Vinnaren av Borderlands-tischan

Skägg.
10 Chambers
Vinnaren av Borderlands-tischan

We have a winner of the Borderlands-tröja!

Svar: Det måste vara Marck Eckos (Cut & Sew) påhitt.

Motivering: Darth Vader har ju många favoritdiscolåtar, men om man ska välja en så får det väl bli Stayin' Alive, som han skrev själv men gav bort låten till BeeGee's - låten var för känslomässigt stark för honom att uppträda med själv. Kort därefter skrev Luke Skywalker låten Le Freak och skickade den till Chic. Detta upprörde Darth väldigt mycket, så han attackerade Hoth. Efter Hoth-attacken skrev Darth Vader en annan låt, That's the Way (I Like It) och skickade den till KC & the Sunshine Band.

Och vem skrev detta eminenta svar? @73mpl4R! Tröjan skeppas med statlig post så den lär inte hinna fram till jul, det är ju ändå lite kallt för sådana persedlar dagar som denna.

#blogg


signatur
Medlem
Vinnaren av Borderlands-tischan

ah attans. Aja, grattis


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Medlem

Haha! Nu är min jul räddad:) I give you my humble thanks! Frågan är nu bara om jag ska låta bli att tvätta t-shirten nu när självaste Joakim Bennet har haft den på sig, eller om jag får kasta in den i tvättmaskinen direkt:)

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av 73mpl4R:

Haha! Nu är min jul räddad:) I give you my humble thanks! Frågan är nu bara om jag ska låta bli att tvätta t-shirten nu när självaste Joakim Bennet har haft den på sig, eller om jag får kasta in den i tvättmaskinen direkt:)

Burn it with fire!


signatur
Medlem

Får gratulera så hemskt mycket *avis*

1
Skriv svar