Far Cry 2 färdigt, ny film släppt

Robot
Medlem
Far Cry 2 färdigt, ny film släppt

Det här är ett spel som får mig att vilja köpa en snabbare dator.

Medlem

Ser riktigt roligt ut. Såg hyfsat enkelt ut att skapa egna banor ju, jag hoppar oftast av mina spelskaparbanor när inte editorn är av typen SimCity2000 vad gäller svårighetsgrad.

Medlem

Gamblor: Själv har jag precis gjort en deal på ny processor. Bara DDR3-minnet kvar nu, sen har jag alla delar för att få turbofart på den gamla burken igen.
:evil:

Medlem

Vet inte varför men jag tycker spelet ser sämre och sämre ut :/

Medlem

OmG VA KUL DET KOMMER ATT BLI =D

Gen
Medlem

Yay. Nu slipper man åka till Afrikas savanner utan kan uppleva det från skinnfåtöljen hemma njutandes av en läskeblask och lite snacks :>

Medlem

blir säkert skoj

Medlem

Kan inte vänta på min Collectors Edition.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Släpper dom det på steam btw?

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Släpper dom det på steam btw?

Har inte hört någonting om det.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Bara en massa gamla klipp.
Men det kommer bli skoj som bara den


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fan vad kul att man kan lira banorna man själv gjort online, och det är inge komplicerat heller:) krig!!!!


signatur

cags

Medlem

Tungt!

Skrivet av Mikzarn:

Vet inte varför men jag tycker spelet ser sämre och sämre ut :/

Håller med. Förhoppningsvis är det bara konsol-versionerna, då dom skulle ha lite sänkt grafik jämfört med pc. Det första man fick se från spelet var ju iaf från pc-versionen, och nu på senaste har det bara varit konsoll av någon anledning.

Medlem

Nu väntar man bara på de rekomenderade kraven...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Sedär... jag har väll följt utvecklingen sådär och hade helt missat att det var multiplayer till. Trevlig överraskning helt klart.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av smuts:

Nu väntar man bara på de rekomenderade kraven...

Du menar de här?

[http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=26783]


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

oofan ser ju riktigt najs ut

Medlem

Den stora "flygande" banan eller om det va öar i vatten?.. Iaf, gav mig quake 3 vibbar..:)

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Hannu87:

Släpper dom det på steam btw?

Har inte hört någonting om det.

Japp, det ska de göra. Det finns iallafall med i spellistan ifall man har lagt in "hacket". ^^

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Släpper dom det på steam btw?

Alla UBISOFT-titlar kommer på STEAM, om du bor i amerika/mexico. Du kan enkelt få det skickat till dig som "GIFT" om du hittar någon vänlig människa från amerika (pröjsa honom/henne sen via PayPal). Se den här Steamgruppen om du vill ha mer hjälp (jag har själv gjort såhär 2-3ggr):

http://steamcommunity.com/groups/restofworld

Medlem

Inget ljud på 720p-filmen eller??

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Hannu87:

Släpper dom det på steam btw?

Alla UBISOFT-titlar kommer på STEAM, om du bor i amerika/mexico. Du kan enkelt få det skickat till dig som "GIFT" om du hittar någon vänlig människa från amerika (pröjsa honom/henne sen via PayPal). Se den här Steamgruppen om du vill ha mer hjälp (jag har själv gjort såhär 2-3ggr):

http://steamcommunity.com/groups/restofworld

Så man kan inte köpa det från sverige?

Pansarknekt

Editorn verkar väldigt enkel och trevlig. Blir nog en del testmoddning för att se vad den verkligen går för. För om den är för enkel kanske vissa funktioner man vill ha med blir lidande.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av smuts:

Nu väntar man bara på de rekomenderade kraven...

Du menar de här?

[http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=26783]

Måste jag ha missat, tack!

Då ska det nog inte vara några problem :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Tonvis med mappacks är väl att räkna med Ska bli riktigt intressant och se hur dom lyckats med själva gameplayen, så dom inte dundrat på med grafik som i Crysis och glömt alla små detaljer som får en att tänka "WOW!".

Dock så känns det extremt löjligt att där syns namn ovanför alla i multiplayer, jag menar WHAT?! Dom snacka något om att namnet syns tydligare om motståndaren är mitt i skärmen och mindre om dom bara glimtar lite i hörnet. Men jag menar, ser man dom så ser man dom, då behövs det inget stort rött namn ovanför som pekar exakt var dom är. Hela känslan försvinner då. Nä, väck med allt och på med friendly fire som i HL 2 modden "Insurgency" så blir det 100ggr roligare imo! (:

Medlem
Skrivet av helmesjo:

Tonvis med mappacks är väl att räkna med Ska bli riktigt intressant och se hur dom lyckats med själva gameplayen, så dom inte dundrat på med grafik som i Crysis och glömt alla små detaljer som får en att tänka "WOW!".

Dock så känns det extremt löjligt att där syns namn ovanför alla i multiplayer, jag menar WHAT?! Dom snacka något om att namnet syns tydligare om motståndaren är mitt i skärmen och mindre om dom bara glimtar lite i hörnet. Men jag menar, ser man dom så ser man dom, då behövs det inget stort rött namn ovanför som pekar exakt var dom är. Hela känslan försvinner då. Nä, väck med allt och på med friendly fire som i HL 2 modden "Insurgency" så blir det 100ggr roligare imo! (:

jofan, det där namnet förstör ju om man vill smyga i buskarna

Medlem

Fick lite The Sims vibbar av musiken.

Medlem

Multiplayer har en tendens att aldrig bli populärt i spel som detta, synd i och med att det såg grymt ut.

Medlem

Har nog aldrig varit mera hypad över än spel än detta. Verkar bli en solklar 5/5 men man vet aldrig..

vi ses i Afrika!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

12
Skriv svar