Jag är svag...GoW > Airsoft

Medlem
Jag är svag...GoW > Airsoft

Tvreklamen för GoW har gjort att jag måste köpa spelet (och en 360 såklart)...

Jag har egentligen inte råd men nu har jag grävt fram mina airsoftprylar. Får jag sålt dessa köper jag konsollen o spelet direkt

Så denna topic har två syften:

1. Bekänna att jag är svag och att GoW (speciellt tvreklamen) var precis, exakt rätt sätt att fånga mig. Jag siktar fortfarande på en PS3a nästa höst men detta måste jag göra.

2. Om den extremt osannolika turen skulle finnas att någon här på forumet söker köpa airsoftprylar?

Skriv en rad om du är intresserad.
Skriv annars en rad o stöd mig i mitt svaga ögonblick då ekonomin sätts åt sidan.

Bra gjort microsoft / epic, jag ger upp!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Nej, airsoft intresserar inte men kan tipsa om Elgiganten som säljer billiga 360s iaf.

Medlem

och billiga GoW spel också

Medlem

Billiga spel generellt faktiskt. Känns lite konstigt, men så är det. 400 för GoW känns helt overkligt.

Medlem

billigt och billigt


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Ja, det kräver ju att man jämför med något. Jämför det med resten av Sveriges butiker, t ex Webhallen så står de sig väldigt bra.

Medlem

eller Game som är störst? men har dyrast i hmm ja allt


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag skulle tippsa dig att kolla in annonsen på www.ebgames.se . Du kan där byta in din gamla konsol och fyra spel, och få 360 Premium för 2k.


signatur

I'm a snake, follow me!

Youtube-proffs

Köpte mitt GoW idag, väntat på det sedan dagen jag köpte 360.. åkte till Mediamarkt, den tyska nya el o mojs affären. Alla nya spel där kostade 400 kronor, i en tvspels affär kostar dom 700.

GoW för 399:- är inte fucking dåligt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Såg också reklamen för GoW ikväll på TV och blev helt såld för grafiken.
Har länge funderat på att skaffa en 360 och nu kom det ännu en anledning till varför man ska skaffa en :D.
Men tyvärr så har jag samma problem som soul..pengar.
Men men..får helt enkelt spara och se om man kan hitta nå litet extra jobb efter skolan så man får råd.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

jag har visserligen ganska nyligen fulländat min först gear gällande airsoft, men klart jag är intresserad av att höra vad du har till salu


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Har följande:

Classic army m15a4 rifle
4st CA standard mag (+ 1st highcap)
Batteri (9,6v 3000mAh NIMh) + laddare
Rödpunktssikte + metallfäste
Stridsväst, svart (plats för 4 mag, radio m.m.)
Ansiktsmask
Skickar med några tusen kulor och silikonspray också.

Grejorna är i nästan nyskick, endast spelat 5 gånger. Har inte skjutit så mycket "i onödan" heller då jag bor mitt i stan och grannar m.m. blir nog lätt irriterad om jag sätter mig i sandlådan och mejar ner rabatten.

Hade tänkt få sålt allt i ett paket för 4000:-
Prylarna finns i umeå men jag kan skicka med posten om så önskas.

Så, werzion, gå ut o lura in nån kompis i airsoftträsket nu och hänvisa dem hit!

edit: Om någon intresserad av prylarna så kan jag nog ordna fram nå bilder också.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Annars hittar du säkert en köpare på blocket/tradera

Medlem

Jag är inte intresserad, men vill väldigt gärna se lite bilder.

Har spelat lite Airsoft själv, riktigt skoj, synd att man bara hade en Desert Eagle med manuell laddning.

Medlem

signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

har redan annonserat på flera airsoft forum och blocket


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tradera, eller ebay är nog jävligt smart


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Jag köpte en xbox360 i fredags bara för att kunna spela GoW så jag har varit fly förbannad hela helgen då det är så sjukligt fel att spela med en handkontroll... sjukt fel, långsamt, oprecist och dåligt, dåligt, dåligt...
Jag blir sakta bättre men handkontroll kommer aldrig att ersätta tangentbord+mus för min del. Aldrig.

Skitsamma vad gäller mina "shortcomings" - GoW var ju bländande vackert i 720p och även om det är sjukt svårt att styra siktet med precision så är det roligt - främst för att det är snyggt dock... nu när jag har smakat så mycket som jag gjort är all min längtan fokuserad på ut2007. (tangentbord+mus)

Xboxen i övrigt då? Jo, det är ganska kul även om det är sjukt svårt med handkontroll och så saknar jag ett phett fightinglir... dead or alive 4 var inte så kul... mer "tekkenlikt" spel tack!

