Hell's Highway-demo släppt

Robot
Medlem
Hell's Highway-demo släppt

ja tanka demot i tisdags till min ps3a skit kul spel

Medlem

Spelet är grymt, jag har kommit till Hell's Highway, vilket ja antar betyder att jag är väldigt nära att klara ut de :\

Medlem

demot har funnits på Amerikanska PSN ett tag. dock är min 40gb hdd full ^^ - men spelet verkar ballt som fan


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Lär väl dröja ett tag innan jag kan tanka hem demot eftersom jag inte har XBL Guld. Nåväl, jag får väl plocka det från PSN istället.


signatur

.slanger

Medlem

Gillade spelet faktiskt. Men kan tyvärr inte köpa det då det kommer så många "måste-ha-spel" i år.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Demot har funnits på amerikanska PSN sedan 2:a oktober. Dock inget bra spel, fult och buggigt.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Spelet är grymt, jag har kommit till Hell's Highway, vilket ja antar betyder att jag är väldigt nära att klara ut de :\

Det är ett par uppdrag kvar efter det.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Trevlig demo.

Medlem

vad heter banan på demot?

Medlem

Har BIA:HH både till Xbox360 & PC och är mycket besviken, trodde det skulle vara mycket bättre och mer realistiskt än vad det är Grafiken är inte heller något att hänga i julgranen

Medlem

Testade demot idag men blev inte särskilt imponerad... grafiken ser ju ut att va ifrån år 2000 elr något så är inte särskilt imponerad av detta... förväntade mig MYKKE mer av de.

1
Skriv svar