Bionic Commando rockar

Medlem
Bionic Commando rockar

\m/ Machinae Supremacy \m/

Medlem

åååh, sån musik får mig att känna helt varm inombords.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Mums vad jag älskar Machinae Supremacy


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Hear hear!


signatur

A-64 X2 5000+ - 2GB DDR2 - NVIDIA GeForce 7900 GTX - HD 800GB SATA RAID - Creative Sound Blaster X-Fi 7.1 - 24" TFT Widescreen

Medlem

masu e fan bäst i universum :D:D:D:D:D:D:D

Medlem

Machinae Supremacy har gjort ett jävla bra jobb med den där låten.

De borde ha gjort all musik till Bionic Commando Rearmed, istället för tramsmusiken Simon Viklund gjorde som bara gömde de utmärkta melodierna bakom en massa monotont dunk.

Medlem

Jag förstår verkligen inte hypen över detta spelet. Det verkar mediokert och tråkigt. Det faktum att de dessutom har med den löjligt överanvända och tråkiga delen av moderna spel där man blir jagad av en stor, "häftig" fiende som inte går att döda, höjer inte direkt mina förväntningar.

Medlem

Kass ljudkvaltie på klippen ;/ fast kanske bara var flashpalyer som uppdaterade sig idag?


signatur

P.L.U.R

Inaktiv

Finfint - det blir riktigt kul att se hur bra spelet blir.

Heja Grin!

Medlem
Skrivet av SorbP:

Kass ljudkvaltie på klippen ;/ fast kanske bara var flashpalyer som uppdaterade sig idag?

Hade samma problem med Firefox, testade sedan med Chrome, fungerar mycket bättre, inget lagg eller fel på ljudet.

Riktigt bra låt! Rearmed har också extremt bra soundtrack, hoppas det blir lika underbart ljud i Bionic Commando!


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Medlem

Tycker personligen låtarna lät VÄLDIGT fel med spelet i sig, passade inte in alls, utan lät mer jobbigt att höra på då taken i låten inte följde vidare bra med spelet.

Medlem

Underbar låt där av Machinae. Måste dock erkänna att jag tappat intresset helt för detta spel på sistone.. Var hypad som fan för ett par månader sedan, vet inte vad som gjort.

Hoppas ändå på en schysst PC port? :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Machina Supremacy:heart: (fölåt för fjortis betendet men dom är så jäkla nice band)


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Verkar asballt, det vad jag såg av det, all jävla flashreklam segar ner allt så mycket. Anyway, verkar va kul i multiplayer

och MaSu sparkar stjärt som vanligt

Medlem

Tesla7zap, om du har Firefox kan du testa att tanka ner plug-inen Flashblock, det löser nog ditt problem med segheten! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

det laggade as när jag försökte spela filmerna...
sen adblockade jag reklamen vid sidan om...
då blev det genast bättre men filmerna sträcktes ut utanför ramen så jag kunde bara se halva..

som tur är så är FZ slöa med sina "news" då jag redan hadde sett detta


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

backa fram och tillbaks så löser sig det problemet maccoy.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Fy fan vilken usel låt! Gör ont i öronen...

Medlem

den här är ju inte nyheter... flera veckor sen jag hörde låten första gången om jag inte minns fel.. men oldnews is so exiting (blah). bra publicitet för MaSu dock


signatur

The cake is a lie.

Medlem
Skrivet av kebbe_90:

Jag förstår verkligen inte hypen över detta spelet.

Jag förstår inte vilken hype du syftar på? Bionic Commando känns ju lika hypat som t.ex. Dark Void.

Ser personligen fram emot Bionic Commando. Ser ut som ett riktigt kul spel och Rearmed fick mig att bli ännu mer sugen.

Inaktiv

Spiderman med vapen.

Medlem
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av kebbe_90:

Jag förstår verkligen inte hypen över detta spelet.

Jag förstår inte vilken hype du syftar på? Bionic Commando känns ju lika hypat som t.ex. Dark Void.

Ser personligen fram emot Bionic Commando. Ser ut som ett riktigt kul spel och Rearmed fick mig att bli ännu mer sugen.

Varje gång det släpps nyheter om spelet så finner man kommentarer som tyder på att årets spel kommer att släppas och hur Rearmed, vilket saknade all möjlig form utav underhållningsvärde, bara var en underbar försmak på vad som komma skall.

Jag anser ett (troligen mediokert spel) vara onödigt mycket hypat när folk jublar varje gång nyheter om det släpps, men det är bara jag..

Medlem

Ser faktiskt inte helt dåligt ut, och jag brukar vara petig. Ganska annorlunda koncept, snygga miljöer. Är det verkligen sådär öppet som det ser ut att vara på videosarna? Det var ju i princip en gigantisk stad utan väggar någonstans.

MFC
Medlem

Åk tillbaka 18 år i tiden o visa den här filmen ... bara en spontan tanke jag fick.. fan va vi är borskämda oavsett om spelet suger..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

r1k
Medlem

Dom är lika mycket göteborgbaserade!

Skrivet av båtsman:

Fy fan vilken usel låt! Gör ont i öronen...

Bionic Commando goes heavy metal 8) asbra ju...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jobbig låt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Skräplåt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Metal ftw \m/

12
Skriv svar