Var går gränsen?

Youtube-proffs
Var går gränsen?

Läste nyss en artikel ur aftonbladet, gosh, jag hatar att läsa artiklar därifrån men WTF jag har inget annat val.. jag har uhm, glömt av hur man byter startsida..

Hur som helst, http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,932136,00....

Varför är det så att när unga män har inget emot att äldre kvinnor medans .. well, beror på ålder kvinnor har något emot att äldre män tar på dom.

Jag erkänner, jag är man, hade min lärare börjat stöta på mig så hade jag med störst sannolikhet stött tillbaka och fått skaka av mina "juices" ^^

Är detta bara för att jag är en kille? tänk om en tjej som är lika "love you long time" som mig börjar köra med läraren, då kallas han direkt pedofil.

Det jag undrar är, varför är det på detta sättet? för jag vet fan inte, någon som vet?

Fibermannen brukar veta sånt här tjafs! :heart:

Edit; varför får man fängelse om den andra parten är med på det? kan man bara inte, well, fucking sluta sitt jobb om man blir tagen?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Han är ju byxmyndig.. Fast det kanske är en annan ålder i USA? Crazy land.. Allt är möjligt där.

Inaktiv
Inaktiv

Pojken förvirrad? Pojken lycklig snarare. Eller va när det pågick åtminståne.

Och FÖR FAN han var 17! Jag hade varit glad hur som helst.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Det är nog med största sannolikhet för att männens beteende ofta beskrivs på ett "snuskigt" sätt, bara i den där artikeln stod det ju " I juni greps David Mundy jr, 31, för att ha utnyttjat tre flickor i åldrarna 14 till 16 år.
- Han försökte kyssa dem och ta på flickornas bröst"

Detta beskrivs ju väldigt mycket mer aggresivt än detta t.ex "Julie A Feil, 37, lärare, USA, miste jobbet sedan hon förfört en 15-årig elev och ville gifta sig med honom"

Kvinnorna "förför" och har "olämplig sexuell kontakt" medans männen "försöker ta på brösten" och "utnyttjar".

men det är skumt.. får alltid negativa känslor när man hör om äldre män och unga tjejer och typ "heck! ta mig istället!"-känslor när det är om äldre tjejer och yngre pojkar, fan, 17 år, jag skulle då inte ha nåt emot det.

Vore intressant att höra hur tjejer ser på det hela...


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Jag tänker som SeniiL med "heck! ta mig istället!" när det är om äldre tjejer och yngre pojkar.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Haha. Kanske inte hade varit så dumt att gå i skola i USA, trots allt. Där är det ju nästan praxis, att ha sex med lärare.

Medlem

om jag hade varit 17 hade jag haft "olämplig sexuell kontakt" med henne vilken dag som helst... eller vänta... jag skulle fortfarande göra det!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Har lite med ålder det där

tjejer runt 30-35 gillar lamkött lite
killar samma ålder gillar lamkött

Själv är jag 33 och jag tycker inte tjejer under 25 är speciellt intressanta dom är oftast ganska omogna.

Pratar vi sex så är det skitsamma vilken ålder tjejen har.
Så länge man inte spyr när man ser ansiktet så funkar det mesta

Sen ska tilläggas att det finns fina tjejer även över 40 men dom är sällsynta är väl därför män i övre medelålder söker sig neråt.

Bara nått jag uppfattat iaf är säkert olika för olika människor.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Killen fyllde väl snart 18 ändå? Själv säger jag som de gör i South Park klippet... Najssss


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv
Skrivet av Hwergelmer:

om jag hade varit 17 hade jag haft "olämplig sexuell kontakt" med henne vilken dag som helst... eller vänta... jag skulle fortfarande göra det!

Vi är inne på samma spår. Ni vet de gamla talesättet att det inte går att våldta en man? Det är sant pga att vi aldrig säger nej.

Medlem

Hm, så länge det är med consent så tycker jag att en längre fängelsetid är jävligt överdriven. Visst, det är riktigt fucked up då läraren har makt över eleven osv.. straff ska finnas men 12 år. Jeebus.

