SVT är griniga.

Medlem
SVT är griniga.

De är ganska efter också. Och det är AB också.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,931569,00....

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,931651,00....

Det är ju ett av de bästa klippen på nätet. Blir så ledsen

Här hittar ni den också. Tills SVT skickat hotfulla brev till youtube. Då får ni gå till de andra hundra ställena som har den.

http://www.youtube.com/watch?v=cQ9NzpJineo
Edit: (Länk fungerar inte längre)

Ny länk
http://www.youtube.com/watch?v=x5pnkllrIzI&search=flickor

Medlem

Egentligen vill de skriva:

Haha, kolla denna sköna hitlervideo med Linda B på körsång men i ett politiskt korrekt samhälle tvingas man "marknadsföra" klippet genom att skriva "Kolla inte på detta dumma klipp"... "Här är länken så ni verkligen kan låta bli att titta"...

...eller?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

den är ju bara rolig


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Det är så gammalt att det är sorgligt..
Det där klippet hittade jag för nog över ett år sen (kanske mindre men anyhow) jag laddade ner den där filmen via en länk jag hittade på en hemsida, sen uploadade jag den på putfile....och alla som såg den skrev att den var rolig och alla fattade att det vara en parodi, och ingen attack.

Men nu så här långt efter så är det tydligen problem för linda B så hon måste gå ut med att hon är attackerad med sånt där...sorgligt, mycket sorgligt.


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Medlem

Minns hur jag skrattade åt detta klippet för ett år sedan(?) ungefär.

Det är så politiskt korrekt att jag inte har långt till tårarna.

Är Youtube aftonhorans nya prioriterade källa?

Först bebisen, sedan detta.

Medlem

Ja, hon kan säkert inte ens sova på natten.

Medlem

"Caution, sarcasm ahead"

Sedan när har de börjat rekrytera analfabeter på AB?

Medlem

sedan när har de rekrytera folk som kan nått? Chief Red Cloud =D


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Wtf, har dom ingen humor alls?
Nazistattack? kom igen?! aaaargh


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Tänkte på det också när jag läste "nyheten". Man kan skämta om allt i mitt tycke.

Medlem

Hahah youtube har blivit deras källa.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

det här är ju solklart: dr mengeles hemlige tvillingbror har gjort detta klipp för att rekrytera soldater till det kommande fjärde riket :crazy:


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Sett att Aftonbladet använt Wikipedia som källa också vid ett flertal tillfällen, lite småroligt.


signatur
Inaktiv

Nu var den borta från youtube


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Fixat ny länk

Medlem

haha, känns lite fåfängt att försöka ta bort den...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Ja det kan inte vara svårt att vara journalist numera. Sitta och slösurfa och plötsligt så. "Kolla grabbar vad jag hittade!" "Ja förfan, nu slår vi på stora trumman, några förslag på rubrik? Hitlerchocken mot Linda? Hitler strikes back?!" *person 3 kommer in och gapar* NAZISTATTACKEN! *samtliga på ab jublar* JAAAAAA...30 sek senare är förstasidan uppdaterad. tadaaa...suck

Medlem

Älskar aftonbladet. Oktober 2005 vill ha tillbaka sin nyhet tack! :D. Seriöst, Ledaren ochså?

Dessutom så är det fruktansvärt roligt att dom skriver "nazizternas" när det faktiskt bara var en uttråkad snubbe på flashback som gjorde den :).

Inaktiv

Den är ju rolig. :/


signatur
Medlem

Haha, mest tragiskt


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Jag har ont i skrattmusklerna nu.

Gillar pikarna om att Eva Braun inte fick något.

Medlem

jag tycker inte det är roligt. Men tycker ändå att den ska få vara kvar.

Inaktiv

hahah den ägde fan

helt klart nazister som gjort den alltså, så uppenbart!!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Så detta var alltså den så kallade "Nazistattacken" man läst om? Ja, herregud, hur kan någon ens drömma om att ta denna videon på allvar? Hyllningar till Adolf Hitler? Såg de verkligen samma video som jag för jag såg då inga hyllningar, snarare motsatsen. Vad är det med folk nu för tiden? Hade det inte bara varit bättre att skratta, antingen med eller åt det hela och sen gå vidare? Jag tyckte videon var riktigt rolig och jag gillar Hitler-skämt i allmänhet, men det är väl nästan lite tabu att erkänna för då måste man ju givetvis vara nazistsympatisör, eller hur?

Medlem

"Bert Karlsson tycker inte att aftonbladet.se ska skriva om nazistattacken:
– Det är ju det de vill, de som har gjort det här.
Vadå?
– Att medierna ska ta upp det och ge dem marknadsföring.
Men det är ju tusentals som har sett klippet hittills. Det ligger ju på nätet där alla kan se det helt gratis?
– Det spelar ingen roll. De vill nå ut till medierna. Vi ställer inte upp på deras marknadsföring.
Så du vill tysta ner detta?
– Vi skiter i det där, säger Bert Karlsson. "

Vad i helvete tänker aftonbladet med?

Filmen är rolig btw!

Medlem

Jag är trött, irriterad och almänt hatiskt just nu och tar ut det på skittidningen, skrev ett litet brev.

"Jag är seriöst mållös över hur idiotiska ni är på Aftonbladet, vad var meningen med denna artikel?
Bengtzing videon är ju ett sånt GROVT uppenbart SKÄMT att det inte går att tolka det på något annat
sätt.

Att ni sedan skriver "Nazist attack" är ju så otroligt jävla löjligt, kollar ni upp någonting innan ni skriver om det?
Ingen idé att jag skriver mera, för det går inte med ord beskriva hur jävla dumma i huvudet ni är.

Gå och skit ner er, era humorlösa låtsas-journalister."


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

SeniiL - faan vad bra skrivet! ska vi gissa åldern och iq`n på den som skrev artikent? jag gissar på 14år, och vänster aktivist.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Kan inte ni alla också bara spamma dynga över dom? då kanske dom drunknar och försvinner.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Haha! Skönt brev, SeniiL!

Medlem

haha, tror du att du får något svar?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

123
Skriv svar