Medlem
Fjortisar?

[http://www.youtube.com/watch?v=5QuS7bPTRzs]

Är det inte bara så man vill gråta? Hela konversationen går ut på att förnedra de små barnen men de förstår det inte ens efter 8 minuter...

BTW starköl är bögigt!

Medlem

Orkade inte kolla ens 2min, 14:isar är fjantiga. Oh ja vad tuffa dom är när dom smyger iväg från pärona och dricker/röker.

Medlem

Folköl is teh shit.

Har inte denna diskuterats redan på FZ för ett tag sen?

Medlem

Jo det har den.. När dom hade den gamla designen har jag för mig. :heart: Men dom är ju übercoola vafan!

Inaktiv

*ryser* såg kanske 30 sek av filmen sen stängde jag av den...tål helt enkelt inte dom.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

hehe sett den förut, den är hemsk!
men vad säger snubben i början?
"filma inte mig, annars får du en lusning" ? lusning? avlusning? dvs ge snubben som filmar en koll efter löss?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Nej, en lusing. Skånskt ord som betyder örfil

Medlem

Wow.. En örfil.

Inaktiv

Hehe sett förr, och ja den är rätt pinsam.

Inaktiv

Håller med föregående talare.... Man känner dock igen lite från den tiden man själv var ung, sorgligt men sant.

kollade lite på youtube och hittade nästintill något ännu värre, den är nog inte ens värd eran tid men om ni har lite tid över så

http://www.youtube.com/watch?v=vMjSNBvAYKQ

Medlem

Försökte härda ut, men jag kunde inte.

Medlem

Usch.. Sånna tjejer finns i min skola. Finns inget värre än dom.

Medlem

Den svartnos posta var ju inte farlig.

lite bilder på en tjej som gör fula grimaser soo?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Den svartnos posta var ju inte farlig.

lite bilder på en tjej som gör fula grimaser soo?

tänkte precis samma sak? vad var meningen med den?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Musiken är jävligt irriterande iaf.

Medlem

Rätt 2002 att klaga på fjortisar :).

Medlem

Ordet blev omodernt samma dag det blev till..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Nått som man har märkt sista året här nu är att utanför Ika, Statoil, matnära osv.. är det i prencip dygnet om fullt utav barn som står och hänger med sina moppar!
sitter på bänkar, glor rak fram.
varför? är det nått som bara finns här ute på landet? grann byn har oxså problem med ungar som bara står i klungor utanför mat affären och inte gör nått, vad om detta? finns det även utanför vårat område?
vad är det som är så jävla kul att i timmar stå/sitta utanför en mat affär?`o_O
fjortis power - its a strangde thing.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Haha hittade en rolig norsk film som också handlar om fjortisar! Den är mest kul på grund av hur han pratar...

[http://www.youtube.com/watch?v=FNc3KGB1wiY&NR]

<3<3<3<3<3

Inaktiv
Inaktiv

Kompis drog på den där för fullt i hans bil för några veckor sen...inte så man inte vilja synas i bilen...
Sen av nån dum anledning hittade jag hela låten på google.
http://video.google.com/videoplay?docid=-3444917297203511477&...


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Youtube-proffs

#1 fattar FAN inte hur man kan spela den låten i en bil när man kör? MAN KAN DÖ FFS. får ta och ringa vv.se

#2 Fjortisar överhuvud taget är som yngre kvinnor. När dom är 20 så kommer dom fortfarande att försöka langa öl av er, men dom kommer vara betydligt bitchigare och betydligt mer pryd.

#3 det är kvinnor, nu ska man inte klaga.

#4, ska man dock klaga på något är det dom där jävla skitungarna i början, jag mår ILLA!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av IceMan:

Nått som man har märkt sista året här nu är att utanför Ika, Statoil, matnära osv.. är det i prencip dygnet om fullt utav barn som står och hänger med sina moppar!
sitter på bänkar, glor rak fram.
varför? är det nått som bara finns här ute på landet? grann byn har oxså problem med ungar som bara står i klungor utanför mat affären och inte gör nått, vad om detta? finns det även utanför vårat område?
vad är det som är så jävla kul att i timmar stå/sitta utanför en mat affär?`o_O
fjortis power - its a strangde thing.

det är så det går till på landet och har pågått sen 60-talet, influerat från 60-talets raggare.
Tror inte de har nåt bättre för sig helt enkelt.


signatur

thank you, come again

Medlem

Ah, har denna gamla filmen väckts till liv


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av IceMan:

Nått som man har märkt sista året här nu är att utanför Ika, Statoil, matnära osv.. är det i prencip dygnet om fullt utav barn som står och hänger med sina moppar!
sitter på bänkar, glor rak fram.
varför? är det nått som bara finns här ute på landet? grann byn har oxså problem med ungar som bara står i klungor utanför mat affären och inte gör nått, vad om detta? finns det även utanför vårat område?
vad är det som är så jävla kul att i timmar stå/sitta utanför en mat affär?`o_O
fjortis power - its a strangde thing.

det är så det går till på landet och har pågått sen 60-talet, influerat från 60-talets raggare.
Tror inte de har nåt bättre för sig helt enkelt.

precis , inget nytt fenomen direkt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Äsch, man kan låtsas att dom inte finns

Inaktiv

bästa låten på länge

16 you say? <3

Medlem

men jag är ju landsbo, vi hängde inte alls så där
dock hörde jag av far att de brukade träffas i ett kors en bit ifrån mig? =D dock hittade de på saker sedan.
hajar inte det där de gör idag. som sagt ingen känner igen det där betendet statoil?? Konsum?? o_O


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Iceman... samma sak här.. alltid massa ungar som hänger runt @ lokala kiosken och snackar... lixom.. kan dom inte dra och LAN:a istället eller nånting? Jobbigt när man ska dra och köpa snus/cigaretter så frågar dom bannemej alltid om man kan köpa ut åt dom.. Grr :evil:


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Inaktiv
Skrivet av Sniper_Nr1:

kan dom inte dra och LAN:a istället eller nånting?

nej men datorer är ju töntigt vet du väll! ah meh hallå!
det är ju inne att sitta på mcdonalds och dricka vatten!

12
Skriv svar