Far Cry 2 färdigt, ny film släppt

Vilken usel bakgrundsmusik man resten såg härligt ut.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Någon som vet om miljöerna är förstörbara även i MP? Såg inte ut så.

Medlem
Skrivet av Mang:

Någon som vet om miljöerna är förstörbara även i MP? Såg inte ut så.

Det är dem nog inte, för det hade ju krävt en massa bandbredd för att synka alla fallna träd etc.


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av helmesjo:

Dock så känns det extremt löjligt att där syns namn ovanför alla i multiplayer, jag menar WHAT?! Dom snacka något om att namnet syns tydligare om motståndaren är mitt i skärmen och mindre om dom bara glimtar lite i hörnet. Men jag menar, ser man dom så ser man dom, då behövs det inget stort rött namn ovanför som pekar exakt var dom är. Hela känslan försvinner då. Nä, väck med allt och på med friendly fire som i HL 2 modden "Insurgency" så blir det 100ggr roligare imo! (:

jofan, det där namnet förstör ju om man vill smyga i buskarna

Gaaaanska säker på att man kommer kunna stänga av det där Iaf på PC-versionen. Hade varit sjukt annars.

Lite tröttsamt hur mycket hjälpmedel och grejer det verkar vara i spelet. Hoppas som sagt att man kan ändra lite som man vill med det. Är så bortskämd med Stalker/Clear Sky när det gäller sånna här sandbox-lir

Medlem

Detta gör inte direkt att man ångrar att man har förbeställt det, bara en vecka kvar nu


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Drw
Medlem
Medlem

Tycker precis som några andra, det ser ju sämre och sämre ut...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hoppas på att det finns en "hardcore" variant på multiplayerdelen som tar bort namnet över huvudet. Stör lite.. I övrigt verkar detta ett toppen spel. Kan inte vänta tills jag får hem det på posten!!!

Medlem

Första recentionen ute nu! Far cry 2 fick 94% av engelska pc gamer!
Kommer sitta och nöta sönder detta spel i flera dygn i sträck

Skrivet av Discodog:

Hoppas på att det finns en "hardcore" variant på multiplayerdelen som tar bort namnet över huvudet.

+ att det skulle va "1 shot 1 kill":D


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

12
Skriv svar