Julafton 2009

Medlem
Julafton 2009

Hej! En rolig sak jag vet kommer att hända på julafton är att jag kommer att få #Call of Duty: Modern Warfare 2 till PC. För ett tag sen satt jag och pratade med min pappa och då frågade han mig vad jag önskade mig i Julklapp då sa jag: Call of Duty Modern Warfare 2. Sen efter det sa han: Vill du verkligen ha det? Då sa jag: Ja det vill jag. Efter det sa han: Men då beställer jag det. Jag kan skriva sen på bloggen hur spelet var efter julafton.

#blogg


signatur

Games in my heart!!!

Medlem
Julafton 2009

Vet du vad du ska få så tar du bort halva nöjet med att få en julklapp. Du är fan nästan i klass med Shrudder..

Medlem

Jocke är bara sur för att han måste knacka dörr!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Jocke är bara sur för att han måste knacka dörr!

Knacka dörr? Så det är därför du är som du är, du har ont i händerna! Testa att använda ringklockan istället.

Medlem

Jag vet ju bara en julklapp jag ska få och faktiskt så ville jag inte vet det. det var lite klantigt av min pappa med.

Stackars Jocke då att han måst knacka dörr...


signatur

Games in my heart!!!

Medlem
Skrivet av Netto96:

Jag vet ju bara en julklapp jag ska få och faktiskt så ville jag inte vet det. det var lite klantigt av min pappa med.

Stackars Jocke då att han måst knacka dörr...

Nej, nej. Nu har du missuppfattat något. Shrudder säger bara att andra gör det för att han måste göra det själv. Han tycker att det är genant.

Medlem
Citat:

Nej, nej. Nu har du missuppfattat något. Shrudder säger bara att andra gör det för att han måste göra det själv. Han tycker att det är genant.

Okej men varför säger du att jag är som Shrudder?:\


signatur

Games in my heart!!!

Medlem
Skrivet av Netto96:
Citat:

Nej, nej. Nu har du missuppfattat något. Shrudder säger bara att andra gör det för att han måste göra det själv. Han tycker att det är genant.

Okej men varför säger du att jag är som Shrudder?:\

Jocke brukar använda andra användares nicknames när han pratar om sig själv i tredje person.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av Netto96:
Citat:

Nej, nej. Nu har du missuppfattat något. Shrudder säger bara att andra gör det för att han måste göra det själv. Han tycker att det är genant.

Okej men varför säger du att jag är som Shrudder?:\

Jocke brukar använda andra användares nicknames när han pratar om sig själv i tredje person.

Känns lite som om ni två har ett krig!!


signatur

Games in my heart!!!

Medlem
Skrivet av Netto96:
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av Netto96:
Citat:

Nej, nej. Nu har du missuppfattat något. Shrudder säger bara att andra gör det för att han måste göra det själv. Han tycker att det är genant.

Okej men varför säger du att jag är som Shrudder?:\

Jocke brukar använda andra användares nicknames när han pratar om sig själv i tredje person.

Känns lite som om ni två har ett krig!!

Krig? Hah! Här krigar vi inte, jag äger Shrudder och han kvider.

Medlem

Jag har 1000 mer inlägg än Jocke så jag äger honom.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Jag har 1000 mer inlägg än Jocke så jag äger honom.

Okej


signatur

Games in my heart!!!

Medlem

Oj!
"Min-Postcount-Är-Högre-Än-Din"-snoppmäteri trodde jag dog ut nån gång i början av 2001/2002...


signatur

Dryg och bitter.

1
Skriv svar