Musik für alle - håll till godo :)

JAM
Medlem
Musik für alle - håll till godo :)

Tjohej, dein altes Kamel..

Jag tänkte helt fräckt tipsa om att det mesta av min crappiga musik, dvs det som överlevt diverse hårddiskkatastrofer och annat sedan 1996, nu finns att slanga hem från nätet.. Det från 90-96 ligger på något 30-tal Amiga-diskar i garderoben... I väntan på att jag får tbax min Amiga som varit utlånad sedan...1996...

..so what? Tänker du.. Jo, men inte sedan jag var med i en demogrupp på Amiga-tiden har crappet egentligen fyllt någon som helst funktion... Förutom att ge utlopp för min krativa hjärncell då...och i de två senaste Ghost Rider-filmerna... Men hur som helst, e det fritt fram att använda vad som helst av skräpet å slänga på dina WoW-filmer och CS-demos eller whatever. Å det e ju inte varje dag man kutar på gratis musik på nätet...öhm, som man kan publicera och sprida hur som helst och så, menar jag...

Själv blir jag bara glad om något kan komma till användning... Å jag kan fixa nytt skit efter önskemål...

Du hittar runt 100 låtar att fnysa åt på nyfödda JAMworld.se


signatur

JAM .:. jamworld.se .:.

Youtube-proffs

Woa, första låten jag lyssna på blev iaf en digger ! yeah coolt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Trevligt trevligt JAM! Uppskattas!
Kommer ihåg att du brukade komponera musik till FZs gamla filmer, undrade just vart du tagit vägen ^^


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

JAM = kult


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Inte min musik smak direkt men dom som lyssnar på sånt tycker nog det!

Medlem

Schysst...coolt...tack

Edit:
Kan du inte låna in nån brud som kan sjunga lite på "skiten" som du själv utrycker det, tänkte nåt e-type liknande, inga seriösa verser, bara refränger

Har för mig det fanns färdiga "tjejrefränger" i mitt gamla ejay från 90 talet *skäms*


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

Medlem

Ooh.
Jag minns dina gamla klassiker som Fragged by a lamer och Xmas at FZ.

Tack så mycket JAM

Medlem

It`s not Spiderman, ore super man, its a higer man, its JAM.
tanx! uppskattas


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Man tackar


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Notumforce:

Man tackar


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:
Skrivet av Notumforce:

Man tackar


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Fan va nice. Blir ju nästan lite nostalgisk när man lyssnar på Fragged by a lamer 8)

1
Skriv svar