Vinn Dead Space - om du törs...

Robot
Medlem
Vinn Dead Space - om du törs...

Nice , älskar sci fic spel vore kul att vinna

Medlem

Ah vill ha.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Yay holy awesomeness.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Shit vilken tävling, hoppas på seger för en gångs skull

GL HF grabbar


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Har inte råd att köpa spel nu efter att man slutat sommarjobbet, så det skulle vara kul att vinna detta


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Detta är först tävlingen som FZ haft som jag kännt "Oh Gosh jag vill verkligen vinna"

Medlem

Riktigt bra pris! vill ha:O


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Som gröngöling på arbetsmarknaden skulle det inte skada att vinna den här tävlingen. Det är väldigt svårt skrapa ihop pengar till spel, och framförallt de på konsol, när man har mor och far som största inkomstkälla. ^^

Må bäste man vinna (vilket givetvis är jag)!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag vill vinna, låt mig vinna, vinna låt mig!


signatur

tjenare!

Medlem

Nepp, vågar nte.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Dött utrymme


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Jag törs inte vinna.


signatur
Medlem

Lite svårare frågor tack!

Medlem
Skrivet av MrLongbow:

Detta är först tävlingen som FZ haft som jag kännt "Oh Gosh jag vill verkligen vinna"

Word - blev helt i extas då jag såg det ^^


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Men shit! Hade en grymt bra motivering på slutfrågan, så kollar jag igenom frågorna nu när jag skickat in dom och ser att jag läst fel på sista frågan.

Läste det som att man skulle markera vilket svarsalternativ som var fel... epic fail. :/

Hade nästan varit garanterad en vinst annars.

Medlem

sånt här kan jag tycka är lite kul ^^, man får ju inte annat än lite svårt för att tro att lite utav objektivitet in recensionerna försvinner. Så här är det ju givetvis med väldigt många spelrecensions sajter och magasin, kanske alla. Det är väl mer upp till läsarna/konsumenterna och ta recensionerna med en liten nypa.

Medlem

"saknar traditionella ikoner"
Vad menas med detta? :-S

Undrar om jag vågar spel det om jag vinner.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

vem vill inte vinna men man gör det typ aldrig ändå så

Medlem

Oj, jag tyckte det var svåra frågor, så jag fick verkligen chansa. Lär nog inte vinna, men det skulle vara extremt kul.

Medlem

*Drools*
Låt mig vinna.


signatur

//Schmoo

Antikvitet
Skrivet av Jbird:

sånt här kan jag tycka är lite kul ^^, man får ju inte annat än lite svårt för att tro att lite utav objektivitet in recensionerna försvinner. Så här är det ju givetvis med väldigt många spelrecensions sajter och magasin, kanske alla. Det är väl mer upp till läsarna/konsumenterna och ta recensionerna med en liten nypa.

Jag ska försöka att inte ta din naivitet som en personlig förolämpning av min integritet.

Vår objektivitet påverkas inte av vilka tävlingar vi anordnar och bara att du tänker tanken tycker jag är helt befängt. Om du inte litar på oss mer än så tycker jag att du ska sluta läsa det vi skriver. Vi har inget personligt egenintresse att arrangera tävlingar. Vi får själva inga spel för det, vi kan inte delta. Vi gör det helt och hållet därför att det är uppskattat av er läsare.

Är det så att du egentligen är bitter därför att du varit med i åtta av våra tävlingar och inte vunnit?


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Må bäste man ... eller kvinna (finns det sånna på FZ? :>) vinna!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Sista frågan tog lite tid - men jag kom på en (enligt mig) perfekt person till rollen som Isaac (förresten, det var min första tanke när jag såg namnet Isaac Clarke...tänkte omedelbart "fan, det måste vara en hyllning till dessa två författare!" och tro det eller ej - det visade det sig vara)..


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Jbird:

sånt här kan jag tycka är lite kul ^^, man får ju inte annat än lite svårt för att tro att lite utav objektivitet in recensionerna försvinner. Så här är det ju givetvis med väldigt många spelrecensions sajter och magasin, kanske alla. Det är väl mer upp till läsarna/konsumenterna och ta recensionerna med en liten nypa.

Nu börjas det igen, fast lite snabbare än vanligt, konspirationsteorierna brukar dyka upp först när vinnarna har korats.

Lämna ett tack ist för att du får en chans och vinna något, visst en väldigt liten chans kanske men ändå en chans, och du har säkert skickat in dina svar redan.

Hade velat skriva lite mer men min ringmuskel och toalett ska ha en väldigt hetsig debatt om Schwarzchildradien.

:evil:


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av Ankh:

Sista frågan tog lite tid - men jag kom på en (enligt mig) perfekt person till rollen som Isaac (förresten, det var min första tanke när jag såg namnet Isaac Clarke...tänkte omedelbart "fan, det måste vara en hyllning till dessa två författare!" och tro det eller ej - det visade det sig vara)..

Vilka?


signatur

Jag hatar dina åsikter, och är beredd att döda för att slippa höra dem.

Medlem

vågar nog fan inte, så jag står över.
AvP 1+2 var för mycket för mitt svaga hjärta, klarar inga fler spel med skräck/chock inslag, får ju nästan hjärtattack i cs 1.6 om man blir för inne i spelet, sen ploppar det upp nån som man inte alls hadde koll på.

Medlem
Skrivet av SuNK1LLeR:

vågar nog fan inte, så jag står över.
AvP 1+2 var för mycket för mitt svaga hjärta, klarar inga fler spel med skräck/chock inslag, får ju nästan hjärtattack i cs 1.6 om man blir för inne i spelet, sen ploppar det upp nån som man inte alls hadde koll på.

lol

Medlem
Skrivet av Strasser:
Skrivet av Ankh:

Sista frågan tog lite tid - men jag kom på en (enligt mig) perfekt person till rollen som Isaac (förresten, det var min första tanke när jag såg namnet Isaac Clarke...tänkte omedelbart "fan, det måste vara en hyllning till dessa två författare!" och tro det eller ej - det visade det sig vara)..

Vilka?

Isaac Asimov och Arthur C. Clarke, två stora science-fiction författare.

12
Skriv svar