wars som alla verkar tycka är bäst. Jag delar inte den åsikten

Medlem

Svenska spelstudios gets to make all the major remakes yay


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Jag spelade tills jag kom till ett omöjligt uppdrag, men jag var skitliten då så jag kommer inte ihåg vad det var för uppdrad. Jag hade fått prickskyttegevär iallafall. Så djävla hårt vapen om jag inte mins fel. Aldrig spelat Syndicate dock men Syndicate Wars var über.

Medlem

Jag gråter.... Ska EA förstöra ytterligare en klassiker?
Vi får be att de lyckas med detta, och inte börjar mjölka spelet i typ episoder eller liknande skit..

Medlem

WOOHOOO!


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Inaktiv

God damn nu får det fan räcka med whine så fort EA ska släppa ett spel

Dom har för övrigt legat bakom en massa bra spel, och vi har fler som kommer, DeadSpace, Mirrors Edge, Crysis Warhead, Battlefield, C&C, LOTR, Sims, Sim City, Fifa, NHL, NBA, Mass Effect, Warhammer och jag kan räkna på i all evighet

och jo jag vet att dom inte själva har utvecklat alla spel, och vissa har dom köpt upp osv osv, men ni fattar vad jag menar

Medlem

OH PLEASE! Let it be true!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Oh nej ska de förstöra ännu ett bra spel. EA är onda. I sense fail!


signatur
Medlem

Bara jag som vill veta vad Molyneux nästa titel kommer att vara? Han beskrev det nyligt som "enormt lovande" "extremt innovativt" och en massa andra flådiga grejjor

Medlem

Ea har står för mjölkande av spel branshen sedan mitten av nittio talet ...

Medlem

men klaga mindre. är ju för fan inte EA självs som utvecklar liret utan starbreeze som har en del riktgigt bra titlar under bältet. har ignet annat en bra anningar om detta om det nu är sant

Medlem

Hur kan EA förstöra spel som redan är släppta? Även om ett nytt syndicate blir skit så blir ju inte de äldre spelen sämre. Fattar inte riktigt tankegången måste jag säga.

Jag menar Alien och Aliens är ju inte dåliga filmer bara för att 3:an och 4:an är det.

Gillar man inte de nya delarna i en spel/film serie så är det ju bara att inte spela/se dem.

Edit: Och som flera redan sagt så bådar starbreeze gott. Kan nog få till stämningen tror jag

Medlem

Det är inget fel på starbreaze. Problem är att ea driver en policy som syftar på att hypa produkter med reklam och annat och sedan leverera en produkt som är ungefär lika inovativt som en spagetti från barilla ...

Flashig grafik och annat dylikt som testoston stinna småbarn vill ha får fördel emot bra gameplay och faktisk historia i spelet...

Medlem

Underbart. Syndicate var fantastiskt. Spelade på Amigan. Svårt som tusan dock.

Medlem
Skrivet av Aresz:

God damn nu får det fan räcka med whine så fort EA ska släppa ett spel

Dom har för övrigt legat bakom en massa bra spel, och vi har fler som kommer, DeadSpace, Mirrors Edge, Crysis Warhead, Battlefield, C&C, LOTR, Sims, Sim City, Fifa, NHL, NBA, Mass Effect, Warhammer och jag kan räkna på i all evighet

och jo jag vet att dom inte själva har utvecklat alla spel, och vissa har dom köpt upp osv osv, men ni fattar vad jag menar

Med tanke på att de har många fler spel så är det ju klart att några blir bra. Förövrigt så tycker jag bara att de spelen som du räknade upp bara är okej, inte bra men spelbara.

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Bara jag som vill veta vad Molyneux nästa titel kommer att vara? Han beskrev det nyligt som "enormt lovande" "extremt innovativt" och en massa andra flådiga grejjor

Åh, och herr Molyneux som är lika främmande för hype som Duke Nukem Forever är snabbutvecklat...

Medlem

EA har ju som bolag ändrats lite på sistone, tycker inte dom mjölkar eller förstör lika mycket nu som förr. Dom har ju faktiskt fått fart på flera företag dom köpt upp och verkar ha lämnat andra företag helt orörda.

Starbreeze är dessutom ett riktigt bra företag.

Medlem

Jag blev sugen på att plocka ner det gamla amiga 1200 som samlat damm i x antal år nu.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Greger:

Äntligen, Syndicate Wars är ju hur jävla kul som helst

Så sant. Var tvungen att leta fram introt men jag måste säga att tekniken har gått framåt sedan dess. Bra spel var det hur som helst.

http://www.youtube.com/watch?v=kGvIrf86g4Y

Fy fan va dålig. =P
Älskade när polisen blev sköten och blodet var stora "bullar". Antar att dom inte kunde göra hål i sin 3D-gubbe.

http://www.youtube.com/watch?v=UusxsQUP-oU&feature=related
Var också rätt rolig.

123
Skriv svar