Appel slår till igen!

Medlem
Appel slår till igen!

Låt mig börja med att säga. Jag gillar Ipod, gillar designen och att dom är enkla att använda, MEN, Itunes....detta program....programet som slår undan alla logik.
När jag uppgraderade från Windows Vista till Windows 7 visste jag inte att man skulle göra vissa små grejer i Itunes innan man tog bort det, så den överaskningen fick jag ju ta, men när jag väl hade synkat min Ipod med Itunes så Vips all musik väck....happ.
När jag skulle leta reda på den musik jag köpt från Itunes så kan man till min stora förvåning inte ladda ner skiten man köpt...eller jo Apps kan man ladda ner igen gratis men inte musik, utan du måste köpa musiken igen....ömmm...okeeeeej....logiskt? njaa.
Detta kan jämföras lite som att köpa en skiva i butik, spela upp den i en Cd-spelare, Cd spelaren går sönder, du köper en ny, och när du ska spela dina cd skivor så funkar det inte för du måste köpa dom igen.
Så nu sitter jag här och är lite lätt småkinkig för det här äckelprogramet....men creds till appel som har hittat ett sätt att stödja Musik industrien.

#blogg

Medlem
Appel slår till igen!

Apple

Medlem

jag läste "Apple slår igen!" och vart jätteglad!
sen började jag läsa och fattade att det bara var det gammla vanliga kring Apple :/

1
Skriv svar