Did she perform oral sex on him?
I think so

Niice.. nice.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Om man nu är en straight singelkille i puberteten skulle man väl för i helvete inte säga nej ifall en het lärarinna började stöta på en? Då är man ju allvarligt skadad.

Medlem

Det inträffade faktiskt en "incident" på min skola när jag gick i 9:an. En 15 årig brud hade vid flera tillfällen haft sex med den då 24 åriga nätverksteknikern som vikarierade under det läsåret. Tjejen brukade ofta och gärna sitta och skryta om det i tid och otid, enda tills hon fick reda på att killen hade lagt upp bilder på nätet när hon sög av honom. Då tyckte hon inte det var så kul längre, så killen åkte dit för sexuellt utnyttjande, fick feta böter och kicken direkt.

Men som sagt, allt var "skitcoolt" enligt tjejen enda tills det blev snack om bilderna.

Medlem

Storpuckad jävla nätverkstekniker som lägger upp bilder på nätet.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Alltså... kollar jag in hennes bild kan jag förstå grabben - om jag själv tänker på mina lärare genom tiderna så snackar vi gråhåriga teskedsgummor som luktar kaffe och nejlikor typ... I princip så asexuellt det kan bli så på så vis kan jag icke relatera.

Lärare är riktigt fula i min värld.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Alltså hade klimatet varit det motsatta hade somliga elever under min skoltid mycket väl kunna ha åkt dit för sexuella trakasserier, osv, mot lärare. Så fort vi fick någon ung snygg vikarie visslades det, skämten haglade, antydningar gjordes, det bankades i bordet ("gissa vad jag bankar med", ni vet...), etc... Hade någon kille lyckats med vad dom där har gjort hade han blivit avgudad av samtliga.

Medlem
Skrivet av astie:

Det inträffade faktiskt en "incident" på min skola när jag gick i 9:an. En 15 årig brud hade vid flera tillfällen haft sex med den då 24 åriga nätverksteknikern som vikarierade under det läsåret. Tjejen brukade ofta och gärna sitta och skryta om det i tid och otid, enda tills hon fick reda på att killen hade lagt upp bilder på nätet när hon sög av honom. Då tyckte hon inte det var så kul längre, så killen åkte dit för sexuellt utnyttjande, fick feta böter och kicken direkt.

Men som sagt, allt var "skitcoolt" enligt tjejen enda tills det blev snack om bilderna.

IMO dåligt omdöme från hennes sida. Lite smartare får man agera.

Medlem

snarare killen som var korkad o lägga upp bilderna


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

japp, ALDRIG att jag skulle lägga ut bilder på min flickvän (eller framtida eller ex. eller vad för tjej som helst) på internet... finns ingen människa som oönskat bör hamna där.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Nu var det egentligen inte det som var grejen. Givetvis var killen en idiot som la ut bilder, men det fanns en baksida av det hela som innebar bl.a att tjejen ljög om att han skulle ha både knarkat och druckit under arbetstid samt vara påverkad vid varje tillfälle de hade träffats och även tvingat henne till att testa, vilket nu inte var sant. Däremot var hon känd för att ha testat droger vid flera tillfällen sen tidigare.
Kan tillägga att bilderna var delvis censurerade så man inte kunde se tjejens ansikte utan det som egentligen fällde honom för bilderna var pga accessoarer som tjejen hade på sig vid tillfället då bilderna togs.

Hade jag blivit tvungen att välja sida så hade jag utan tvekan stått på killens sida.

Hur som helst så tror jag att de allra flesta unga tonårstjejer uppskattar uppmärksamheten och den beundran de får av lite äldre killar precis lika mycket som vi killar uppskattar det från det motsatta könet. Men sen handlar det givetvis om hur personen ifråga ser ut, ingen vill väl att en ful brud kommer och kladdar på en? 8)

Medlem

Ha en affär med en tjej på sitt arbete oavsett är livsfarligt.

Det funkar inte


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

om man har internetvana som jag..
så vet man att så fort en bild hamnar i en dator, så är det som om den sitter och hoppar upp och ner i en bur, och bara väntar på att få spridas
man får fan vara hyperförsiktig när man tagit pix asså


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

1
Skriv svar