Vinn Dead Space - om du törs...

Inaktiv

Hade vart nice å vunnit detta..

Medlem
Skrivet av John:

Jag ska försöka att inte ta din naivitet som en personlig förolämpning av min integritet.

Vår objektivitet påverkas inte av vilka tävlingar vi anordnar och bara att du tänker tanken tycker jag är helt befängt. Om du inte litar på oss mer än så tycker jag att du ska sluta läsa det vi skriver. Vi har inget personligt egenintresse att arrangera tävlingar. Vi får själva inga spel för det, vi kan inte delta. Vi gör det helt och hållet därför att det är uppskattat av er läsare.

Är det så att du egentligen är bitter därför att du varit med i åtta av våra tävlingar och inte vunnit?

Nej det är inte något som är helt riktigt mot er, sen anser jag att problematiken ligger djupare än i just detta fallet. Ett scenario kan ju vara att en spelrecensent blivit bjuden till en exklusiv förhandstitt på ett spel, okej det är ju schysst. När spelrecensenten väl är där, så bjuds det på middag och giftbags delas ut. Jag skulle kunna tänka mig att detta kan ha en inverkan på objektiviteten i det långa loppet. Man kan tycka att detta är ett naivt tänkande, javisst jag läser recensioner men jag läser inte bara en, jag läser på flera sajter och jag läser dem med en nypa. Jag kommer fortsätta läsa era också, det var inte så att denna tanken slog mig över en natt. Vinna saker är kul men när det gäller utlottning, har det inte gått något vidare bra för mig. Detta är något jag har börjat vänja mig vid och blir därmed inte bitter om jag inte längre vinner i lottdragningar.

Medlem
Skrivet av Kaan:

Isaac Asimov och Arthur C. Clarke, två stora science-fiction författare.

Precis - 2 stora och magnefika författare!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hmm, hoppas man vinner då!
Varit med i några stycken utan vinst men man får tänka så som att en dag kommer det bli min tur att vinna!

dyb
Medlem

".. saknar traditionella ikoner " vad menas med detta ?

Medlem
Skrivet av dyb:

".. saknar traditionella ikoner " vad menas med detta ?

Att den inte har den typ av ikoner som man är van med. Sen får du räkna ut vad det innebär tog lite tid innan jag fattade


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

najssig tävling,,,hoppas man har tur, annars så får plånboken tala,,Och tackar FZ för tävlingar,,bra,,
Har lärt mig att lira utan fillingar efter AvsP1 och 2,,särskilt 1an fick en att titta under kudden efter facehuggers, och slänga flares då man var ute på kvällarna,,
Hoppas dettta kan ge en lite mardrömmar.

Medlem

Undra hur många det är som deltar i sådana här tävlingar egentligen?

Medlem
Skrivet av boneless:

Undra hur många det är som deltar i sådana här tävlingar egentligen?

Översättning: Kan inte någon moderator berätta för mig hur många procens chans jag har att vinna?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det här spelet måste skaffas, så det vore väll ett plus att slippa köpa det. ^^

Medlem

Lycka till!
Och må bästa bjosarn vinna!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

va inte så intresserad av dead space, men eftersom dom hade sigur ros i trailern så måste jag nog iaf gå på tävlingen ^^

Medlem

Ankh: åh nej, jag svarade inte ens rätt på frågorna men det vore förstås roligt att veta. En herrans massa fôlk är det hur som.

Medlem

skulle vara roligt om man vinner sig en fin liten kopia utav spelet

12
Skriv svar