Little Big Planet försenas *

soi
Medlem
Little Big Planet försenas *

ovanligt.

Medlem

wait wait... är det första april eller?

Medlem

Bara jag som inte fattar det roliga med spelet? Sandboxleksakseditorer finns ju överallt, vad är det som gör detta så unikt? Hepp, inget LBP for me.

Synd för er som tagit ledigt från jobbet på Torsdag...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Åh, vad religion alltid ska ställa till det. Trött...

lol kamelryttarna vinner igen. Skämt åsido var väl ganska smart av dem annars hade folk väl börjat bränna DVD fodral i mellanöstern och i rosengården.


signatur
Medlem

Men men men.... jag finner inte ord för detta....


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Vafan, måste vi vänta 4-5 månader extra nu eller.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Plånboken tar en suck av lättnad då jag väntar köpa spel för över 2k inom 1½ månad, men jag ville ju! :'(


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Låter väl vettigt... trist dock

Medlem

Gaaah, religion. :X

Medlem

Även om man jag personligen är ateist så respekterar jag andra personers tro. Detta är helt rätt gjort trots att vi får vänta längre.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Varför ska icke-troende respektera religionen när religionen inte respekterar de som är icke-troende? Det borde vara förbjudet att tro på sagor efter att man fyllt 12.

"Adults with imaginary friends are stupid"

Medlem

NUUUUUUU! F*n ta religion... Ska de ge sig på mina spel nu också? Har ju sett fram emot att få spela det under höstlovet. Nu blir jag f*n irriterad. Kan de inte släppa en version som har den där stötande låttexten, och en som inte har det? Då kunde jag ju få mitt spel samma dag som jag borde.

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Bara jag som inte fattar det roliga med spelet? Sandboxleksakseditorer finns ju överallt, vad är det som gör detta så unikt? Hepp, inget LBP for me.

Synd för er som tagit ledigt från jobbet på Torsdag...

Samma här. Erkänner att jag inte är så speciellt insatt i LBP, men vad jag förstått så är det knappast den revolution som folk vill få det till.

Det är säkert ett väldigt roligt och bra spel, men unikt och nyskapande?

Medlem

speltillverkarna ska aldrig dra in Religion eller politik i sina spel... när ska dom förstå... hur kunde dom göra en sådan miss :'(


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Åh, vad religion alltid ska ställa till det. Trött...


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Blir så trött på allt vad religion heter.
Klart nån ska bli stött för att deras sagobok citeras eller kritiseras. Get a life already!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Kolla in hela eller bara andra sektionen av den här "föreläsningen"
http://www.ted.com/index.php/talks/richard_dawkins_on_militan...

Intressant och skitkul samtidigt.

Och i denna tråd, väldigt on-topic.

Medlem

Det var ju inte roligt Men håller med Rolle90 att dra inte in saker som kan anses kränkande för människor.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

JMA
Medlem

Får längta lite till, och ingen blir kränkt av ev. uttalanden i spelet. Värt att vänta på då.


signatur

Laktostolerant

ptr
Medlem

eller så fortsätter de med det tänkta datumet, så vi som insett att gud och andra dylika påhitt inte existerar kan få spelat spelet. Och sen kan de andra ärtisarna få den "rena" versionen.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Åh, vad religion alltid ska ställa till det. Trött...

Medlem

Alltså orka bli "kränkt" eller "offended" för allting som nämner deras religion. Är deras gud inte tillräckligt bra för att försvara sig själv? neeej om ett spel nämner något så dör han. Så är det.

Medlem

Men det är väl bara att importera då? Både billigare och snabbare från USA (förslagsvis HDmoviesource, dom är snabba med leveransen). Jag tänker inte vänta pga sånt trams

Medlem

Vad kommer de religiösa fantikerna på härnäst? Att man kan göra kristna kors i LBP och be utvecklarna ta bort byggfunktionen?

Inaktiv

NEJ!!!!! nu får de faktiskt paketeras och postas hem till mig. ^-))

Medlem

Here we go again..


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Hur kan muslimerna bli upprörda, är det någon som skulle bli upprörd är det väl alla andra som är religösa.

Ateist javisst.

Skriv svar