Stormare stormar in i Red Alert 3

Robot
Medlem
Stormare stormar in i Red Alert 3

Jag vet inte med er, men jag skulle betala för att få se en film av detta!

Inaktiv

Oj, snacka om stjärnpackat! Blir spännande att se resultatet.


signatur

.

Medlem

Ah, Hell March 3 också. Inte dumt, inte dumt alls!

Medlem
Medlem

Är det bara jag som missat en officiell presentation av japanerna?
Annars verkar de bli grymt


signatur

8)

Medlem

Såg denna förra veckan. Tungt med en ny Hellmarch och sköna video-sekvenser, men dom har verkligen fuckat spelet. Seriöst, kevlar-samurajer och gigantiska robotar som kan hoppa och boxas i luften? Någon förtjänar 84 pungkrossar.

ROFFEL har de inte gått lite väl långt med fantasin nu?


signatur
Medlem

Stormare kan så mycket bättre.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Stormare kan så mycket bättre.

Man presterar inte mer än man får betalt

Skulle inte förvåna mig om jag ser reklam för detta spelet på typ Cartoon Network de närmaste veckorna.

Medlem

Snälla, dumpa dehär förbannade flashreklamerna. _Ingenting_ flyter på som det ska.

Medlem

Härligt! Måste ha!


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

LOL WTF?!! Transformers?

Medlem
Skrivet av gottfried:

Snälla, dumpa dehär förbannade flashreklamerna. _Ingenting_ flyter på som det ska.

Flashblock till Firefox...

FTW.

Medlem

Hahahaha fan va härligt. Det finns inget som knäcker RA2 på långa vägar(när man väl spelade det iallafall) men det här kan ändå bli satans trevligt. Speciellt med Klepacki's intåg.

Medlem

Det känns maffigt måste jag säga

Och ni som gnäller över japanerna och att det är för mycket fantasi, spelade ni aldrig Yuri´s revenge?


signatur

Hej! jag är ny här.

Haha, helt underbar reklam ju ^^ Mer sånt i filmpauserna

Medlem

^- Nej, för det gick redan utför efter RA 1.

Medlem

Även om spelet blir skit är det nästan värt att köpa pga detta.

Medlem

Det där med fantasi och lite science-fiction är ju Red Alerts stora charm! Älskar verkligen temat! Synd bara att man inte är så mycket för RTS-lir nu för tiden... någon som tror på en spinoff? RPG? FPS?


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

KoP
Medlem

Stormare.. vem bryr sig om Stormare när Tim Curry är med. Tim är ju långt mycket brutalare.

Medlem
Skrivet av Puddy:
Skrivet av gottfried:

Snälla, dumpa dehär förbannade flashreklamerna. _Ingenting_ flyter på som det ska.

Flashblock till Firefox...

FTW.

Så går det när man fortfarande har en dator från -00. Det är för att det är för bra kvalité på filmen för era skräplådor!


signatur

Jag äger.

Medlem
Skrivet av JonatanJJ:
Skrivet av Puddy:
Skrivet av gottfried:

Snälla, dumpa dehär förbannade flashreklamerna. _Ingenting_ flyter på som det ska.

Flashblock till Firefox...

FTW.

Så går det när man fortfarande har en dator från -00. Det är för att det är för bra kvalité på filmen för era skräplådor!

Jag har ny men flimerna funkar inte som de ska på fz andra sidor flyter det alltid.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

fick rysningar när musiken började, MÅSTE HA DET HÄR SPELET!

Medlem

Givet köp detta.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Det känns maffigt måste jag säga

Och ni som gnäller över japanerna och att det är för mycket fantasi, spelade ni aldrig Yuri´s revenge?

jo och jag gillade det inte! jag gillar inte tidresande i uppföljare som gör att allt jag kämpat för i originalet går förlorat... precis som i Yuri´s Revenge och nu Red Alert 3.

jag gillar inte heller så mycket fantasy, 2:an balanserade på en tunn linje medan Yuri klev rakt över den utan tanke på konsekvenserna....


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

OJ! oj! OJ! sjukt ball trailer!

Transformers nananana naaaa.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Skönt att de vågar ta ut lite i svängarna. Storyn i ettan var skruvad så det räckte så det känns missriktat att gnälla om "för mycket fantasi".

2:an var i min mening bättre än ettan, även om ettan ändå var bättre för sin tid än vad tvåan var på sin(om man jämför med deras rivaler när de kom ut).

3:an tror jag kommer bli det svagaste spelet av båda två, men det kommer ändå bli starkt, bara för att de två andra var så jävla ruggigt, löjligt bra.

Medlem

För det första, att Peter Stormare är med i RA3 är väl inget nytt för er hoppas jag. För det andra, meningen med bättre skådespelare är att det INTE ska var en "b-filmskänsla". För det tredje, klippet ni talar om representerar premiären för HELL MARCH 3. Det är det väsentliga.

Peter Stormare äger, Hell March 3 äger hårdare, RA3 äger hårdast.

12
Skriv svar