Warhammer Online uppdaterat

Medlem
Warhammer Online uppdaterat

Chatkanalerna var ett välkommen inslag. Känns som att dom fixar till mer o mer nu. Riktigt skoj

Medlem

Låter ju kanon, men jag misstänker att /rg kommer missbrukas en hel del. Folk blir griniga på ngn, skickar en /tell, får tillbaka en och kör /rg. Skulle inte förvåna mig alls.

Gott att se Mythic i övrigt, tycker bara mer och mer om det här spelet


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Jag är så jävla sugen på att börja spela men om det är något alls som WoW så är det inte ens att tänka på om man vill kunna klara av skolan. Synd.

Avstängd

Allt som krävs är lite självdiciplin, så kan man spela vilket spel som helst när man pluggar.
Om man däremot är beroende och inte har självdiciplin så kan det vara lite värre.

Medlem
Skrivet av Trollafett:

Låter ju kanon, men jag misstänker att /rg kommer missbrukas en hel del. Folk blir griniga på ngn, skickar en /tell, får tillbaka en och kör /rg. Skulle inte förvåna mig alls.

Gott att se Mythic i övrigt, tycker bara mer och mer om det här spelet

/rg kommer nog skicka med vad personen sade med rapporten till Mythic. De ville trots allt att man skulle skicka med webadressen som goldsellern länkade till. På så sätt kommer de kunna filtrera ut de legitima /rg-rapporterna. Det blir bara lite extra jobb för de som sitter och filtrerar, men det får de ju betalt för

Medlem

Bra att Mythic nästan fanatiskt kämpar emot guldsäljarna. Fast det är trotts allt nu som be måste lägga in store resurser på det så att säljarna inte får ett fotfäste.

Undrar när de ska fixa guildpanelen så att den fungerar 100%?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv
Skrivet av wobert:

Chatkanalerna var ett välkommen inslag. Känns som att dom fixar till mer o mer nu. Riktigt skoj

Kan inte annat än hålla med.

Medlem

Bra jobbat mythic! Kepp up the good work, det behövs fixas mkt i detta spelet för att det skall bli spelbart. Ett steg i rätt riktning.

Medlem

Mycket välkommen patch :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av Niethrel:

Bra jobbat mythic! Kepp up the good work, det behövs fixas mkt i detta spelet för att det skall bli spelbart. Ett steg i rätt riktning.

Huh? Vad yrar du om? Det fungerar hur bra som helst nu - det är inte som AoC var när det släpptes.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Niethrel:

Bra jobbat mythic! Kepp up the good work, det behövs fixas mkt i detta spelet för att det skall bli spelbart. Ett steg i rätt riktning.

Det har varit hur spelbart som helst sen dag ett.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

EDIT: ^^ Ja, så går det när man inte har uppdaterat sidan på en halvtimme.

Skrivet av Niethrel:

Bra jobbat mythic! Kepp up the good work, det behövs fixas mkt i detta spelet för att det skall bli spelbart. Ett steg i rätt riktning.

Att det behöver patchas för att det ska "bli spelbart" är verkligen att ta i, tycker jag. Att det finns mycket för dem att slipa på är en sak, men spelbart har det varit länge.

Medlem

Mythic gör ett kanonjobb med detta spel!
Det märks verkligen att de har vilja till att få igång det.
Jag tror de kommer lyckas ganska bra också.

För fortsätter de att patcha spelet som de gör nu kommer det knappast försvinna folk, snarare motsatsen.

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av Trollafett:

Låter ju kanon, men jag misstänker att /rg kommer missbrukas en hel del. Folk blir griniga på ngn, skickar en /tell, får tillbaka en och kör /rg. Skulle inte förvåna mig alls.

Gott att se Mythic i övrigt, tycker bara mer och mer om det här spelet

/rg kommer nog skicka med vad personen sade med rapporten till Mythic. De ville trots allt att man skulle skicka med webadressen som goldsellern länkade till. På så sätt kommer de kunna filtrera ut de legitima /rg-rapporterna. Det blir bara lite extra jobb för de som sitter och filtrerar, men det får de ju betalt för

Ahh, så kan det förstås ligga till. Målade upp ett elakt scenario i skallen ett tag där, hehe.
Klart de måste ha tänkt på det, men tack för förklaringen


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Inaktiv

Det är inte bara Mythic som gjort ett bra jobb. GOA har inte gjort något negativt sedan open beta releasen.

WAAAGH!!!

