Mastig WAR-patch i december

Medlem
Skrivet av kebbe_90:
Skrivet av xhosa:

Smart att släppa en sådan major impact @ patch ganska kort efter release?

Nej, det är inte smart. Det är väldigt smart. På så sätt hamnar spelet i rampljuset några sekunder under julhandeln, då alla glömt bort Wrath of the Lich-king.

Folk köper WOTLK, inser att det är samma grind igen. Tänker "Fick inte WAR 2 nya klasser och lite annat smått o gott om några veckor? Får gå och köra det då"

Eller nått..

Skrivet av PiGGeZ:

spelar spelet just nu och tycker det är jättekul, men e lite beigt att dom försöker få det att låta som om att dom skapar 2 nya klasser helt gratis efter spelet släpptes. dom här två klasserna har varit på era datorer hela tiden, bara det att dom inte var balanserade. visst e det kul men känns lite som om att dom helt enkelt inte va helt klara med spelet och beslöt sig för att klippa bort vissa saker och kalla dom för bonusar sen när dom vart klara med dom, Choppa tex.

Exakt folk är verkligen lättköpta.


signatur
Medlem

Väldigt bra att dom släpper nytt content så fort


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av PiGGeZ:

spelar spelet just nu och tycker det är jättekul, men e lite beigt att dom försöker få det att låta som om att dom skapar 2 nya klasser helt gratis efter spelet släpptes. dom här två klasserna har varit på era datorer hela tiden, bara det att dom inte var balanserade. visst e det kul men känns lite som om att dom helt enkelt inte va helt klara med spelet och beslöt sig för att klippa bort vissa saker och kalla dom för bonusar sen när dom vart klara med dom, Choppa tex.

Exakt folk är verkligen lättköpta.

Problemet är ju att ni tydligen inte kan engelska. För om ni läser original uttalandet så framgår det ju att det inte är nya, utan att de är de utlovade klasserna som kommer.

Det tog ju Blizzard nästan 4 år att införa den utlovade "Hero" klassen som dom pratade om från början så ja.. går ju lite snabbare i alla fall

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Väldigt bra att dom släpper nytt content så fort

är inge nytt, klasserna var med från början men dom tog bort så man inte kan välja dom för att få mer tid till att balansera dom

Medlem
Skrivet av molg:
Skrivet av Tomtefar:

hepp ingen choppa.. inget så intressant då

Inte för dig kanske

var den klassen jag väntade på mest och dräggla över när den skulle komma så tog dom bort den =((

Medlem
Skrivet av s3ng:

lol sånt här som andra spel brukar ha expansioner till. =D

Eller "de tänkta klasserna till orginalspelet finns redan vid release och behöver inte 'patchas' in i efterhand". ;P


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av PiGGeZ:

spelar spelet just nu och tycker det är jättekul, men e lite beigt att dom försöker få det att låta som om att dom skapar 2 nya klasser helt gratis efter spelet släpptes. dom här två klasserna har varit på era datorer hela tiden, bara det att dom inte var balanserade. visst e det kul men känns lite som om att dom helt enkelt inte va helt klara med spelet och beslöt sig för att klippa bort vissa saker och kalla dom för bonusar sen när dom vart klara med dom, Choppa tex.

Exakt folk är verkligen lättköpta.

Det är mycket bättre att dom gjorde så här - dom gjorde det bättre för spelarna genom att låta de klasserna de var nöjda med vara med från början medan de finslipade de som de inte var lika nöjda med. Varför är alla (speciellt en person) alltid så förbannad gnälliga och missnöjda?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av smuts:

På tal om hammerer så finns det en Influence-reward i tier 1 - chaos som verkar lite mysko. Det stog att den kunde användas av tre eller två klasser, och en av dem var hammerer ... :> Har en screenshot på detta.

Tror dom glömt lite grejer här och där, men det här hintar ju helt klart på att den klassen nog kommer införas framöver den med

*edit*

Bilden ligger nu uppe i mitt album här på sidan.

*edit igen*

Jaja, en länk. :>

Jag tror mer att det är bara något som de glömt ta bort ifrån closed beta. Hammerer, choppa, knight of the blazing sun och blackguard fanns med där. Dock så insåg de att dessa klasser inte skulle kunna bli så pass klara och balanserade i tid för release att de togs bort.

Undrar om de tänker lägga in de andra huvudstäderna eller om deras beslut att ta ihop dem till en enda huvudstad var final.

Kul i alla fall att Mythic verkligen anstränger sig då konkurrensen för att verkligen lyckas är stenhård med LotRO, EVE, AoC och WoW som redan är ute.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av PiGGeZ:

spelar spelet just nu och tycker det är jättekul, men e lite beigt att dom försöker få det att låta som om att dom skapar 2 nya klasser helt gratis efter spelet släpptes. dom här två klasserna har varit på era datorer hela tiden, bara det att dom inte var balanserade. visst e det kul men känns lite som om att dom helt enkelt inte va helt klara med spelet och beslöt sig för att klippa bort vissa saker och kalla dom för bonusar sen när dom vart klara med dom, Choppa tex.

Exakt folk är verkligen lättköpta.

Tror nån är bitter för att AOC är en satans soppa i jämförelse.

Medlem

Naraccas, det var precis det jag menade då jag skrev att "dom har nog glömt lite grejer här och där."


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

På tal om hammerer så finns det en Influence-reward i tier 1 - chaos som verkar lite mysko. Det stog att den kunde användas av tre eller två klasser, och en av dem var hammerer ... :> Har en screenshot på detta.

Tror dom glömt lite grejer här och där, men det här hintar ju helt klart på att den klassen nog kommer införas framöver den med

*edit*

Bilden ligger nu uppe i mitt album här på sidan.

*edit igen*

Jaja, en länk. :>

När vi ändå är inne på det... Hittade en minst sagt skum item på auktionen och tog en screen.

[http://d.imagehost.org/0726/Covah_F_003.jpg]

Medlem

Ja, sån har jag också sett på AH! Även någon item utan stats, desctription eller något alls, det enda som stod var "No icon" på bilden. Men det är off topic.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Precis.. wotlk till 80.. ta de lite lungt.. tebax till warhammer sporadiskt för riktigt riktigt rolig pvp, tebax till wow för pve

Medlem

Jag längtar till Hammerer kommer!!

Medlem
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Tomtefar:

hepp ingen choppa.. inget så intressant då

get to da choppa?

Ork Choppa:

Edit: den blev lite liten men jag tror ni ser vad de ska förställa?


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

12
Skriv svar