Vart är världen påväg?

Medlem
Vart är världen påväg?

signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

En sång till alla dem, som aldrig hittat nån, att dela sin glädje och sorg med...

Tack Mauro

Inaktiv

det är väl en fin sista middag för alla dom som inte har nått liv och tänker ta livet av sig på julafton...

...btw,.. det innehåller jordgubbar. i vilken del av landet har man jordgubbar på julbordet?!? O_o

Medlem

Ris ala Malta din naab!

Jag blir ledsen bara jag ser den Och så finns det ju folk som kommer köpa den också av diverse skäl, de tycker jag också synd om.

Inaktiv

Vad praktiskt, Julmiddag på 7 min!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Bara jag som reagerade på att den största ingrediensen i det var skummjölk? :S


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Stor portion Ris ala Malta? Men å andra sidan brukar skummjölk vara vanligt förekommande ändå. Det fyller ut.

Inaktiv

Yes, orkar inte laga mat. :/


signatur
Medlem


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

why not


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Precis, jag ska ha en sånn den 13:e!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

den har jag käkat!
dom 3 köttbullarna och korvarna var inte helt dumma..
men klistret/gröten var..........ja..

Medlem

Måste ju äta minst 3 st för att bli mätt?

Medlem

^-- Minst två iallafall ;p känner sig fan lurad när man äter en hehe

Medlem

Fasen vad deprimerande


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Ouff.. tänkte direkt när jag såg rubriken att nu har du endå tagit i för mycket men tyvärr var den berättigad, vart är världen påväg?

Medlem

fan va smidigt! nu slipper jag åka till mossan och käka på julen!


signatur

Meep!

Inaktiv

Här sitter många och skämtar om den men igentligen är den väldigt sorglig.
Som peak_performance skrev, finns faktiskt folk som kommer att köpa den av vissa orsaker bara för att få äta julmat.
Vad fan tänkte findus med då dom skappade den där sorliga saken??


signatur

When people write "plz" just because its shorter then "please", I write "no" because its shorter then yes.

Inaktiv

tror de tänkte: $$$


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

jag tycker det var ett roligt påhitt. orka laga massa julmat hemma när man får en färdig liten portion bara sådär
ett givet köp till till vintermörkret

Medlem

hihi, jag har ätit den. ^^
Ser ingenting ut som på paketet. Helt färglöst och blaskigt.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

hahahaha


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Låter ju gott...

Karins Lasange är nog den godaste micromaten jag käkat, godare än den man gör själv.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

findus tacopaj uppvärmd i micron, eller billys panpizza i riktig ugn...det är grejer!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

tacopajen är riktigt gott, fast egenlagat är faktiskt bäst <3


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Måste hålla med sipmo om att Karins lasagne är riktigt grym, inte liga god som hemlagad, men:
laga mat i en timme < 5 minuter i micron

Medlem

Alla ni som säger att ni ska köpa denna fina julmiddag, är ni dom stackars satarna i mauros sång?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

hahaha seniil.
nej jag är nog ingen av dom han sjunger om men jag gillar inte att laga mat och är en jävligt dålig kock. så är jag nere och ska handla nått snabbt att slänga i min efter jobbet är det inte omöjligt att jag inhandlar en sån där låda med mat

Medlem

Jag är grymt torsk på falafeltallriken. Tror det är Findus den med.

12
Skriv svar