Alone in the Dark till PS3 i november

Robot
Medlem
Alone in the Dark till PS3 i november

Det verkar ju vara bra förändringar, frågan är om dessa ändringar också kommer patchas in till 360-utgåvan? Var rätt sugen på det här spelet, men blev avskräckt av recensioner och demot var ingen höjdare - framförallt inte kontrollen.

Nån som vet hur det ligger till med 360-utgåvan? Patchmässigt?


signatur

http://open.spotify.com/track/7qbGBzILcodQUth8tqZkLj - norra Europas bästa rock 'n roll!

Medlem

fanns inte det spelet redan till PS3 O.O


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Redaktör

Bitcrusher: [n=27110 det har snackats om] att 360-versionen kommer patchas med dessa förändringar.


signatur
Medlem

Alone in the dark: Inferno heter ps3 versionen


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Men inget till PC där det skulle behövas som mest?


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Jaa... PC kommer väl få den sista allra mest välputsade versionen sen :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

tror inte en sekund spelet blir nåt bättre alls trots alla fixar.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

tror inte en sekund spelet blir nåt bättre alls trots alla fixar.

Nej, det är nog rätt givet... men om de inte säger att något är förbättrat iaf kommer ingen att köpa spelet.

... hur som så kommer väl Dead Space ut nångång runt tiden som den här versionen av AITD kommer. Tvivlar på att någon med vett i bollen köper skräpet hur mycket de än polerat på det.

Medlem
Skrivet av sebulba666:

Men inget till PC där det skulle behövas som mest?

Skulle dert? Tycker det fungerar fint som det är nu


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

tack men NEJ tack!

Medlem

Gått på allt dåligt som skrivits om spelet men spelat det litegrand på PC med X-box 360 kontroll och tyckte om det. Känner mig sjuk som kommer med detta påstående men det kan ha med åldern att göra.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar