Golden Axe: Beast Rider filmat

Robot
Golden Axe: Beast Rider filmat

Mäktigt sicken brud alltså.


signatur
Medlem

Golden Axe, Heavenly Sword. Same shit, (slightly) different name.

Medlem

Verkar som spelet har fått skitbetyg än så länge. Hell, den dagen SEGA börjar producera bra spel igen blir jag glad iaf.

Gen
Medlem

Ser inte så kasst ut. Undrar varför det fått dåliga betyg?

Inaktiv

Ush, detta har ju inget nästan att göra med gamla Golden Axe (amiga).. buuu bäää! redan ute på "nätet" också, go go gadget pirate.

Inaktiv

Tyckte det verkade mycket som God of War och Heavenly Sword.

Medlem

Tycker faktiskt att spelet ser rätt kul ut... Det är något speciellt med såna här spel.

Slash, slash, slash... :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag känner henne!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Grafiken såg ju lite halvdan ut.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Mmm... Skäggiga män i string.

Medlem
Skrivet av rudeboystig:

Mmm... Skäggiga män i string.

Vill du ha mitt nummer?

OT: Problemet med sånna här spel är väl att det blir exakt samma sak over and over again. Precis samma knapptryck osv. Inte sant?

Sen gillar jag inte smala tjejer med stora bröst och lite kläder som slänger runt biffiga grejer som ingenting.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

ojojoj, nu blev man besviken... på att det inte släpps till pc!

Medlem

http://xbox360.ign.com/objects/800/800210.html

Verkar som att IGN inte har något snäll alls att säga om spelet;
"If had to sum up my feelings for Golden Axe: Beast Rider in five words or less, I'd actually do it in one: hatred." *Ouch.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

1
Skriv svar