Har jag Medieval 2: Total War?

Inaktiv
Har jag Medieval 2: Total War?

Fick nyss ett sms-avi där det står att jag fått ett paket från webhallen. Beställde CoH, lite xboxprylar samt Medieval 2: Total War för några veckor sedan. Fick allt bortsett från MTW2 samma vecka då det var en förbokning. Och nu har jag som sagt tydligen fått ett nytt paket vilket eventuellt kan innehålla MTW2. Men eftersom jag inte hört att det släppts eller ens gått guld ännu försöker jag hålla förväntningarna nere så jag inte blir besviken senare.
Alltså vill jag veta ifall det är en fysisk möjlighet att MTW2 ligger och väntar på mig på konsum?
Om så är fallet... :crazy:

Inaktiv

Den kommer väl 10:e till Webhallens lager, så tror inte att du har fått den.


signatur
Medlem

Har fått spel från Webhallen innan det kommer det kommit ut i sverige 1 dag eller 2 innan. Så du kan ha fått spelet.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

brukar ju vara så att förhandsbokade spel kommer någon dag tidigare.
grattis grattis!?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Medlem

erm har du tillgång till internet så kan du ju kolla på webbhallens hemsida "vad" de har skickat för paket till dig och vad det innehåller.

Medlem

Skall ju släppas den 10e, så de skickas nog från de flesta leverantörer idag (B-Post) så de är hos oss på Fredag. Nu blev veckan genast längre..

Medlem

Jag har inte förhandsbokat det, men jag hoppas jag kan skaffa det i helgen. Tror ni det ligger ute då, på andra ställen en webhallen?

Medlem

antar att alla läst att Webhallen rånades i natt/morse...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Nej igår morse.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

På tal om webbhallen har jag jäääävligt många spel att sälja, nån som vill köpa för en mycket billig peng?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

På tal om webbhallen har jag jäääävligt många spel att sälja, nån som vill köpa för en mycket billig peng?

Jag kan ta gears of war... och Empire earth 1, 2 och eventuella expasionspack...

Sedan om någon vill kränga en xbox360 billigt så lyssnar jag...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Ah Empire earth 1 ^_^ Det har jag liggande hemma, utan expansion dock


signatur

Videomupp

Medlem

det är möjligt nu att du kan få expansionen, säg bara var du bor så kommer julen tidigt


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Bah, lyckades med att få bråttom innan jobbet idag som vanligt så jag hann inte springa och plocka ut vad det nu är. Ska istället gå och lägga mig nu och sedan hänga vid konsum tills dom öppnar.
På fredag blir det MTW2 marathon för mig btw. Ska jobba lördag men jag pallar inte att ägna fredagen att vända på dygnet så jag kör en 24-timmare istället

Inaktiv

Uppdatera oss med info! Var det Medieval?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Jag har flera ggr fått spel innan releasedatumen, mellan en till två dagar innan. Inte från Webhallen dock, men jag antar att de gör som flera andra - skickar iväg det i god tid innan så att de som förhandsbokat hinner få spelet senast på releasedatumet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

O Dustinhome har inte enns fått spelet tycks det. Står på restorder fortfarande. :/

Får nog inte mitt spel o mina nya dator grejor förens på Måndag.

Medlem

Kollade orderstatus på Discshop...Spelet är skickat..Hoppas bara posten orkar leverera imorrn..Annars måste jag ju umgås med familjen hela helgen

Inaktiv

Postar ett inlägg som jag gjorde under "strategi"

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=8369

Fick precis mitt ex . En dag innan. Synd att man måste jobba

Någon annan som har hunnit få sitt ex?
Kanske t.o.m hunnit spela lite.

Edit: Kan ju tillägga att jag köpte collectors edi från webhallen. Tog bara kollinr och sprang ner till posten

Medlem

Grr, Dustinhome har blivit föresnade o uppsakttat leveransdatum blir det 20 november! Jag avbokade direkt o jag som förbetalat med VISA o allt.

Nä, får bli närmaste data affär imöra. Dock kommer jag nog bli ca 500 kr fattigare istället för 400. Ska ha spelet imöra. Om det nu ska kosta mig 1000 spänn!

Inaktiv

Japp, var och hämtade ut det vid 10 idag. Collectors Edition, fetaste spelboxen jag äger. Hade stora problem med att slita mig och funderade ärligt på att skippa träningen så jag kunde få nån timme till att spela innan jobbet, men jag stod stark.

Om jag ska vara ärlig så trodde jag faktiskt inte helt 100% på den här titeln utan jag hoppades mer. Nu har det dock visat sig att detta är obefogat. En massa nya trevliga nyheter och detaljer som jag inte visste att jag saknade förrens nu. Exempelvis har nu ens spelstil en direkt inverkan på generalernas karaktär. Går man runt och avverkar befolkningar som skörd, avrättar fångar utan nåd, med andra ord helt enkelt ägnar sig åt diverse krigsförbrytelser samlar ens generaler på sig massa "dread". Nyheten är dock att gör man det motsatta, beteer sig som ett helgon på slagfältet, samlar generalerna på sig "chivalry" istället.
Finns också "authority" för faktionsledare vilket har en direkt inverkan på den allmänna moralen. Veka ledare kan alltså numera ställa till med stora problem i imperium.
Prinsessor kan gifta sig med utländska eller inhemska generaler och i det förstnämnda fallet sällar sig generalen till prinsessans nation.
Merchants, gillen, uppdrag och en betydelsefull påvestat lovar mycket variation och därmed många glädjande speltimmar.
Nej, nu har jag dröjt för länge. Nu ska jag in och kötta norrmän.

Inaktiv

Det där dread fans inte det i första medieval? Dödskallar tror jag..?

Och prinsessor är de enksilda enheter som i ettan? Låter bra i så fall.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv
Skrivet av reset2:

Det där dread fans inte det i första medieval? Dödskallar tror jag..?

Och prinsessor är de enksilda enheter som i ettan? Låter bra i så fall.

Det stämmer, dread fanns i 1an också. Skillnaden nu är chivalry, som skapar ett större djup i det hela.

Prinsessor är enskilda enheter ja men försvinner från kartan vid giftemål.

1
Skriv svar