(och loosa alla storbystade mangabrudar i alla spel, tack... man får ju skämmas när 40 % av alla resurser går till att animera den guppande bysten... Jag menar... kom igen...)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Fan, enda riktigt jävla bra fightingserien jag lirat på många år är soulcalibur och det finns väl inte till xbox?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:

Jag köpte en xbox360 i fredags bara för att kunna spela GoW så jag har varit fly förbannad hela helgen då det är så sjukligt fel att spela med en handkontroll... sjukt fel, långsamt, oprecist och dåligt, dåligt, dåligt...
Jag blir sakta bättre men handkontroll kommer aldrig att ersätta tangentbord+mus för min del. Aldrig.

Skitsamma vad gäller mina "shortcomings" - GoW var ju bländande vackert i 720p och även om det är sjukt svårt att styra siktet med precision så är det roligt - främst för att det är snyggt dock... nu när jag har smakat så mycket som jag gjort är all min längtan fokuserad på ut2007. (tangentbord+mus)

Xboxen i övrigt då? Jo, det är ganska kul även om det är sjukt svårt med handkontroll och så saknar jag ett phett fightinglir... dead or alive 4 var inte så kul... mer "tekkenlikt" spel tack!

(och loosa alla storbystade mangabrudar i alla spel, tack... man får ju skämmas när 40 % av alla resurser går till att animera den guppande bysten... Jag menar... kom igen...)

Alltså, du måste lära dig att köra med handkontroll kära Obi Wan Kanobi! Jag lovar, det kommer bli mycket bättre! Det är skitkul spel och när du får en kill där så känns det grymt mycket bättre för att det just var med en handkontroll, det är ju lite svårare!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av sno0zer:

Fan, enda riktigt jävla bra fightingserien jag lirat på många år är soulcalibur och det finns väl inte till xbox?

jo, SoulCalibur II kom till xbox för några år sedan.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Polish:

Alltså, du måste lära dig att köra med handkontroll kära Obi Wan Kanobi! Jag lovar, det kommer bli mycket bättre! Det är skitkul spel och när du får en kill där så känns det grymt mycket bättre för att det just var med en handkontroll, det är ju lite svårare!

Man blir ju vansinnig när man skall sikta in ett huvud i fjärran och siktet hamnar lite över (man justerar) lite under (man justerar) lite över (man justerar) lite under.... AAAARRRRRGH!!!

När en av locust-nissarna springer fram för att köra närkamp dör man ju av en "träff", motosågen slutar fungera och basha funkar 1 gång av 10... springer snubben runt dig är man ju lurad då jag måste avhandla vilken knapp som gäller...

Ingen precision, mindre känsla, slöare gameplay koratare liv. (pga ilskan)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Polish:

Alltså, du måste lära dig att köra med handkontroll kära Obi Wan Kanobi! Jag lovar, det kommer bli mycket bättre! Det är skitkul spel och när du får en kill där så känns det grymt mycket bättre för att det just var med en handkontroll, det är ju lite svårare!

Man blir ju vansinnig när man skall sikta in ett huvud i fjärran och siktet hamnar lite över (man justerar) lite under (man justerar) lite över (man justerar) lite under.... AAAARRRRRGH!!!

När en av locust-nissarna springer fram för att köra närkamp dör man ju av en "träff", motosågen slutar fungera och basha funkar 1 gång av 10... springer snubben runt dig är man ju lurad då jag måste avhandla vilken knapp som gäller...

Ingen precision, mindre känsla, slöare gameplay koratare liv. (pga ilskan)

Skjut inte bara på huvudet, skjut på kroppen, ett mag räcker för att döda en person helt och hållet, håll dig till kroppen och försök inte med huvudet sålänge du inte har sniperbössan! kommer du i närstrid, rulla, motorsågen funkar aldrig om du har blivit träffad en gång, det tar tid att starta den

Kommer dom bakom dig, rullla därifrån, fram med hagelbössan skjut utan att sikta och rulla mer och mer.

TAKTIK min vän, TAKTIK!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Skjut inte bara på huvudet, skjut på kroppen, ett mag räcker för att döda en person helt och hållet, håll dig till kroppen och försök inte med huvudet sålänge du inte har sniperbössan! kommer du i närstrid, rulla, motorsågen funkar aldrig om du har blivit träffad en gång, det tar tid att starta den

Kommer dom bakom dig, rullla därifrån, fram med hagelbössan skjut utan att sikta och rulla mer och mer.

