Playstation 3 uppdateras i morgon

Robot
Playstation 3 uppdateras i morgon
Medlem
Playstation 3 uppdateras i morgon

woho!
eller var väl bara stöd för flash 9 som var intressant men alltid något^^


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

härligt

nu är det bara Rlease för deras nya Headset som fattas


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Trevligt


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Får nog låta bli att sätta igång PS3:an på några dagar tills man ser att det inte sker samma sak som förra gången.


signatur

.slanger

Medlem

shit ska in i nattt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

vad kommer egentligen Flash 9 göra för skillnad?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

vad kommer egentligen Flash 9 göra för skillnad?

Tänkte ställa samma fråga. Kanske flashplayer stöd=gametrailers.com funkar äntligen?:up:;)


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av rolle90:

vad kommer egentligen Flash 9 göra för skillnad?

Antagligen att du kan se flash filmer, just nu går det inte. Bara youtube...

Tycker de borde kunna lägga in mera saker. bättre web browser. Stöd för olika IM. finns väl gott om saker man skulle vilja se.

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av rolle90:

vad kommer egentligen Flash 9 göra för skillnad?

Antagligen att du kan se flash filmer, just nu går det inte. Bara youtube...

Tycker de borde kunna lägga in mera saker. bättre web browser. Stöd för olika IM. finns väl gott om saker man skulle vilja se.

Så gametrailers kommer att funka?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Vadå troféer? Till vilka spela då? Jag läste i det officiella forumet för COD4 att inte kommer att implementera något stöd för troféer till PS3:an. Kan någon bekräfta annorlunda?


signatur

Silkroad Online på svenska - http://srosverige.blogspot.com

Medlem
Skrivet av streetrobban:

Vadå troféer? Till vilka spela då? Jag läste i det officiella forumet för COD4 att inte kommer att implementera något stöd för troféer till PS3:an. Kan någon bekräfta annorlunda?

De kanske lägger till det sen. Ps3 har stöd för det men sen är det upp till spel tillverkaren att lägga in det.

v1ctory: ja det får man väl hoppas.

Medlem

Aa, hoppas! En nerladdnings funktion skulle inte heller skada


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av Slanger:

Får nog låta bli att sätta igång PS3:an på några dagar tills man ser att det inte sker samma sak som förra gången.

Ja, det är nog säkrast. Sist blev jag av med all speldata och alla sparfiler för 12 spel. Inte så kul. Glömde dessutom att ta ur en spelskiva ur konsolen när jag skickade iväg den så jag blev av med Lego Indiana Jones för gott. Kul. Fick även kontakta Sony så att de kunde ordna tillbaka alla Singstar-låtar som jag köpt och laddat ner. Tog ungefär en vecka. Allt som allt tog det 7 veckor innan jag var på banan igen – och fick börja om på noll på alla spel. Jippi!

Medlem
Skrivet av rolle90:

vad kommer egentligen Flash 9 göra för skillnad?

Varför inte Flash 9 till PSP? Surfar ganska mycket på den innan jag somnar i sängen på kvällen och stöd för aftonbladets webbTV (vilket Ericson nu äntligen har i P1i) och annat mums vore fantastiskt.


signatur

Det var detta...

Inaktiv

Hoppas att updaten inte är sönder som dom alltid brukar vara.

Tycker bara synd om dom som sitter med fulla hårddiskar med bilder,filmer och musik och sedan är man tvungen att ominstallera sin ps3 för något mjukvarufel :/

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hoppas att updaten inte är sönder som dom alltid brukar vara.

Tycker bara synd om dom som sitter med fulla hårddiskar med bilder,filmer och musik och sedan är man tvungen att ominstallera sin ps3 för något mjukvarufel :/

Jag tänkte spela på min ps3a under min håltimme imorrn, borde jag vänta och se om patchen är välfungerande?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Verkar ju schysst. Om man nu hade ägt ett ps3..

Medlem

Nej du borde inte vänta v1ctory.

Verkar som en jävligt nice update.
Timer passar mig perfa! Glömmer ofta att stänga av.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hoppas att updaten inte är sönder som dom alltid brukar vara.

Tycker bara synd om dom som sitter med fulla hårddiskar med bilder,filmer och musik och sedan är man tvungen att ominstallera sin ps3 för något mjukvarufel :/

Som dom alltid brukar vara?
Har inte själv drabbats av några problem med nån patch som kommit(än) och detta verkar gälla en majoritet av användarna, klart att det är kasst när brister slinker igenom och folk får problem men det där var att överdriva saken en smula.

Förresten, har du inte uppdaterat din profil för att visa innehavet av en ps3a eller är du en av de där som bor under en bro?

Medlem

Är det bara jag eller är hastigheten på xmb ruggigt mycket snabbare nu ??


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

1
Skriv svar