Molyneux snackar Fable II

Robot
Medlem
Molyneux snackar Fable II

Roligt att dom skickade ut ett pergament

Medlem

Fläskigt, jag vill också ha ett pergament

Ser framemot releasen.

Inaktiv

"scroll of identify fable 2"
._.

Medlem

Trevlig PR idé. Men jag kan ändå inte påstå att det där gjorde mig så mycket klokare. Väntar på rescensioner innan jag bestämmer mig om det blir ett köp eller ej. Lionhead har lovat runt och hållit tunt några gånger för mycket.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

"I am least satisfied with the animations, the navigation system and the pause screens."

Men vad smart då..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Citat:

You have stated that you would rate Fable 2 as a 9/10, what would have made it a perfect 10?
- I never actually said that 9/10 but they recorded me saying that.

Och här har vi Molyneux i ett nötskal, munlädret går snabbare än hjärnan.

Medlem

Jag gillar ändå Mulyneux. Han är rolig!


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

"I am least satisfied with the animations, the navigation system and the pause screens."

Men vad smart då..

Det är ju bra att han är lite ärlig och inte säger att spelet är perfekt även om det inte är det.
Creds för utvecklare som kan säga mindre bra saker om sina produkter.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Hatar dåliga animationer, det spelar ingen roll hur snyggt ett spel är är animationerna dåliga förstör det oerhört mycket, kolla age of conan t.ex.

Hoppas verkligen att ett spel man lagt ner så mycket tid och energi på inte faller på att man haft inkompetenta animatörer.

Medlem
Skrivet av BigD:

Hatar dåliga animationer, det spelar ingen roll hur snyggt ett spel är är animationerna dåliga förstör det oerhört mycket, kolla age of conan t.ex.

Hoppas verkligen att ett spel man lagt ner så mycket tid och energi på inte faller på att man haft inkompetenta animatörer.

Han har inte sagt att dom har varit dåliga i tidigare uttalanden, bara att han hade velat att dom var lite bättre.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av BigD:

Hatar dåliga animationer, det spelar ingen roll hur snyggt ett spel är är animationerna dåliga förstör det oerhört mycket, kolla age of conan t.ex.

Hoppas verkligen att ett spel man lagt ner så mycket tid och energi på inte faller på att man haft inkompetenta animatörer.

hur i helvete drog du slutsatsen att de skulle haft inkompetenta animatörer? tjena för att se något som ingen ens har sagt.

Medlem

måste ha, måste ha, måste ha, måste ha,


signatur

Rawr

1
Skriv svar