Humor kommer i alla dess former

Medlem
Humor kommer i alla dess former

Någon som kom ihåg den här?

http://www.ostfrallan.com/redir.php?link=341

Snacka om att utnyttja någon i kommersiellt syfte.

Medlem

Det var den sorgligaste fighten ever. Om jag var jätterik skulle jag köpa en dvärg.

Medlem

haha, så jävla bra, att det inte är det minsta politiskt korrekt gör ju inte saken sämre


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

gha får man skratta? jag gör det iallafall


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Vet inte om man ska skratta eller tycka synd om dom.

Medlem

MIDGET FIGHT!

Medlem

fair fight då, ena killen var ju dubbelt så "stor" som den andra.

Inaktiv

Som sagt..ska man skratta eller tycka synd om dom?
Själv skrattar jag som alla andra..så sjukt roligt ut då dom började slås, men samtidigt så tänkte jag på vilka problem dom måste dras med varje dag i sina liv.
Dok kan dom nog bli rika på midget fights


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem
Skrivet av schassen:

Som sagt..ska man skratta eller tycka synd om dom?
Själv skrattar jag som alla andra..så sjukt roligt ut då dom började slås, men samtidigt så tänkte jag på vilka problem dom måste dras med varje dag i sina liv.
Dok kan dom nog bli rika på midget fights

Problem och problem. Kolla på Gary Coleman, han får vara med i spel och umgås med vackra kvinnor^^

Inaktiv

Den var helt sjukt rolig


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Sorgligt, när man ser sånt här förlorar man ju sitt hopp om männskligheten, det mest tragiska är ju publiken som ropar "midget fight".


signatur

<3

Medlem

Känns ju aldrig stageat....


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Inte alls.. hur som helst så kunde den lilla snubben inte ens slåss eller ställa sig upp när han fallit.. fick krypa fort så in i helvete mot en kantjävel.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Ahh, Jerry Springer - Kvalitet rakt igenom....

Nä, men ärligt talat så är det väl ungefär samma klass på Springer som på wrestling - det mesta är fejk men folk är som flugor på hästskit runt det.

Jaja, lite skrattade jag iaf.


signatur

Insert funny qoute here

Medlem

Jag sitter mest och är irriterad på publiken bara. :/


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

CRIPPLE FIGHT!!!
Men allvarligt, är det på riktigt??


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av yonaz:

CRIPPLE FIGHT!!!
Men allvarligt, är det på riktigt??

Nej, folk som är med i Jerry Springer vill bara bråka. Slår vad om att dom får en påse pengar efteråt.

Visst tycker man synd om den lille killen, kan inte ens resa på sig och får krypa runt istället. Såg verkligen creepy ut.

Inaktiv

Haha fyfan va skoj Ja man måste se humorn i det, men det klart det är lite sorgligt.

Inaktiv

Skrattade tills jag insåg att det bara var på skoj.

Youtube-proffs

WHAT THA FUCK!?

Edit:

Seriöst, jag blev inte glad av detta, inte roligt alls, jag satt med öppen mun under hela jävla föreställningen och blev RÄDD av hur SNABBT han kröp på magen, som en jävla skräckfilm typ, GRYMT läskigt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

mm, jag blev med rädd, såg fatkist ut att vara nått ifrån nån skräckfilm


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs
Skrivet av IceMan:

mm, jag blev med rädd, såg fatkist ut att vara nått ifrån nån skräckfilm

Hans fightingsätt var kusligt med, så fort den andra dvärgen kom springande så bara luta han sig framåt och stelna till i hela kroppen, what the fuck liksom.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

mm precis, å som när han kröp imot den stora och "atakera" skit fort, såg ut som nån alien


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs

Precis, grymt jävla obehagligt i mina ögon iaf.. och folk säger att de inte finns liv i universum, pyttsan.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

WHAT THA FUCK!?

Edit:

Seriöst, jag blev inte glad av detta, inte roligt alls, jag satt med öppen mun under hela jävla föreställningen och blev RÄDD av hur SNABBT han kröp på magen, som en jävla skräckfilm typ, GRYMT läskigt.

Påminner lite om Exorcist: Directors cut, när Selma Blair kryper ner för trappan, det är väl dit dvärgen kan associeras närmast till.

1
Skriv svar