Stormare stormar in i Red Alert 3

Medlem

grym trailer


signatur
Medlem

Älskar trailern! Hellmarch 3 är riktigt lyckad ^^


signatur

Freshly dared, the half won.

Medlem

Det är bra grejer alltså. Stormare är ju för go!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Alltså, jag tyckte att RA2 helt tappade den känsla av realism som RA på ett sätt ändå hade. Dock erbjöd RA2 enorm spelglädje, särskilt i multiplayer. Så RA2 är klart ett av mina favoritspel.

Yuri's Revenge dock.... mja... jag är -aningen- allergisk mot mind control. Och RA3 ska vi inte prata om, som sagt, jättemech-samurajer och soldater som ser ut som att de använder light sabres........

Medlem

Luftskepp <3


signatur

Lust att lira AoE II på nätet med mig?
Skicka ett PM!

Medlem

tyckte det var lite knepigt och dom tappade lite när helikoptern plötsligt blev markfordon med ben :\ sen kom de bepansrade samuraierna ut genom ett annat fordon.. mer :\ sen kom japsarna upp från marken och började kötta med lasrar och hade stora hattar ... mega :\ och sist var den stora roboten. WTF? :S


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Stormare är bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av MrStalker:

För det andra, meningen med bättre skådespelare är att det INTE ska var en "b-filmskänsla".

Så du menar att dom verkligen har försökt göra något annat än b-film av dessa video-sekvenser? Det låter mycket knäppt. Har du spelat föregångarna så borde du känna igen ironin i det hela. I princip alla som medverkar är ju kända b-film skådisar.

Inaktiv

Sorry att jag går till attack igen Tomas, men du har tappat t:et på "svenskt inslag" i rubriken.
Men nu ska jag krypa iväg till ett mörkt hörn...

Medlem

HELLMARCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

Lille karmen

Inaktiv

Najs! Stormare is the shit!

Inaktiv
Skrivet av Geisenhausen:

Det känns maffigt måste jag säga

Och ni som gnäller över japanerna och att det är för mycket fantasi, spelade ni aldrig Yuri´s revenge?

Verkar som att de även missade "Red Alert". xD

Medlem

Mmmm.. Mums säger man bara. Det är så här ett spel skall ha.. tuffa filmer med riktiga skådespelare. Mycket coolare än 3d-gubbar som ser ut som mongon (Brother in Arms: HH)

Medlem

Daaaaaaaaaaaaaaaaajm!

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Stormare kan så mycket bättre.

Själva grejen med sekvenserna är ju att de ska just vara en "B-krigsfilm".

Skrivet av klossen:
Skrivet av JonatanJJ:
Skrivet av Puddy:
Skrivet av gottfried:

Snälla, dumpa dehär förbannade flashreklamerna. _Ingenting_ flyter på som det ska.

Flashblock till Firefox...

FTW.

Så går det när man fortfarande har en dator från -00. Det är för att det är för bra kvalité på filmen för era skräplådor!

Jag har ny men flimerna funkar inte som de ska på fz andra sidor flyter det alltid.

Om de det nu är en ny dator så borde de ju inte vara nå problem, 2008s basic sidor numera,
Dags för lite ominstallationer?

Inaktiv

Han var ju med i förra reklamfilmen också. Och på en massa banners på nätet. Vad är nyheten?

Medlem

Finns det nån CE att få tag på i Sverige?

Inaktiv

Peter Stormare FTW

Rent generellt aktiv inom spel, me like

Skrivet av Rawk:

Peter Stormare FTW

Rent generellt aktiv inom spel, me like

Plus att han är såååååå söt på ladies night (min syrras ord inte mina)


signatur
Medlem

Stormare borde varit en general imo, han är ju suverän som Ernst Röhm i Hitler: Rise of Evil iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Är det BARA jag som tycker att robotar och andra tekniska underverk verkar helt überhäftigt?:D Jag har aldrig spelat 1:an och 2:an så kanske därför...?

Medlem

INGET slår gammla Hell March, inte ens i NÄRHETEN alltså.

Lyssna och njut: http://www.youtube.com/watch?v=Tb-gI_pFog0

Så grymt mycket tyngre än dom nya!

Medlem

Synd att trailersarna alltid är så mycket mustigare än själva spelen i Red Alert-serien.


signatur
12
Skriv svar