Mastig WAR-patch i december

Medlem
Mastig WAR-patch i december

YES! Jag ska absolut ha en Knight of the Blazing Sun.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Trevligt att få höra lite om vad som är planerat i framtiden.

Medlem

hepp ingen choppa.. inget så intressant då

Medlem
Skrivet av Tomtefar:

hepp ingen choppa.. inget så intressant då

Inte för dig kanske

Medlem
Medlem

Läste detta tidigare idag - trevlig nyhet


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Tomtefar:

hepp ingen choppa.. inget så intressant då

get to da choppa?

Medlem

Hell yes human tank!


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Black Guard! Yaaaar! *spasms*

Avstängd

Ooh! Två nya klasser i en gratis patch är inte illa! Synd att man inte spelar WAR.

Medlem

Nej fy alla tomtenissar i Kina! Äntligen BG! Nu ska man bara sega ut tiden fram tills dess och sedan blir det åka av i full fart.

Medlem

De var väl planerade från början men blev inte klara till release. Men schysst att de kommer så snabbt efter iallafall (om det nu inte blir förseningar).


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Inaktiv

Det ser gött ut!

Medlem

Grymt nice för alla som spelar detta riktigt coola spel Ska nog också köpa det snart och elda lite orcher


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

lol sånt här som andra spel brukar ha expansioner till. =D

Medlem
Skrivet av s3ng:

lol sånt här som andra spel brukar ha expansioner till. =D

Precis, och ta betalt för


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv
Skrivet av Snake:
Skrivet av s3ng:

lol sånt här som andra spel brukar ha expansioner till. =D

Precis, och ta betalt för

Najs att man får valuta för månadskostnaden.

Medlem

Smaskens :> Ska bli kul ^^

Måste bara påpeka föresten att på FZ's "huvudsida" så har denna nyhet en ikon med ATI's logga... what's up with that? :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

YES! Knight of the Blazing Sun ska blir säkert kul!

Medlem

Black Guard, vad är det?

Medlem

spelar spelet just nu och tycker det är jättekul, men e lite beigt att dom försöker få det att låta som om att dom skapar 2 nya klasser helt gratis efter spelet släpptes. dom här två klasserna har varit på era datorer hela tiden, bara det att dom inte var balanserade. visst e det kul men känns lite som om att dom helt enkelt inte va helt klara med spelet och beslöt sig för att klippa bort vissa saker och kalla dom för bonusar sen när dom vart klara med dom, Choppa tex.


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

en ATI logga som ikon på nyheten, och felstavningen "utförligtj", annars verkar den korrekt Tomas!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Redaktör

Ja alltså, Ati-loggan... frugan stod i köket och pratade om att öppna en god vinare när jag skrev nyheten... Nu när den bytt plats från flaskan till min mage är jag plötsligt helt säker på att den loggan var ett felaktigt beslut.


signatur
Medlem

Bra för Empire och Dark Elves då de inte har någon egen tank just nu. Finns många scenarios som de förlorar på grund av att det inte finns någon tank och de som klaras brukar göras igenom att helt enkelt zerga ner bossen.

Sen verkar Black guard väldigt lockande var rädd för att de aldrig skulle ta in dem igen.

Sen vad det gäller choppa/hammerer så är det inte omöjligt att de kommer in i en senare patch då det verkar som att de tar in de saker som de skrotade stegvis igen nu när de har tid.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Tomtefar:

hepp ingen choppa.. inget så intressant då

get to da choppa?

Haha, Gif ze pipl äh!!

Ärligt talat, första MMO:et jag har varit med om som e snabba på att uppfylla sina löften.Ok relativt snabba, men d e fan inget man e bortskämd med i den här branchen


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Smart att släppa en sådan major impact @ patch ganska kort efter release?

Medlem

Underbart!

Hade detta varit Blizzard så hade de antagligen pressat in patchen på en skiva, designat ett ruttet omslag och sålt spelet till expansion-fullpris under något namn som antydde på ökade RvR möjligheter..Snålfan..

Nu är detta dock inte Blizzard, så det blir att ladda hem så fort jag köper spelet i December!

Medlem
Skrivet av xhosa:

Smart att släppa en sådan major impact @ patch ganska kort efter release?

Nej, det är inte smart. Det är väldigt smart. På så sätt hamnar spelet i rampljuset några sekunder under julhandeln, då alla glömt bort Wrath of the Lich-king.

Medlem

På tal om hammerer så finns det en Influence-reward i tier 1 - chaos som verkar lite mysko. Det stog att den kunde användas av tre eller två klasser, och en av dem var hammerer ... :> Har en screenshot på detta.

Tror dom glömt lite grejer här och där, men det här hintar ju helt klart på att den klassen nog kommer införas framöver den med

*edit*

Bilden ligger nu uppe i mitt album här på sidan.

*edit igen*

Jaja, en länk. :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

12
Skriv svar