Sverige, näst sämst i Europa

nj
Medlem
Sverige, näst sämst i Europa

När det gäller personlig integritet iaf.

Medlem

Jag är inte förvånad alls

nj
Medlem
Skrivet av Robfox:

Jag är inte förvånad alls

Det kan jag hålla med om, med en herr Bodström sittandes som i vissa fall fullständigt ändrade åsikt och hade sig så...
Skulle vara intressant att få se en jämförelse göras igen mot slutet av nuvarande regeringens mandatperiod och se hur allt utvecklat sig då.

Inaktiv
Skrivet av nj:
Skrivet av Robfox:

Jag är inte förvånad alls

Det kan jag hålla med om, med en herr Bodström sittandes som i vissa fall fullständigt ändrade åsikt och hade sig så...
Skulle vara intressant att få se en jämförelse göras igen mot slutet av nuvarande regeringens mandatperiod och se hur allt utvecklat sig då.

HAHAHAHA!!

Du vet om att dom är för buggning och annat skit?

efter den nya regeringen kommer vi vara sist ^^

Inaktiv

att Sverige är ett storebrors-samhälle är inget nytt...
bra att se att andra ser det

Inaktiv
Skrivet av ThreeZool:

Du vet om att dom är för buggning och annat skit?

efter den nya regeringen kommer vi vara sist ^^

Sist eller näst sist kan kvitta.

Inaktiv

och DET är ett argument som håller!


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

nj
Medlem
Skrivet av ThreeZool:

HAHAHAHA!!

Du vet om att dom är för buggning och annat skit?

efter den nya regeringen kommer vi vara sist ^^

Med tanke på att england är det sämsta landet så har vi ändå rätt långt att gå. När man märker att det börjar monteras upp kameror lite överallt i städer, eller poliser skjuter ihjäl folk i tunnelbanan med automatvapen, då kan vi nog börja bli oroliga...

Medlem
Skrivet av nj:

Med tanke på att england är det sämsta landet så har vi ändå rätt långt att gå. När man märker att det börjar monteras upp kameror lite överallt i städer, eller poliser skjuter ihjäl folk i tunnelbanan med automatvapen, då kan vi nog börja bli oroliga...

Våra poliser skjuter bara ihjäl personer som står bakom staket, och misshandlar pensionärer som de tycker är besvärliga...

Inaktiv

"In Soviet Russia..."


signatur
Inaktiv
Skrivet av aar88:

"In Soviet Russia..."

forum writes you

1
Skriv svar