Medlem

Gött att det kommer patchar frekvent. De lägger även till saker spelarna anser där borde vara, mycket bra jobbat. Gillar verkligen pvpa i WAR. Synd WoW patchen har märkts så jävla tydligt. Känns nästan tomt ingame nu, iaf på min server

Inaktiv

Smått OT kan jag tillägga att klasserna KotBS och Black Guard kommer att läggas in i spelet igen i december månad. Samt att det kommer en stor patch snart (1.1) där mycket kommer att läggas till, tex möjligheten att linka items (!) m.m.

Inaktiv
Skrivet av L1ightF00t_:

Samt att det kommer en stor patch snart (1.1) där mycket kommer att läggas till

Ohh, låter awesome! :>

Medlem

Om ni inte har provat detta spel än så borde ni absolut ta o göra det bums. Har spelat det sen OB och spelar det än idag. Helt underbart spel på alla sätt och vis. De enda sakerna jag kan komma på som är lite negativt (enligt mig då) är craftingsystemet som faktist är lite halvtråkigt. Och att det är hyfsat svårt att komma in i scenarios eller att hitta bra med folk till PQs. Men det kan ju bero på att spelet är hyfsat nytt fortfarande. Så jag håller tummarna för att allt ska börja flyta på riktigt ordentligt snart.


signatur
Inaktiv
Skrivet av L1ightF00t_:

Smått OT kan jag tillägga att klasserna KotBS och Black Guard kommer att läggas in i spelet igen i december månad. Samt att det kommer en stor patch snart (1.1) där mycket kommer att läggas till, tex möjligheten att linka items (!) m.m.

Riktigt sweet!

Är båda klasserna dps ?

Medlem
Skrivet av L1ightF00t_:

Smått OT kan jag tillägga att klasserna KotBS och Black Guard kommer att läggas in i spelet igen i december månad. Samt att det kommer en stor patch snart (1.1) där mycket kommer att läggas till, tex möjligheten att linka items (!) m.m.

Källa: [http://warherald.com/warherald/NewsArticle.war?id=386]

Inaktiv
Skrivet av bleak:
Skrivet av L1ightF00t_:

Smått OT kan jag tillägga att klasserna KotBS och Black Guard kommer att läggas in i spelet igen i december månad. Samt att det kommer en stor patch snart (1.1) där mycket kommer att läggas till, tex möjligheten att linka items (!) m.m.

Riktigt sweet!

Är båda klasserna dps ?

Båda klasserna är huvudsakligen tanks

Inaktiv
Skrivet av reconsweden:
Skrivet av L1ightF00t_:

Smått OT kan jag tillägga att klasserna KotBS och Black Guard kommer att läggas in i spelet igen i december månad. Samt att det kommer en stor patch snart (1.1) där mycket kommer att läggas till, tex möjligheten att linka items (!) m.m.

Källa: [http://warherald.com/warherald/NewsArticle.war?id=386]

Precis Kanske borde lagt in den direkt

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Niethrel:

Bra jobbat mythic! Kepp up the good work, det behövs fixas mkt i detta spelet för att det skall bli spelbart. Ett steg i rätt riktning.

Det har varit hur spelbart som helst sen dag ett.

ja om man bortser från alla irriterande buggar

Inaktiv
Skrivet av L1ightF00t_:
Skrivet av bleak:
Skrivet av L1ightF00t_:

Smått OT kan jag tillägga att klasserna KotBS och Black Guard kommer att läggas in i spelet igen i december månad. Samt att det kommer en stor patch snart (1.1) där mycket kommer att läggas till, tex möjligheten att linka items (!) m.m.

Riktigt sweet!

Är båda klasserna dps ?

Båda klasserna är huvudsakligen tanks

Nice,, Riktigt less på alla satans dvärgar som kutar runt : s

Medlem
Skrivet av bleak:

Nice,, Riktigt less på alla satans dvärgar som kutar runt : s

I spelet eller RL?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av bleak:

Nice,, Riktigt less på alla satans dvärgar som kutar runt : s

I spelet eller RL?

Om det är RL så måste han säga var han/hon bor, får en så... glad känsla innombords när jag ser en dvärg

OT

Bra ändringar, men vissa av sakerna har jag svårt för att förstå att de inte hade med från början... just det här med chatten och chatsystemet har varigt riktigt dåligt från CB, har blivigt bättre, men fortfarande mer att jobba på där

Medlem

Hur många håller på med WAR nuförtiden, är det över en miljon eller?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar