Pro Evolution Soccer 2009-patch på gång

Robot
Pro Evolution Soccer 2009-patch på gång
Medlem
Pro Evolution Soccer 2009-patch på gång

Inte mer än så?? Synd att PES serien har tagit en sådan störtdykning i kvalitet och "fun factor". Saknar gamla PES när den var som bäst.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Atletico Madrid är det ävl om jag inte missminner, skärpning Simon! (Jag kan ha fel x( )


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Atletico Madrid är det ävl om jag inte missminner, skärpning Simon! (Jag kan ha fel x( )

Japp, Atletico Madrid ska det vara.


signatur

*Io Sono Interista*

Inaktiv

Gäller detta alla versioner?

Inaktiv

Skönt att de fixar till kontrollerna och finterna. Är helt värdelöst som det är nu. Jag menar, passa med den högra analoga spaken, njää tack. Fint att de lägger till fler licensierade lag med. Nu ska de bara fixa alla licenser till nästa säsong så får vi se vem som vinner slaget om fotbollsfansen.

Flakmonkey
Skrivet av braninho:

Gäller detta alla versioner?

Framgår tyvärr inte, men det finns ju ingen som helst teknisk anledning till varför det inte skulle gälla PC, PS3 eller Xbox 360... PS2 är nog mer tveksamt... och Wii-versionen är ju ett helt eget lir så

Inaktiv

Uppdateringen gäller alla next-gen versioner av spelet. (PS3, Xbox 360 och PC)

Medlem

Har för mig att de ska fixa massa spelarövergångar till många lag också.

Inaktiv

Mer än det här som behöver fixas

Medlem

Jag har problem med crash när man spelar något av modesen, text efter 10-15 veckor i become a legend så dör spelet när det roliga börjar.

Någon annan som har?

Medlem

Det verkar vara många som har haft problem med krashar i Become a legend, även jag.

Men det ska gå att fixa genom att sänka upplösningen. Jag kör i 1024x768 och det funkar bra hittills.

Medlem

dom borde ju se till att uppdatera laguppställningarna då dom är inaktuella för rätt många lag..

Inaktiv

Är det någon som har en bra länk till bra options file och liknande som hjälper till ofixar matchställen o lagemblemen?

Medlem

Det med upplösningen funkar ju så länge men fett b å sitta på 1024 när man vill köra 1600+

1
Skriv svar