Bionic Commando rockar

Inaktiv

Verkar ju vara jur roligt som helst, dock är jag lite för mycket road av spel som Stalker, Ghost recon, Rainbow six (Innan dom förstörde det.), Call of duty, men kan säkert få in ett par timmar spelande av BC. Jag tror det kommer att sälja hur mycket som helst.

Inaktiv

Gillade tidigare Machinae Supremacy låtar bättre, då det var mer SID i deras musik, var knappt någon i den här.

Inaktiv

GRAW 2 på PC får IRON MAN the game att framstå som ett mästervärk. Undrar om GRIN kan misslyckas lika stort med detta spel. Det kan bli svårt men de är ju trots allt grin


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Låtarna finns föresten på Machinaes hemsida :> Riktigt, riktigt bra grejer, det där.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

MaSu är awesometacular som vanligt^^
Det här är nog den ballaste cover de gjort sen jag hörde dem framföra Theme of Laura från Silent Hill 2 på en spelning. *gåshud*

Själva spelet verkar helt ok, men jag tvivlar på att jag skulle gilla det mer än Rearmed.

12
Skriv svar