TAKTIK min vän, TAKTIK!

Skjuta på kroppen? Spelar du på "Easy" eller? Det är inte ofta man kommer åt att skjuta på kroppen då de tar skydd precis som man gör själv.

Alltså, spelet är kanon det är bara sån't sjukt slöseri att inte släppa det på PC...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Youtube-proffs
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av Polish:

Skjut inte bara på huvudet, skjut på kroppen, ett mag räcker för att döda en person helt och hållet, håll dig till kroppen och försök inte med huvudet sålänge du inte har sniperbössan! kommer du i närstrid, rulla, motorsågen funkar aldrig om du har blivit träffad en gång, det tar tid att starta den

Kommer dom bakom dig, rullla därifrån, fram med hagelbössan skjut utan att sikta och rulla mer och mer.

TAKTIK min vän, TAKTIK!

Skjuta på kroppen? Spelar du på "Easy" eller? Det är inte ofta man kommer åt att skjuta på kroppen då de tar skydd precis som man gör själv.

Alltså, spelet är kanon det är bara sån't sjukt slöseri att inte släppa det på PC...

Haha, nej, men däremot så får jag perfekta reloads i stressade situationer, damage boost is the shit. Då behövs inge headshot, eller jo, jag börjar med huvudet och siktar ner mot kroppen, när jag börjar närma mig skrevet så är dom så skadade att dom lägger sig ner och sedan så fortsätter jag skjuta där och voila, kill!

Det är inte alls slöseri, tänk dig MP i GoW på PC.

"CHEATER OMG FKING LAMER!!11oneoneone"


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Skjut inte bara på huvudet, skjut på kroppen, ett mag räcker för att döda en person helt och hållet, håll dig till kroppen och försök inte med huvudet sålänge du inte har sniperbössan! kommer du i närstrid, rulla, motorsågen funkar aldrig om du har blivit träffad en gång, det tar tid att starta den

Att tömma ett helt mag i en motståndare som kan sina grejer är inte direkt lätt. Innan man hinner ladda om så har han gömt sig och då är det bara att starta om från början. Nej tacka vet jag Torque-Bow, det är ett riktigt vapen.

Det bästa sättet är att samarbeta, och inte springa iväg och leka rambo.
:P@polish

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Det är inte alls slöseri, tänk dig MP i GoW på PC.

varför skulle mp på pc vara så annorlunda från mp på konsol?
och jo, det är synd att konsoler ens finns. utan dem hade alla spel kommit till pc, med fungerande kontroller, användbara kamerapositioner och vettig betraktningsvinkel.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

hmmm... smb64 med tangentbord? kirby paintbrush adventure (eller vad det heter) med mus? gow med mus+tangentbord?

allt sittandes på en stol vid skrivbordet istället för vid soffan...?

näe tack.

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:
Skrivet av Polish:

Det är inte alls slöseri, tänk dig MP i GoW på PC.

varför skulle mp på pc vara så annorlunda från mp på konsol?
och jo, det är synd att konsoler ens finns. utan dem hade alla spel kommit till pc, med fungerande kontroller, användbara kamerapositioner och vettig betraktningsvinkel.

*slå trollet*

Skrivet av lave:

hmmm... smb64 med tangentbord? kirby paintbrush adventure (eller vad det heter) med mus? gow med mus+tangentbord?

allt sittandes på en stol vid skrivbordet istället för vid soffan...?

näe tack.

Eller så kopplar du in din 360 (eller valfri) kontroll, och sitter ute i soffan framför din TV.

Youtube-proffs
Skrivet av nolimitsoya.:
Skrivet av Polish:

Det är inte alls slöseri, tänk dig MP i GoW på PC.

varför skulle mp på pc vara så annorlunda från mp på konsol?
och jo, det är synd att konsoler ens finns. utan dem hade alla spel kommit till pc, med fungerande kontroller, användbara kamerapositioner och vettig betraktningsvinkel.

Alltså, absolut, det hade vart nice, men direkt så hade folk som itne kan spela spelet att försöka odla fram fusk till det.. och innan man vet ordet av så måste folk göra anti cheat program OSV OSV. Bara störande sånt. Vissa spel skall bara finnas på konsoll enligt mig.


signatur

Calle säger att jag är influencer

12
Skriv svar